ik sta nog steeds op plek 19 hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zie je niet meer in DTS? Wazzuup?

Sorry.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom je op een inactief moment posten.

Oh echt? Even kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry.
Ik had je nog een leuke snap gestuurd net.

Lekker knallen komende tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankjee
Al ben ik pas weer begonnen sinds vorige week, maar de basis was er nog wel I guess.

Niet geklikt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:49 schreef I. het volgende:
Boh, interessant artikeltje gevonden.
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/i(...)-jobs-happiness.html

klinkt als de bullshit jobs waar Tegenlicht mee bezig is geweest/gaat zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:49 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]

Help me morgen als ik werk even herinneren dat ik een artikel met je deel. Ik las van de week via via ook een interessant artikel maar deze staat gebookmarked op mijn werklaptopquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:49 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]

Zonde, wel echt de moeite waard.quote:
NEIN, dat is het dus niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt als de bullshit jobs waar Tegenlicht mee bezig is geweest/gaat zijn

Nice, is goed.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Help me morgen als ik werk even herinneren dat ik een artikel met je deel. Ik las van de week via via ook een interessant artikel maar deze staat gebookmarked op mijn werklaptop

Oké, volgens mij weet jij dan niet wat bullshit jobs zijn, want dit is echt precies datquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde, wel echt de moeite waard.
[..]
NEIN, dat is het dus niet.Artikeltje even lezen, dan begrijp je het beter.
Gaat in dit geval juist om mensen die goed verdienen, maar gewoon echt totaal geen plezier uit hun werk halen, tegenover mensen die weinig verdienen, maar veel meer voldoeningen plezier in hun werk hebben etc.

Euh, nee?quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, volgens mij weet jij dan niet wat bullshit jobs zijn, want dit is echt precies dat

Mensen die goed verdienen maar totaal geen plezier uit hun werk halen is één van de kernelementen van bullshit jobquote:

Wat een onzin dat artikelquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde, wel echt de moeite waard.
[..]
NEIN, dat is het dus niet.Artikeltje even lezen, dan begrijp je het beter.
Gaat in dit geval juist om mensen die goed verdienen, maar gewoon echt totaal geen plezier uit hun werk halen, tegenover mensen die weinig verdienen, maar veel meer voldoeningen plezier in hun werk hebben etc.

Net was het nog precies dat, en nu is het één van de kernelementen. Man man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die goed verdienen maar totaal geen plezier uit hun werk halen is één van de kernelementen van bullshit job

Dan hoop ik maar dat chirurgen geen hekel aan hun baan hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die goed verdienen maar totaal geen plezier uit hun werk halen is één van de kernelementen van bullshit job

Dan is chirurg zijn ook opeens een bullshit jobquote:Op woensdag 27 februari 2019 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat chirurgen geen hekel aan hun baan hebben.

a form of paid employment that is so completely pointless, unnecessary, or pernicious that even the employee cannot justify its existence even though, as part of the conditions of employment, the employee feels obliged to pretend that this is not the case. (wiki)quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:06 schreef I. het volgende:
[..]
Net was het nog precies dat, en nu is het één van de kernelementen. Man man.
Een bullshit-job is in definitie gewoon een 'nutteloze baan'. Dat anderen er andere labeltjes aan hangen maakt die definitie nog niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |