Je had nog nooit van een poefje gehoord?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ow wist ik niet, je leert iedere dag

neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je dit verwijderen? vind dit erg gemeen

doen we niks meequote:

Marxgodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Trollscience het volgende:
Dit heb ik net binnen
[ afbeelding ]

sterfquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Trollscience het volgende:
Dit heb ik net binnen
[ afbeelding ]

Je mag het oneens zijn met zijn denkbeelden, maar zijn vernuft als het gaat om het begrip ten aanzien van het economisch systeem was zijn tijd ver vooruitquote:

Dat is wel een lang tijdjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een vacature open staan: ONZ / [GEZ] goedgeklede gezellige shop homo

quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een vacature open staan: ONZ / [GEZ] goedgeklede gezellige shop homo
 moet ik hier serieus op ingaan
 moet ik hier serieus op ingaan

Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]moet ik hier serieus op ingaan
 .
.

Hoop. Dromen. Weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik haat alle dingen die in de OP staan

wat een prachtig boekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Trollscience het volgende:
Dit heb ik net binnen
[ afbeelding ]

Een geschikte kandidaat vinden blijkt lastigquote:
 .
.  

Helaas geen leer liggen hier, anders had ik zo een fred van leer voor je gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een geschikte kandidaat vinden blijkt lastig.
Ik wil gewoon iemand die een beetje is zoals Fred van Leer, that's all.
Zoveel is dat toch niet gevraagd?

voor een euro in de kringloop. er staat zelfs een met pen geschreven opmerking aan de binnenkaft daterend uit 1977quote:

oh jezus nicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voor een euro in de kringloop. er staat zelfs een met pen geschreven opmerking aan de binnenkaft daterend uit 1977

kaft een beetje, maar voor de rest prima in ordequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh jezus nice
beetje onbeschadigd nog?

nicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Het boekje wat ik heb was dus het laatste exemplaar dat te koop wasNergens meer verkrijgbaar behalve in bibliotheken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |