Morgen weer vroeg op voor Maja de Bij genot.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik nok er zo mee, ben een beetje moe.

Dat mag jij hebt hard gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik nok er zo mee, ben een beetje moe.

Voor de makkelijke kijkcijfersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat topic erover waren mensen die naar de opnames waren geweest en ze vertelden o.a. dat de schrijvers niet eens precies wisten hoe Ben Heistee dood was gegaan
Ze wilden gewoon een projectje met Simone en Chantal samen maken en ze hebben het maar die naam gegeven voor de herkenbaarheid. Hartstikkene leuk.

ja sws maar is gwn grapjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt toch best wel aan de klasse waarin je je bevind?

In dit geval toch ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar meestal zit in een meme wel een kern van waarheid

ja is toch ook zoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar meestal zit in een meme wel een kern van waarheid

de stereotypen van de twee verschillende klassen zijn spot on, maar of Amerikanen inderdaad enkel het posh stereotype in hun hoofd hebben zitten vraag ik me afquote:

Vast wel een paar Amerikanenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de stereotypen van de twee verschillende klassen zijn spot on, maar of Amerikanen inderdaad enkel het posh stereotype in hun hoofd hebben zitten vraag ik me af

May heeft al bijna langer dan een jaar niet meer goed geslapen.quote:

thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:18 schreef stokj het volgende:
[..]
May heeft al bijna langer dan een jaar niet meer goed geslapen.
Tegenpartij van May (Corbyn) is opeens door omstandigheden partner van May
Noord-Ierse en Schotse afvaardiging doet moeilijk.
Kamervoorzitter zit er soms als een zak drop bij en valt bijna in slaap maar kan nog net zijn kat roepen.

ow wist ik niet, je leert iedere dagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heet dat toch waar ze op zit.

jAquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heet dat toch waar ze op zit.

dat vraag ik me af bij jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ow wist ik niet, je leert iedere dag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |