als banquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
zeggen jullie "ban" als "ban" of "ben"
Ben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef I. het volgende:
Nou, ik heb het hier wel weer gezien vandaag
papoea zeg ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
Het is toch ook geen Ban Heistee joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
Niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Naatje is tering vermoeiend vandaag
Komt die gast in het nieuwe seizoen van kees & co of laten ze hem dood?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is toch ook geen Ban Heistee joh.
Dood uiteraard.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt die gast in het nieuwe seizoen van kees & co of laten ze hem dood?
ik heb zowaar aan de studie gezeten, misschien is dat hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Naatje is tering vermoeiend vandaag
he godverdommequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dood uiteraard.
Alleen Simone Kleinsma zit erin van de oude reeks, voor de rest alleen maar nieuwe mensjes zoals Chantal Janszen. Dat gaat enorm kut worden
In dat topic erover waren mensen die naar de opnames waren geweest en ze vertelden o.a. dat de schrijvers niet eens precies wisten hoe Ben Heistee dood was gegaanquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat topic erover waren mensen die naar de opnames waren geweest en ze vertelden o.a. dat de schrijvers niet eens precies wisten hoe Ben Heistee dood was gegaan
Ze wilden gewoon een projectje met Simone en Chantal samen maken en ze hebben het maar die naam gegeven voor de herkenbaarheid. Hartstikkene leuk.
Muah denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En toch gaan we het kijken @:jr-style-93
Ja ik nok er zo mee, ben een beetje moe.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij reageert altijd zo lekker uitgebreid.
Morgen weer vroeg op voor Maja de Bij genot.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik nok er zo mee, ben een beetje moe.
Dat mag jij hebt hard gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik nok er zo mee, ben een beetje moe.
Voor de makkelijke kijkcijfersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat topic erover waren mensen die naar de opnames waren geweest en ze vertelden o.a. dat de schrijvers niet eens precies wisten hoe Ben Heistee dood was gegaan
Ze wilden gewoon een projectje met Simone en Chantal samen maken en ze hebben het maar die naam gegeven voor de herkenbaarheid. Hartstikkene leuk.
ja sws maar is gwn grapjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt toch best wel aan de klasse waarin je je bevind?
In dit geval toch ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar meestal zit in een meme wel een kern van waarheid
ja is toch ook zoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar meestal zit in een meme wel een kern van waarheid
de stereotypen van de twee verschillende klassen zijn spot on, maar of Amerikanen inderdaad enkel het posh stereotype in hun hoofd hebben zitten vraag ik me afquote:
Vast wel een paar Amerikanenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de stereotypen van de twee verschillende klassen zijn spot on, maar of Amerikanen inderdaad enkel het posh stereotype in hun hoofd hebben zitten vraag ik me af
May heeft al bijna langer dan een jaar niet meer goed geslapen.quote:
thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:18 schreef stokj het volgende:
[..]
May heeft al bijna langer dan een jaar niet meer goed geslapen.
Tegenpartij van May (Corbyn) is opeens door omstandigheden partner van May
Noord-Ierse en Schotse afvaardiging doet moeilijk.
Kamervoorzitter zit er soms als een zak drop bij en valt bijna in slaap maar kan nog net zijn kat roepen.
ow wist ik niet, je leert iedere dagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heet dat toch waar ze op zit.
jAquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heet dat toch waar ze op zit.
dat vraag ik me af bij jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ow wist ik niet, je leert iedere dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |