https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kakiniitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:23 schreef THEFXR het volgende:
die idian cop met haar pinnen in haar wangen lijkt mij niet realistisch.
Vind het ook wel een beetje set-achtig. Had gewoon echt in Alaska gefilmd in plaats van Ijsland.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:16 schreef Spaulding het volgende:
Gematigd positief na de eerste aflevering. Jodie Foster erg solide, die andere cop nog niet erg overtuigd van.
Grootste pluspunt tot nu toe is de setting, die is geweldig gekozen. Het mysterie is nog niet echt losgekomen deze aflevering, dus even afwachten hoe dat zich ontwikkeld.
Alleen die CGI herten in de opening, die konden echt niet. Echt heel slecht gedaan, en past totaal niet bij een serie als True Detective.
je link gaat over traditionele tats, niet over piercings.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef lord_bono het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kakiniit
Enorm onrealistisch ja.
Goed? Of zelfde als de eerste?quote:
spooky en weer naaien, hoeft voor mij niet, is gewoon opvulling.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goed? Of zelfde als de eerste?
Ben benieuwd, vanavond weer lekker voor zitten.
Ik druk nu op 'play' voor aflevering 2. (Lekker in het donker kijken!)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Flitskikker op 22-01-2024 23:37:10 ]
Zes afleveringen, en zelfs dan nog zo veel filler...quote:Op maandag 22 januari 2024 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
Er zijn ook maar zes afleveringen.
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Het woke sausje is inderdaad irritant. Die irritante statements hoeven ook gewoon niet. Het is complete filler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Oh? Een soort lange mini-serie dusquote:Op maandag 22 januari 2024 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
Er zijn ook maar zes afleveringen.
Knap dat je al weet dat het filler isquote:Op maandag 22 januari 2024 23:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zes afleveringen, en zelfs dan nog zo veel filler...
Er zat inderdaad wel iemand in die erg op Bob leekquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef Forbry het volgende:
Ik vond het op de één of andere manier ook iets van Twin Peaks weg hebben
Dat ook iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er zat inderdaad wel iemand in die erg op Bob leek
Fargo gezien?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef Forbry het volgende:
Vanavond (eindelijk) de 1e aflevering gekeken en op basis daarvan snap ik de negatieve reacties hier niet zo. Persoonlijk vond ik die sterk en zeker smaken naar meer! Ik vond het op de één of andere manier ook iets van Twin Peaks weg hebben, maar dan in een hele andere setting.
Van Nic Pizzolatto is trouwens ook 'Galveston' , een van zijn boeken verfilmd. Ook wel een boeiende.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:22 schreef Rnie het volgende:
Nic Pizzolatto (creator of True Detective 1,2,3) makes some interesting comments about Night Country on Instagram
https://www.reddit.com/r/(...)nteresting_comments/
Volgens mij vind hij het ook maar niks![]()
Ja, de film + 1e 3 seizoenen van de serie, maar gek genoeg (gezien setting enzo) doet het mij toch minder daaraan denken dan aan TP.quote:
Ik denk dat ik deze maar oversla...quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Wel goed dat ze een keer een donker iemand laten zien die racistisch is jegens de witte mens. Een lesbisch minderjarig tienerstelletje mag natuurlijk anno 2024 ook niet missen.
Top show!
Neequote:Op zondag 28 januari 2024 16:44 schreef ExTec het volgende:
Volgt S04 weer het format van alles terugkijken, vanuit de interview stoel, zoals in S01 en S03? Daar was ik een beetje van afgehaakt in S03, alhoewel Mahershala Ali natuurlijk een interessant acteur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Episode 1: Sunday, Jan. 14quote:Op maandag 29 januari 2024 21:20 schreef Blues het volgende:
Wanneer staan ze er allemaal op?
Ik vraag dit voor een vriend
Tnxxx nog maar 3 weken w88quote:Op maandag 29 januari 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Episode 1: Sunday, Jan. 14
Episode 2: Sunday, Jan. 21
Episode 3: Sunday, Jan. 28
Episode 4: Sunday, Feb. 4
Episode 5: Sunday, Feb. 11
Episode 6: Sunday, Feb. 18
https://www.thewrap.com/t(...)e-episodes-schedule/
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Deeltje 3 (Seizoen 4)Ik vind dat echt verschrikkelijk. Heb nul komma nul met baby's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik vind haar niet heel bijzonder eigenlijk.quote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 4 februari 2024 02:38 schreef Rnie het volgende:
Behoorlijke ranzige nasmaak gekregen na aflevering 2, dat ik mij nu totaal niet kan verzetten om aflevering 3 te kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woke sausje, er wordt veels te veel tijd aan randzaken besteed en ik heb totaal geen feeling met de hoofdpersonages.quote:
Dat krijg je ook met een vrouw als Issa Lopez. En denk daarom ook dat de critici zo lovend zijn. Streelt toch hun ego en ze zijn al zo geïndoctrineerd in die bubbeltjes.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Woke sausje, er wordt veels te veel tijd aan randzaken besteed en ik heb totaal geen feeling met de hoofdpersonages.
Catfish meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef Karina het volgende:
VInd dit seizoen een hoog Twinpeaks en/of X-files gehalte hebben. Moest wel lachen om die vader en zijn 'bruidje', beetje '90-days' opeens
Staat erop, op onze Hollandse HBO.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef THEFXR het volgende:
EP 5 al uit in de VS, weet niet of het hier pas maandagavond wordt uitgezonden.
We kijken nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:03 schreef Nielojram75 het volgende:
Staat erop, op onze Hollandse HBO.
Ik vond van wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:29 schreef Discombobulate het volgende:
Was deze aflevering wel heel goed?
Donker = Depressief.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:06 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind het al zwaar om zo'n serie te kijken die zich helemaal in het donker afspeelt, laat staan als je moet wonen in zulke omstandigheden. Niet vreemd dat je dan een beetje doordraait ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ha, zo had ik het nog niet eens gezien!quote:Op zondag 11 februari 2024 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
Dit was echt een toffe aflevering. De rest had ook wel zo mogen zijn. Mooi ook dat het het gevoel van voorgaande seizoenen oproept. "Case is closed!" En vervolgens wordt het True Detective.
Soundtrack vind ik wel matig.
Ja, ik was het weer vergeten, maar dat was wel echt een essentiële trope van de serie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, zo had ik het nog niet eens gezien!(De ware detective geeft niet op!)
Lijkt me heerlijk om een keertje op zo'n plek te verblijven. Wel een iets groter stadje overigens boven de poolcirkel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:06 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind het al zwaar om zo'n serie te kijken die zich helemaal in het donker afspeelt, laat staan als je moet wonen in zulke omstandigheden. Niet vreemd dat je dan een beetje doordraait ...
Je kunt de aflevering ook eerst zelf kijken..quote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
Viel dus tegen? Vond episode 5 erg vermakelijk, maar de finale is dus mwa?
Waarom? Ik mag toch prima uit nieuwsgierigheid mensen hier vragen wat ze vonden alvorens 'm zelf te zien?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je kunt de aflevering ook eerst zelf kijken..
Je zag er al een paar aanlopen op de achtergrond toen Jodie Foster en Kali Reiss uit de auto stapten.quote:
Dat zat ook al in seizoen 1. De stick figure poppen die bij elk slachtoffer gevonden werden, dezelfde mysterieuze tekens.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:17 schreef Blues het volgende:
Ik merk dat ik al het bovennatuurlijke en vergezochte gedoe gewoon niet leuk vond
Ik vond het nogal apart dat een grote groep vrouwen die daar alle wetenschappers door het gebouw jagen geen enkel spoor nalaten zodanig zelfs dat alle ervaren agenten er geen idee van hadden. En zo waren er wel meer dingen: John Prior die ineens die junk neerschiet een kwartiertje nadat ie aan die rare dame bezweert dat ie geen moordenaar is, DNA dat gesequenced is maar blijkbaar toch nog als een soort gronstof gedolven moet worden waardoor de boel vervuilt moet worden etc enz.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je zag er al een paar aanlopen op de achtergrond toen Jodie Foster en Kali Reiss uit de auto stapten.
Volledig mee eens, ontzettend gekunsteld om deze 'realistische' verklaring te geven voor iets waar je gedurende vijf afleveringen van moet geloven dat het iets bovennatuurlijk is (en misschien alsnog is...).quote:Op maandag 19 februari 2024 21:50 schreef Mike het volgende:
De ontknoping viel me zwaar tegen. Wat een hoop onzin bij elkaar.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volledig mee eens, ontzettend gekunsteld om deze 'realistische' verklaring te geven voor iets waar je gedurende vijf afleveringen van moet geloven dat het iets bovennatuurlijk is (en misschien alsnog is...).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |