Staat erop, op onze Hollandse HBO.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef THEFXR het volgende:
EP 5 al uit in de VS, weet niet of het hier pas maandagavond wordt uitgezonden.
We kijken nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:03 schreef Nielojram75 het volgende:
Staat erop, op onze Hollandse HBO.
Ik vond van wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:29 schreef Discombobulate het volgende:
Was deze aflevering wel heel goed?
Donker = Depressief.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:06 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind het al zwaar om zo'n serie te kijken die zich helemaal in het donker afspeelt, laat staan als je moet wonen in zulke omstandigheden. Niet vreemd dat je dan een beetje doordraait ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ha, zo had ik het nog niet eens gezien!quote:Op zondag 11 februari 2024 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
Dit was echt een toffe aflevering. De rest had ook wel zo mogen zijn. Mooi ook dat het het gevoel van voorgaande seizoenen oproept. "Case is closed!" En vervolgens wordt het True Detective.
Soundtrack vind ik wel matig.
Ja, ik was het weer vergeten, maar dat was wel echt een essentiële trope van de serie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, zo had ik het nog niet eens gezien!(De ware detective geeft niet op!)
Lijkt me heerlijk om een keertje op zo'n plek te verblijven. Wel een iets groter stadje overigens boven de poolcirkel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:06 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind het al zwaar om zo'n serie te kijken die zich helemaal in het donker afspeelt, laat staan als je moet wonen in zulke omstandigheden. Niet vreemd dat je dan een beetje doordraait ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |