Dat ook iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er zat inderdaad wel iemand in die erg op Bob leek
Fargo gezien?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef Forbry het volgende:
Vanavond (eindelijk) de 1e aflevering gekeken en op basis daarvan snap ik de negatieve reacties hier niet zo. Persoonlijk vond ik die sterk en zeker smaken naar meer! Ik vond het op de één of andere manier ook iets van Twin Peaks weg hebben, maar dan in een hele andere setting.
Van Nic Pizzolatto is trouwens ook 'Galveston' , een van zijn boeken verfilmd. Ook wel een boeiende.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:22 schreef Rnie het volgende:
Nic Pizzolatto (creator of True Detective 1,2,3) makes some interesting comments about Night Country on Instagram
https://www.reddit.com/r/(...)nteresting_comments/
Volgens mij vind hij het ook maar niks![]()
Ja, de film + 1e 3 seizoenen van de serie, maar gek genoeg (gezien setting enzo) doet het mij toch minder daaraan denken dan aan TP.quote:
Ik denk dat ik deze maar oversla...quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Wel goed dat ze een keer een donker iemand laten zien die racistisch is jegens de witte mens. Een lesbisch minderjarig tienerstelletje mag natuurlijk anno 2024 ook niet missen.
Top show!
Neequote:Op zondag 28 januari 2024 16:44 schreef ExTec het volgende:
Volgt S04 weer het format van alles terugkijken, vanuit de interview stoel, zoals in S01 en S03? Daar was ik een beetje van afgehaakt in S03, alhoewel Mahershala Ali natuurlijk een interessant acteur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Episode 1: Sunday, Jan. 14quote:Op maandag 29 januari 2024 21:20 schreef Blues het volgende:
Wanneer staan ze er allemaal op?
Ik vraag dit voor een vriend
Tnxxx nog maar 3 weken w88quote:Op maandag 29 januari 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Episode 1: Sunday, Jan. 14
Episode 2: Sunday, Jan. 21
Episode 3: Sunday, Jan. 28
Episode 4: Sunday, Feb. 4
Episode 5: Sunday, Feb. 11
Episode 6: Sunday, Feb. 18
https://www.thewrap.com/t(...)e-episodes-schedule/
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Deeltje 3 (Seizoen 4)Ik vind dat echt verschrikkelijk. Heb nul komma nul met baby's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik vind haar niet heel bijzonder eigenlijk.quote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 4 februari 2024 02:38 schreef Rnie het volgende:
Behoorlijke ranzige nasmaak gekregen na aflevering 2, dat ik mij nu totaal niet kan verzetten om aflevering 3 te kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |