quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Mijn poging om net zo'n nutteloze post te doen als de reactie waarop ik reageerde.quote:
Same here! Morgenavondquote:Op zondag 14 januari 2024 09:54 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen jullie 'm al streamen?
Moet 'm morgen via de wat minder legale wegen naar binnen trekken, maar oh wat heb ik er zin in.
HBO doet altijd 1 aflevering per week.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:15 schreef golfer het volgende:
Staan alle nieuwe afleveringen meteen op HBO of is het 1 aflevering per week?
Dan wacht ik weer met het afsluiten van een tijdelijk abonnement op HBO totdat alles er op staat.quote:
Mwa, vind IMDB sowieso matig qua recencies. Ik ben het meeste van metacritic, zal even kijken wat de user score daarvan is.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Een 8.2 op IMDB. Serie-wise is dat voor IMDB best "matig".
De reviews zijn dan ook niet gebaseerd op 1 aflevering, meestal krijgen ze de eerste 4 afleveringen al te zien.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:31 schreef Discombobulate het volgende:
Leuk, maar nog niet echt iets van wow.
Reviews waren te gehyped en ook niet echt eerlijk. Het is kwalitatief echt goed, maar niet zoals sommige recensenten echt een perfect score gaven. Zal ook wel met de vrouwelijke leads te maken hebben en dat post koloniale tintje.
Die seksscene was wel oeh.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:43 schreef Rnie het volgende:
Matige seizoensopener wat mij betreft. Jodie altijd een +1, maar ik stoor me nu al aan die andere
Dat geldt alleen voor het verhaal. Indruk, sfeer, thema's, etc. kun je al wel in de eerste aflevering iets over zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De reviews zijn dan ook niet gebaseerd op 1 aflevering, meestal krijgen ze de eerste 4 afleveringen al te zien.
Het probleem is dat je alles, maar dan ook alles, onbewust/bewust gaat vergelijken met seizoen 1. Stiekem moeten wij dat collectief niet meer doen.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:33 schreef Flitskikker het volgende:
Vooralsnog voelen het verhaal en de montage en zo nog een beetje aan als een gemiddelde Netflix-thriller.
Ja, precies dit dus.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:33 schreef Flitskikker het volgende:
Hmm, ik voel 'm nog niet zo. Vooralsnog voelen het verhaal en de montage en zo nog een beetje aan als een gemiddelde Netflix-thriller.
Die agente met haar 'anti-white'-sentiment vind ik nu al vervelend. Ligt er net iets te dicht bovenop allemaal. Helaas de laatste jaren vaker zo, maar van HBO verwachtte ik beter.
Jodie speelt iedereen moeiteloos van het scherm.
Ik geef het nog wel wat afleveringen de kans (als het volgens recensenten het eerste seizoen evenaart), maar ik ben nog niet overtuigd. Ik had er - na die recensies - meer van verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |