dat is EZ en dus wiebes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet, ik zet mijn geld op een vergoeding van de stijgende energiekosten
Hoeveel extra CO2 uitstoot gaat dat opleveren?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een sterk Schiphol en landingsrechten is van nationaal belang. Een Frans staatsbedrijf dat expres Nederland kreupel schopt is dat niet.
45 cm hierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Rambolin het volgende:
Check die microfoon dan, ik gok op een centimeter of 30?
Scherp!quote:
Dat zie je daarna wel weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hoeveel extra CO2 uitstoot gaat dat opleveren?
twitter:BeatrixPrinses twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 19:59:26Vooralsnog denk ik zelf dat Wopke Hoekstra bekend gaat maken dat hij op zijn ministerie nog voor 500.000 gulden aan Intertoys-cadeaukaarten heeft gevonden en dat hij daar nu een geschikte bestemming voor zoekt... reageer retweet
Dan heb je nooit een factuur van Baker McKinsey gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wopke is niet zo van uitspraak; "Tijd is geld"
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:04 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
HIER ZATEN WE ALLEMAAL OP TE WACHTEN
Die betalenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een factuur van Baker McKinsey gehad.
Ik zoek 126 Danny Buijs nogquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:04 schreef Ringo het volgende:
“Spaart er hier iemand AH voetbalplaatjes?”
Ik moet er nog 40 ofzo, wat een gedoequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:04 schreef Ringo het volgende:
“Spaart er hier iemand AH voetbalplaatjes?”
Jup dit gaat over klmquote:
Toetertjes gekkigheid alles tegelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:07 schreef CrashO het volgende:
Nederlandse staat 12.68% aandelen in KLM/Airfrance nu en dat willen ze verhogen naar dat van de Franse overheid.
14,3%. Nou, wauw
Ja, schade uit het verleden (een CDA-VVD kabinet verkocht KLM) laat zich niet altijd repareren. Nutsbedrijven zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Klopt, een procent of tien in een Franse holding van een luchtvaartmaatschappij kopen met het idee daar enige invloed van belang uit te kunnen oefenen is dat niet.
de burger betaalt wel, die geen neuq was gegeven in Den Haagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
En hoeveel heeft het gekost Wopke?
Mogen meebetalen aan nieuwe milieuheffingen voor de luchtvaart?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef Odaiba het volgende:
Wat voor voordeel levert ons dit nou op?
DUIZEND BANEN!!!1!!!! MEER CONNECTIEquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef Odaiba het volgende:
Wat voor invloed of voordeel levert ons dit nou op?
Die komt weer wat leugens vertellen over Lelystad Airportquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
Dus nieuwenhuizen kondigt gelijk uitbreiding schiphol aan?
Een uitgebreid pornhubnetwerk van Schiphol.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef Odaiba het volgende:
Wat voor invloed of voordeel levert ons dit nou op?
600 miljoen zoiets reken ik zo eventjes snel uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
En hoeveel heeft het gekost Wopke?
Er zijn niet eens mensen al die banen te vervullen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:11 schreef Woelwater het volgende:
Goed voor de economie en werkgelegenheid.
Kan volgend jaar eindelijk de belasting eens omlaag
Een transportbedrijfje als KLM kan prima aan de markt overgelaten worden, net als de nutsbedrijven die je noemt. Bij Schiphol heb je een goed punt om dat niet te doen, maar die gekrenkte trots en vooral de bijzonder naïeve veronderstelling dat deze 10%-participatie enig effect zal sorteren of de Fransen iets zal boeien is aandoenlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, schade uit het verleden (een CDA-VVD kabinet verkocht KLM) laat zich niet altijd repareren. Nutsbedrijven zelfde verhaal.
De persconferentie ging ook over het feit dat ze die 13% hebben aangekocht de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:07 schreef CrashO het volgende:
Nederlandse staat heeft dus 12.68% aandelen in KLM/Airfrance nu en dat willen ze verhogen naar hetzelfde als dat van de Franse overheid.
14,3%. Nou, wauw
Netjes, 680 miljoen. Maar komt nog wat bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
600 miljoen zoiets reken ik zo eventjes snel uit.
Maar daar halen we juist weer arbeidsmigranten voor naar binnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zijn niet eens mensen al die banen te vervullen.
Ja voor wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De persconferentie ging ook over het feit dat ze die 13% hebben aangekocht de laatste tijd.
Dat is toch wel nieuws.
Daar hadden ze toch mooi die verhoging van de energierekening voor de helft mee kunnen compenseren...quote:
Jippiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar daar halen we juist weer arbeidsmigranten voor naar binnen.
Of 15 maanden opvang voor vluchtelingen die niet per vliegtuig komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch mooi die verhoging van de energierekening voor de helft mee kunnen compenseren...
Wonen? dat is een vies woord zeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jippie![]()
En waar moeten die wonen?
Er is vast nog wel ergens een vakantiepark beschikbaar voor ze.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jippie![]()
En waar moeten die wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |