dat is EZ en dus wiebes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet, ik zet mijn geld op een vergoeding van de stijgende energiekosten
Hoeveel extra CO2 uitstoot gaat dat opleveren?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een sterk Schiphol en landingsrechten is van nationaal belang. Een Frans staatsbedrijf dat expres Nederland kreupel schopt is dat niet.
45 cm hierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Rambolin het volgende:
Check die microfoon dan, ik gok op een centimeter of 30?
Scherp!quote:
Dat zie je daarna wel weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hoeveel extra CO2 uitstoot gaat dat opleveren?
twitter:BeatrixPrinses twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 19:59:26Vooralsnog denk ik zelf dat Wopke Hoekstra bekend gaat maken dat hij op zijn ministerie nog voor 500.000 gulden aan Intertoys-cadeaukaarten heeft gevonden en dat hij daar nu een geschikte bestemming voor zoekt... reageer retweet
Dan heb je nooit een factuur van Baker McKinsey gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wopke is niet zo van uitspraak; "Tijd is geld"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |