Jawel, om 20.00 uurquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daarvoor geef je toch geen ingelaste persco?
Nee dat lijkt me ook niet, ik zet mijn geld op een vergoeding van de stijgende energiekostenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daarvoor geef je toch geen ingelaste persco?
Dat klinkt het meest logisch. Aangezien het een positieve mededeling is dat je erbij wilt zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet, ik zet mijn geld op een vergoeding van de stijgende energiekosten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:58 schreef I. het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)-wopke-hoekstra.html
Een sterk Schiphol en landingsrechten is van nationaal belang. Een Frans staatsbedrijf dat expres Nederland kreupel schopt is dat niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Toch onze blauwe vrienden dus. Wat een verschrikkelijk slechte beslissing echt.
Klopt, een procent of tien in een Franse holding van een luchtvaartmaatschappij kopen met het idee daar enige invloed van belang uit te kunnen oefenen is dat niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een sterk Schiphol en landingsrechten is van nationaal belang. Een Frans staatsbedrijf dat expres Nederland kreupel schopt is dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |