franklop | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:03 |
![]() | |
ender_xenocide | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:11 |
Ze gingen vorige week nog niet op vol vermogen toch? https://racingnews365.nl/(...)dens-tweede-testweek
| |
alpeko | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:15 |
Zal niet enkel door dit weekend komen. Ze hadden toch bewust zaken achter de hand gehouden. Als je én met nieuwe motor gaat rijden én nieuwe aero in één keer dan is het stuk lastiger je data te interpreteren. Hadden ze niet gezegd dat ze bewust met een simpele vleugel reden vorige week? | |
Coelho | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:17 |
Ik ging er alleen van uit dat de anderen ook niet volle bak gegaan waren vorige week. Het verschil in verbetering valt me echter op (maar goed, ook Ferrari kan nu sandbaggen). | |
alpeko | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:23 |
Motorwissel Bottas | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:27 |
Oei | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 16:29 |
Gasly inmiddels op 100 ronden. | |
Frozen-assassin | dinsdag 26 februari 2019 @ 17:25 |
Prima dag voor RBR, Haas en Williams. Mercedes pech met motorwissel en Ferrari relatief weinig laps. | |
Sinister-D- | dinsdag 26 februari 2019 @ 17:28 |
sandbagging..... | |
opreis | dinsdag 26 februari 2019 @ 17:28 |
zand in de motor | |
Tinos85 | dinsdag 26 februari 2019 @ 17:38 |
Norris weer rode vlag. | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 17:53 |
Bottas mag nog even een rondje doen? McLaren WC bevestigd trouwens. ![]() Zolang ze niet stilvallen | |
Lionheaad | dinsdag 26 februari 2019 @ 17:57 |
Want ze rijden dezelfde tijd op 2 compounds zachter. Ik zeg Max4WC ![]() | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:03 |
Bottas lijkt weer stilgevallen te zijn. edit: de tijdwaarneming gaf het even aan maar hij lijkt toch wel gepit te zijn. | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:07 |
En dat was dag 1 van week 2 dan. Weer 239 probleemloze rondjes voor Honda. ![]() | |
franklop | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:07 |
Gasly - 136 Magnussen - 130 Russell - 119 Albon - 103 Giovinazzi - 99 Hamilton - 83 Stroll - 82 Vettel - 81 Hulkenberg - 80 Norris - 80 Ricciardo - 77 Leclerc - 29 Bottas - 7 | |
vosss | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:17 |
Gasly WDC 2019 confirmed ![]() | |
Tinos85 | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:22 |
1 compound ![]() C3 om C4 | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:24 |
Op de live blog van autosport hadden ze het over C5. Maar inmiddels is het aangepast. | |
beantherio | dinsdag 26 februari 2019 @ 18:32 |
Ik ben benieuwd of het Renault dit jaar gaat lukken om "klantenteam" McLaren voor te blijven. Kan nog een leuke strijd worden voor de 4e plek. | |
Lionheaad | dinsdag 26 februari 2019 @ 19:07 |
Zou wel heel pijnlijk zijn. Maar toch verwacht ik Renault ergens als 4e of 5e team. Kijkend naar de long-runs | |
opreis | dinsdag 26 februari 2019 @ 19:36 |
Misschien heeft renault niet de best auto van de middenmoot maar ze hebben wel de beste line up. Ik denk dat die de doorslag geeft in de strijd om plek 4. Het gemis van Alonso is natuurlijk groot bij Mclaren en ik denk dat die nog wel eens moeite gaan hebben om hoger dan 8ste te eindigen | |
sasquatsch | dinsdag 26 februari 2019 @ 19:42 |
Alfa Romeo Racing kan ook nog wel eens gaan verrassen in de strijd om plek 4. | |
Lionheaad | dinsdag 26 februari 2019 @ 20:37 |
Dat is inderdaad de andere die ik op 4 of 5 verwacht | |
opreis | dinsdag 26 februari 2019 @ 20:40 |
Schrijf jullie verwachtingen op in dit topic en dan kunnen we aan het eind van het jaar kijken wie er het dichtsbij zat ![]() F1 / 2019 Drivers en constructeurs kampioenschappen voorspellingen | |
nils7 | dinsdag 26 februari 2019 @ 20:54 |
Onderschat Haas ook niet als ze niet stilvallen. Ferrari motor is niet slecht. Met de tijden van vandaag kunnen we voorzichtig wel stellen dat de top de tijden van de middenmoot op C4 met een C3 kan pareren. | |
Sunri5e | dinsdag 26 februari 2019 @ 21:24 |
Nog geen podcast online? | |
ondeugend | dinsdag 26 februari 2019 @ 23:22 |
Lionheaad | dinsdag 26 februari 2019 @ 23:28 |
Van Autosport | |
Sunri5e | woensdag 27 februari 2019 @ 07:34 |
Morgen ![]() | |
Doevelaer | woensdag 27 februari 2019 @ 07:52 |
Joe ![]() | |
Doevelaer | woensdag 27 februari 2019 @ 07:53 |
Ook nog steeds geen Ted's notebook, die zou nu ook weer moeten komen toch? ![]() | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 07:58 |
Ted is ontslagen ![]() ![]() edit: ik lees nu dat ie toch aanblijft! ![]() Zie https://www.motorsport.co(...)speculation/4343741/ [ Bericht 18% gewijzigd door beantherio op 27-02-2019 08:03:44 ] | |
Doevelaer | woensdag 27 februari 2019 @ 08:14 |
Daarom had ik dus ook wel een Ted's notebook verwacht. ![]() | |
Jane | woensdag 27 februari 2019 @ 08:55 |
Goedemorgen. ![]() Wederom een prachtige dag in Barcelona, zo te zien. | |
D_A | woensdag 27 februari 2019 @ 09:00 |
We slingeren autosport maar weer even aan, benieuwd ![]() | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 09:07 |
Ik las dat er geen notebook meer ging komen, maar dat hij een andere rol zou krijgen. | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 09:07 |
RB nog niet buiten DIT GAAT HELEMAAL MIS | |
Bobbje | woensdag 27 februari 2019 @ 09:08 |
| |
vosss | woensdag 27 februari 2019 @ 09:09 |
![]() ![]() | |
Weltschmerz | woensdag 27 februari 2019 @ 09:10 |
Is het een gemis of een verlossing? Het is nou niet bepaald een loyale teamplayer en is het helemaal toevallig dat die McLaren weer eens een wegligging heeft waar ook andere coureurs dan de grote Alonso wat mee kunnen? Slap gelul. Als deze update in de planning lag dan waren ze gewoon een week te laat. Niet onoverkomelijk maar dan ging de ontwikkeling niet volgens plan. Of ze hebben aan twee verschillende oplossingen gewerkt en dan zal dat toch moeten zijn omdat ze niet echt een goed beeld hebben van wat werkt. Beiden kunnen alsnog in hun voordeel uitpakken, maar laten we niet doen alsof alles al maanden volgens plan gaat bij Mercedes omdat het Mercedes is. | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 09:12 |
Max nu eerste! WERELDKAMPIOENSCHAP BEVESTIGD!! ![]() | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 09:12 |
Pfff godzijdank | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 09:14 |
Anderhalve seconde sneller dan de Merc die er een zachtere band op heeft liggen!!!!!!!!!!!! | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 09:15 |
Hoe durven ze ![]() Notebook was altijd zo'n lekker begin van mijn maandag | |
bokkepoot | woensdag 27 februari 2019 @ 09:16 |
Zo'n update als er dat er nu opzit maakt geen enkel bedrijf ter wereld in een week. Alleen het maken van de composiet delen en het spuiten van de delen kost al 3/4 dagen. Dan praat je nog over een ontwerp wat getekend, gevalideerd en een release moet krijgen. Het maken van mallen kost ook nog tussen de 1/2 weken etc. Dit is iets waar je als je echt de grenzen van engineering pushed binnen 3 a 4 weken kan, maar meestal 1/2 maanden kost. | |
Weltschmerz | woensdag 27 februari 2019 @ 09:20 |
Klopt, maar dan waren ze dus of een week te laat met dit aero design, of ze hebben aan twee verschillende oplossingen gewerkt omdat ze geen goed beeld hebben van wat werkt. Beide kunnen best goed uitpakken, het is geen scenario waarvan Toto in november had gezegd 'zo wil ik het'. | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 09:21 |
Ieder team komt in deze week met updates. Dus ook RB en Ferrari. Ze komen allemaal eerst met een basispakket, omdat die auto nou eenmaal een keer af moet. Daarna gaat het ontwerpen gewoon door en vinden ze altijd wel wat nieuws. Bij de grote jongens gaat dit echter wat sneller dan bij de kleinere. Bij Mercedes wordt er alleen een probleem aangepraat en valt de neus direct op. Als je kijkt naar de tests van vorig jaar en het jaar ervoor zie je dat ze in de eerste week (en ook de 2e) ook geen snelle tijden reden. | |
Weltschmerz | woensdag 27 februari 2019 @ 09:31 |
Maar dit is niet zomaar een update, maar een andere aero oplossing beginnend bij de voorvleugel. Dat kan uiteindelijk best de snelste van allemaal blijken, als alles volgens plan ging dan waren ze daar een week eerder mee gekomen. | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 09:34 |
Zo enorm is de voorvleugel nou ook weer niet gewijzigd. Het is alleen een endplate die nu naar buiten staat ipv naar binnen. Maar wat jij nu beweert is dat alle teams die nu met updates komen, er iets niet volgens plan verloopt. En alle updates die ze nu brengen en je van buiten kunt zien, zijn aero updates | |
Weltschmerz | woensdag 27 februari 2019 @ 09:42 |
Nee, ik zeg dat dit niet zomaar een update is maar een gewijzigde ontwikkelingsrichting tov de auto van vorige week die balansproblemen had. | |
TagForce | woensdag 27 februari 2019 @ 10:00 |
Verstappen wordt zoek gereden door een McLarry en Ferrie&Arie... Dit gaat fout. Mijn voorspelling van vandaag: Max snelste tijd: 1:16.2xx tijdens een kwalificatie simulatie. | |
TagForce | woensdag 27 februari 2019 @ 10:03 |
Ik ben nog niet helemaal gewend aan de move van Raikkonen... Elke keer als Vettel buiten is en Raikkonen de baan op rijdt denk ik: "Heh? Ferrari met 2 auto's op de baan? WTF" | |
NaturalScience | woensdag 27 februari 2019 @ 10:22 |
1.17.144 voor Sainz. Snelste tijd dit jaar. | |
D_A | woensdag 27 februari 2019 @ 10:24 |
In other shocking news, Verstappen is on the C3 tyre.![]() ![]() | |
Jane | woensdag 27 februari 2019 @ 10:31 |
Rode vlag? -edit- Sainz dus | |
TagForce | woensdag 27 februari 2019 @ 10:31 |
Sainz staat aan het einde van de pitstraat. | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 10:33 |
Dus McLaren gaar na elke kwalificatie stilvallen ![]() | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 10:37 |
De Renault motor kapt er mee als die wordt opgeschroefd voor een snel rondje. Hulkenberg vorige week ook al ![]() | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 10:41 |
Het is ook niet de bedoeling dat de Renault op 100% gezet wordt. Ik neem aan dat we uit Frankrijk nu ook wel weer geluiden gaan horen dat ze bij McLaren eigenwijs zijn. | |
opreis | woensdag 27 februari 2019 @ 10:46 |
Een gemis. | |
Levitas | woensdag 27 februari 2019 @ 10:48 |
Ik vind de Mercedes upgrades in week 2 wel drastisch genoeg om aan te mogen nemen dat er iets niet helemaal volgens plan is gegaan. Het is veel meer dan alleen de neus/vleugel | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 10:53 |
De Honda's zijn weer goed rondjes aan het tikken in ieder geval. Nu over alle testdagen verspreid iets meer dan 1250 rondes. 20 GP's zonder plof ![]() | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 10:58 |
Je mag voor Barcelona wel een rondje of 100 tellen per weekend. En ze doen het met 3 motoren. (vorige week 1 gewisseld) Dat is dus gemiddeld 4 gp's per motor nu. | |
snakeman123 | woensdag 27 februari 2019 @ 10:59 |
Hoeveel setjes van iedere compound hebben ze tot hun beschikking per dag/per week? | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 11:03 |
De GP zelf is gewoon 66 rondes. 1 gewisseld en dus 3 motoren? Wat? | |
ondeugend | woensdag 27 februari 2019 @ 11:03 |
Max stilgevallen | |
franklop | woensdag 27 februari 2019 @ 11:03 |
Verstappen staat stil!!! OMFGWTFKUTHONDA | |
NaturalScience | woensdag 27 februari 2019 @ 11:03 |
#EXITMAX2019 | |
ondeugend | woensdag 27 februari 2019 @ 11:04 |
Bij het uitrijden van de pitsstraat... misschien proefstartfail? | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 11:05 |
Je vergeet dat ze ook nog vrije trainingen en kwalificatie moeten rijden met diezelfde motor. | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 11:08 |
Einde seizoen RB? | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 11:09 |
Zeker. Dit komen ze niet meer te boven. | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:09 |
Onbetrouwbare troep van Honda ![]() | |
ondeugend | woensdag 27 februari 2019 @ 11:10 |
Waardeloze rommel ![]() | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 11:11 |
RIP Honda medewerker, die nemen dit niet zachtzinnig op natuurlijk | |
TagForce | woensdag 27 februari 2019 @ 11:11 |
Vettel gecrashed. | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:11 |
Ferrari van de baan? | |
Frozen-assassin | woensdag 27 februari 2019 @ 11:12 |
Op welke compound was de 1.17.7 van Gasly gisteren? | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 11:12 |
HAM wereldkampioen... en dat binnen een paar minuten | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 11:13 |
Dacht de C4... edit nee 3 | |
opreis | woensdag 27 februari 2019 @ 11:13 |
C3 | |
Frozen-assassin | woensdag 27 februari 2019 @ 11:13 |
straight on into the barriers. Reparatiewerkzaamheden dus | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 11:13 |
Au. Na Gasly pas de tweede crash. Dat valt mee. | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 11:14 |
Vergeet ik niet, feit blijft gewoon dat de GP 66 rondes telt en je dus prima kan stellen dat er x-aantal GP's zijn verreden. De vrije trainingen en kwali zijn immers geen onderdeel van de GP zelf. Allemaal geen hogere wiskunde ![]() | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 11:14 |
De compound waar ze alleen maar op rijden, C3 ![]() | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 11:14 |
Seppuku ![]() | |
Frozen-assassin | woensdag 27 februari 2019 @ 11:14 |
Okee dank u wel. Strakke tijd dan | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:15 |
Auto van Vettel beschandigd neem ik aan? Dat gaat Ferrari waardevolle testtijd kosten. | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 11:15 |
Al iets bekend over Max? Zal toch wel iets meer zijn dan af laten slaan denk ik? | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:16 |
Ik denk niet dat het een heel spannend probleem is. Maar verder geen details. | |
DeeBee | woensdag 27 februari 2019 @ 11:17 |
Vettel bezwijkt nu alweer onder de druk... | |
Mothzor | woensdag 27 februari 2019 @ 11:17 |
Volgens mij valt het wel mee bij Vettel. Heel stuk door het grind en de tepco barrier is amper verplaatst. | |
ShaoliN | woensdag 27 februari 2019 @ 11:18 |
Wat een rund die vettel. | |
ondeugend | woensdag 27 februari 2019 @ 11:19 |
Vettel's walk of shame! | |
ondeugend | woensdag 27 februari 2019 @ 11:20 |
![]() | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:20 |
Hey ik heb per ongeluk een nieuw woord uitgevonden. Beschandiging. Beschande. ![]() | |
opreis | woensdag 27 februari 2019 @ 11:21 |
Vettel crashed meestal 2 of 3 keer per jaar dus bij ferrari moet dat ook getest worden. | |
ondeugend | woensdag 27 februari 2019 @ 11:21 |
Ik vind hem mooi! | |
Frozen-assassin | woensdag 27 februari 2019 @ 11:21 |
Dan alsnog moeten ze alles gaan checken en voorvleugel zal wel vervangen moeten worden (niet dat het lang hoeft duren). Einde ochtendsessie zou ik zeggen | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 11:22 |
![]() | |
Tarado | woensdag 27 februari 2019 @ 11:23 |
hij moet eerst met de dokters mee al zal dat sneller gaan dan de auto repareren en checken | |
Whiskers2009 | woensdag 27 februari 2019 @ 11:34 |
Uitlaat is bij RBR anders dan bij de rest kennelijk: https://www.gpblog.com/nl(...)laatgassen-rb15.html | |
Whiskers2009 | woensdag 27 februari 2019 @ 11:36 |
Vettel heeft iig schade ad voorvleugel en de linkervoorwielophanging: https://racingnews365.nl/vettel-crasht-tijdens-testdag-barcelona | |
Whiskers2009 | woensdag 27 februari 2019 @ 11:43 |
Neus ook los en er zou een mechanisch probleem ten grondslag liggen ad crash: https://www.gpblog.com/nl(...)intertest-dag-6.html | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 11:44 |
gpblog ![]() | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:46 |
Benieuwd of we Ferrari vandaag nog op de baan terugzien. | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 11:53 |
Verstappen rijdt alweer | |
alpeko | woensdag 27 februari 2019 @ 11:53 |
Max weer de baan op iig. Geen idee wat er loos was. Nog altijd de meest productieve deze ochtend. | |
Frozen-assassin | woensdag 27 februari 2019 @ 11:55 |
Gas op de lolly dames en heren. Kostbare tijd verspild | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 12:34 |
Aardige klap toch van Vettel![]() Klik hier voor een video | |
DeeBee | woensdag 27 februari 2019 @ 12:41 |
Dyslectisch clickbait genot | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 12:49 |
Beste klapper nog inderdaad. | |
NaturalScience | woensdag 27 februari 2019 @ 12:50 |
1 Sainz McLaren 1m17.144s 2 Vettel Ferrari 1m18.195s 3 Verstappen Red Bull 1m18.395s 4 Bottas Mercedes 1m18.941s 5 Kvyat Toro Rosso 1m19.060s 6 Raikkonen Alfa Romeo 1m19.194s 7 Perez Racing Point 1m19.202s 8 Grosjean Haas 1m19.717s 9 Kubica Williams 1m19.991s 10 Ricciardo Renault 1m22.597s Zal McLaren dit jaar gaan scoren tijdens de quali's? | |
opreis | woensdag 27 februari 2019 @ 12:55 |
Nee | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 12:55 |
Tot nu toe niet want ze vallen uit tijdens de cool down lap ![]() | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 13:08 |
Dan zullen ze toch eerst de pole-tijd van vorig jaar moeten gaan halen. Verwacht namelijk dat Fer-RB-Merc nog wel een tandje harden dan de pole van vorig jaarkunnen gaan. Alleen met die kilo's zand doen ze dat nog niet | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 13:22 |
En de helft van de tijd schrijven ze de namen van de coureurs verkeerd ![]() Of maken ze andere stomme fouten. | |
Sunri5e | woensdag 27 februari 2019 @ 14:27 |
RB is lekker aan het draaien. | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 14:32 |
Fernando Alonso will test McLaren's 2019 Formula 1 car as part of a new role as team "ambassador"Want hij staat er natuurlijk om bekend een F1-auto enorm goed te kunnen ontwikkelen ![]() ![]() | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 14:38 |
Verstappen naar buiten op C2's...... | |
HerrFritz | woensdag 27 februari 2019 @ 14:38 |
ff race sim, hij doet het lekker vandaag, geen snelle tijden maar wel lekker veel laps en consistent goede pace | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 14:38 |
Here we go ![]() edit: foutje. Dat zijn natuurlijk de hardere banden ![]() | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 14:39 |
Voor een long run.... ![]() | |
HerrFritz | woensdag 27 februari 2019 @ 14:44 |
al bijna als eerste 100 ronden afgelegd, op eenzame hoogte inmiddels | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 14:46 |
Hele constante ronden weer van Max. Steeds weer een 1.22.4 of 1.22.5 ronden achter elkaar. | |
Sunri5e | woensdag 27 februari 2019 @ 14:47 |
Wat wil je dan? Dat hij telkens Q runs gaat doen? | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 14:49 |
Deden de grote 3 nou maar eens fatsoenlijke Kwalificatie runs. Weg met die zandzakken... Wij liefhebbers willen ook eens wat leuks zien ![]() | |
Sunri5e | woensdag 27 februari 2019 @ 14:49 |
Over 2 weken | |
#ANONIEM | woensdag 27 februari 2019 @ 14:51 |
2 weken al ![]() ![]() | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 14:53 |
102 inmiddels ![]() | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 14:58 |
En nog drie uur te gaan ![]() | |
Frozen-assassin | woensdag 27 februari 2019 @ 14:59 |
Het gaat niet goed met RBR ![]() VER rijdt op C2, dat kan toch niet jongens | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 15:03 |
Iedereen is snel op de zachte banden. Het is veel interessanter om uit te vinden hoe je de harde banden optimaal kunt benutten. | |
HerrFritz | woensdag 27 februari 2019 @ 15:04 |
Verstappen's now up to 20 laps on the C2 and is still in the low 1m22s, an impressive-looking stint. | |
bedachtzaam | woensdag 27 februari 2019 @ 15:24 |
Vergeleken met de rondetijden van Red Bull tijdens de race in Barcelona is dat een seconde per ronde langzamer. Zo impressive is het dus niet. | |
opreis | woensdag 27 februari 2019 @ 15:26 |
Of hoe je de zachte banden zo lang mogelijk mee kan laten doen. Aangezien je daar op wil kwalificeren en dan een 1stopper. | |
Tarado | woensdag 27 februari 2019 @ 15:27 |
het constant zijn wel | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 15:32 |
Is lastiger te testen omdat je dan ook afhankelijk bent van de temperatuur van baan en omgeving. Maar ze zullen het vast nog wel gaan doen. | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 15:33 |
Zullen het laatste dagje wel gaan schroeien ![]() | |
Justevo | woensdag 27 februari 2019 @ 15:35 |
De tijden even daargelaten, maar het aantal ronden in verhouding tot vorig jaar is echt een wereld van verschil. Vorig jaar steeds kleine problemen, weinig ronden en dit jaar lijkt het soepeltjes te gaan. Stemt mij positief. | |
franklop | woensdag 27 februari 2019 @ 15:38 |
Morgen en vrijdag zullen wel kwalificatie en race-sims worden bij de meeste teams. | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 15:41 |
Dan is het ook iets warmer hè ![]() | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 15:42 |
Vooral de motoren lijken toch wel beter en betrouwbaarder geworden te zijn t.o.v. voorgaande jaren. Weinig echte problemen op dat vlak dit jaar bij de teams. | |
Tijn | woensdag 27 februari 2019 @ 15:48 |
| |
Sunri5e | woensdag 27 februari 2019 @ 15:49 |
Jammer. Het leek allemaal zo goed te gaan. | |
Tijn | woensdag 27 februari 2019 @ 15:53 |
| |
Sunri5e | woensdag 27 februari 2019 @ 16:00 |
"gelukkig". | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 16:06 |
Tijdens een wintertest vind ik een motorwissel niet zo spannend. Dat kan allerlei redenen hebben. | |
Tarado | woensdag 27 februari 2019 @ 16:10 |
ja maar is toch beter dat om 18uur te doen ipv 16uur, dus vrijwillig kan het niet zijn | |
Fir3fly | woensdag 27 februari 2019 @ 16:19 |
En dus is de baan langzamer. | |
Karstman | woensdag 27 februari 2019 @ 16:19 |
Hij heeft er al 116 rondjes opzitten dus dat is netjes. Geplande vervanging zal het inderdaad niet zijn. | |
StephanL | woensdag 27 februari 2019 @ 16:21 |
18 uur naar het hotel. Misschien al vast voor morgen. Motor met updates er nu in lepelen en morgen knallen. | |
Tijn | woensdag 27 februari 2019 @ 16:23 |
Ze werken ook 's avonds en 's nachts aan die auto. Als het de bedoeling was geweest om een grote ingreep te doen, hadden ze het dan wel gedaan en niet terwijl de baan open is. | |
StephanL | woensdag 27 februari 2019 @ 16:24 |
Ja zou je zeggen. Misschien lopen ze wel voor op schema ![]() | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 16:31 |
We kunnen over al die zaken alleen maar gissen. Ik lees trouwens nog nergens anders iets over een motorwissel of versnellingsbakwissel. | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 16:37 |
Dan zouden ze het nog niet tijdens het testen doen ![]() En hij heeft die racesimulatie niet afgemaakt volgens mij. | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 16:38 |
Oh ik dacht dat ie dan sneller was ![]() | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 16:42 |
Ook nog een spinnetje gemaakt eerder![]() | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 16:44 |
Misschien is daar iets fout gegaan dan. Overigens, kubica over de 100 rondjes. Best knap met 1 arm. | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 16:44 |
1,5 | |
Fir3fly | woensdag 27 februari 2019 @ 17:00 |
Over het algemeen geldt dat hoe warmer de baan hoe langzamer. Er zijn uitzonderingen maar het is een goede vuistregel. | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 17:02 |
Thanks. Weer wat geleerd. Zal mij benieuwen of Red Bull of Ferrari nog naar buiten komen voor een paar rondjes. | |
Tarado | woensdag 27 februari 2019 @ 17:12 |
![]() | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 17:29 |
Nou was dat even een deceptie ![]() | |
Whiskers2009 | woensdag 27 februari 2019 @ 17:35 |
Verstappen gaat nu (of iig binnen enkele minuten) weer rijden vernam ik zonet | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 17:37 |
Hoho, lijkt de 115 laps gewoon te gaan redden hoor ![]() | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 17:39 |
Leclerc zal zo ook naar buiten komen. De motor is gestart. | |
nils7 | woensdag 27 februari 2019 @ 17:42 |
De Alfa heeft wat nieuwe vinnen op de neus. Kan lastig plaatje kopiëren uit de reddit app :-( | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 17:46 |
Was toch wel van minimaal 150 uitgegaan ![]() | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 17:51 |
Of toch op z'n minst 2 GP's ![]() | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 17:52 |
Of je doet ff 5 pitstops achter elkaar aan. | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 17:55 |
Dat is om de pitstop in Melbourne onder de 1.92 te krijgen. | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 17:55 |
![]() | |
Dven | woensdag 27 februari 2019 @ 17:56 |
Ook Leclerc mag nog wat rondjes maken. | |
beantherio | woensdag 27 februari 2019 @ 18:02 |
Dat was het dan voor vandaag Kimi zet hem nog even stil op de baan in de laatste ronde. | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 18:15 |
Kut-Honda | |
Gezicht | woensdag 27 februari 2019 @ 18:40 |
Lelijk zeg | |
franklop | woensdag 27 februari 2019 @ 19:15 |
| |
Smacked_Actor | woensdag 27 februari 2019 @ 19:18 |
Zo'n mooie PU en bak, ze wilden hem gewoon nog eens van dichtbij bekijken. ![]() | |
Tinos85 | woensdag 27 februari 2019 @ 19:23 |
Door die spin dus. Zonde van de tijd. | |
Sinister-D- | woensdag 27 februari 2019 @ 20:26 |
dan was de Honda ra107 Earthcar idd veel beter ..... ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 27-02-2019 20:48:47 ] | |
Lionheaad | woensdag 27 februari 2019 @ 21:31 |
Of de arrows a22![]() | |
XL | woensdag 27 februari 2019 @ 21:37 |
![]() | |
TheRipper | woensdag 27 februari 2019 @ 21:54 |
Sauber was ook zelf al eerder druk met vleugels![]() | |
Knurft-Zork3 | donderdag 28 februari 2019 @ 04:17 |
was wel handig, konden ze 'm na de pitstop aanduwen. ![]() | |
Sunri5e | donderdag 28 februari 2019 @ 06:47 |
Morgen ☕ | |
Sinister-D- | donderdag 28 februari 2019 @ 07:28 |
uiteraard de EJ11 van datzelfde jaar op Monaco niet te vergeten: ![]() | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 07:38 |
Bijna tijd voor de een na laatste testdag alweer. En nog maar twee weken en een dag voor de eerste vrije training ![]() | |
Lionheaad | donderdag 28 februari 2019 @ 08:16 |
Morgen laatste testdag ![]() | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 08:33 |
De analyse van Karun Chandhok
![]() | |
nils7 | donderdag 28 februari 2019 @ 08:43 |
Hoe moet ik die fuel laps lezen? of is dat al gecorrigeerd? | |
opreis | donderdag 28 februari 2019 @ 08:46 |
Mclaren 4 tienden van de top lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ik denk dat de verschillen in deze tabel nog wel eens een stukje verder van elkaar zitten. Al zo het natuurlijk mooi zijn als dat niet zo is | |
Jane | donderdag 28 februari 2019 @ 08:46 |
Goedemorgen! | |
TAV74 | donderdag 28 februari 2019 @ 08:48 |
Het is ook nog steeds niet zo heel veelzeggend, lang niet alle parameters zijn bekend en gecorrigeerd. | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 09:21 |
We zijn weer onderweg. | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 09:25 |
Hamilton heeft alweer een rondje gedraaid buiten de baan. | |
Karstman | donderdag 28 februari 2019 @ 09:28 |
Wasrek!![]() | |
Smacked_Actor | donderdag 28 februari 2019 @ 10:01 |
Gruelling... | |
snakeman123 | donderdag 28 februari 2019 @ 10:04 |
Heb je die van Williams gezien! Die is nog veel erger ![]() | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 10:04 |
Kleintje zeg. Williams is niet onder indruk | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 10:05 |
![]() | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 10:08 |
Mercedes lijkt een beetje onder de zandzakken vandaan te kruipen. | |
Dven | donderdag 28 februari 2019 @ 10:11 |
De Bulletjes worden ook wakker | |
Lionheaad | donderdag 28 februari 2019 @ 10:20 |
Hammi een 1:18.097 op de C2 (harde band dus) in de Mercedes. daar mag je dus iets meer dan 2 sec vanaf halen voor een tijd op de zachtste band. Das best snel. | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 10:28 |
| |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 10:33 |
Foreign object? Altied weer die buutnlaanders. | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 10:35 |
Werkje voor de X-files | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 10:38 |
De gecorrigeerde tijd bevat zowel de correctie voor de compound als de hoeveelheid brandstof aan boord (op basis van het aantal ronden dat is gereden) | |
Lionheaad | donderdag 28 februari 2019 @ 10:41 |
Naar welke band is dat omgezet? | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 10:42 |
en het leek allemaal zo mooi te worden dit jaar ![]() | |
snakeman123 | donderdag 28 februari 2019 @ 10:43 |
Ze hebben dit jaar een diesel geïnstalleerd die moest even op gang komen ![]() | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 10:44 |
Op de C2's. Niet zo heel boeiend toch? | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 10:46 |
Gecorrigeerd zijn dit de snelste tijden van de tests tot nog toe, bij flink wat. Ferrari en Red Bull rijden een vergelijkbaar draadje de afgelopen dagen op de C3 band en Mercedes doet dat nu op de C2 band. Hier Gasly met een vergelijkbaar draadje van een paar minuten geleden op de zachtere band.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 10:52:26 ] | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 10:48 |
Behoorlijk snel op C2 vergeleken met andere tijden op snellere compounds. | |
Ferdii | donderdag 28 februari 2019 @ 10:53 |
mercedes heeft gewoon hun motor 50% afgeknepen de eerste week ![]() | |
Nattekat | donderdag 28 februari 2019 @ 10:54 |
McLaren reed gisteren een 1:17.1. Mag toch hopen voor Mercedes dat dit niet 100% is. | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 10:56 |
Williams heeft wel heel weinig van zichzelf laten zien tot nu toe... ik snap dat ze 2 dagen gemist hebben maar ik heb volgens mij 1 tijd van ze gezien die net onder de 1:20 was. | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 10:56 |
Op de C4 (zachte) band dit is op de C2 (harde) band, gecorrigeerd is dat gewoon sneller | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 10:56 |
McLaren reed op de C4 geloof ik, Mercedes op 2 compounds harder.. | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 10:57 |
Mercedes: masters of sandbagging ![]() | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 10:57 |
Renault knalt er even een 17.4 uit ![]() EDIT: op de C5.... langzaam dus | |
DeeBee | donderdag 28 februari 2019 @ 10:57 |
Maar Mercedes had een probleem, ze hadden zelfs andere aero onderdelen!!!1!! | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 10:58 |
Wat mij betreft is het nu wel tijd geworden voor Merc, Fer, en RB om de C5 compounds eronder te knopen en even op vol vermogen te gaan. | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 10:59 |
Mercedes WDC confirmed | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 11:01 |
Naar de C3, zo te zien. | |
Nattekat | donderdag 28 februari 2019 @ 11:04 |
Dan nog is 1,1 een gigantisch verschil. Als je een overdreven seconde per compound neemt is deze tijd nog geen seconde harder dan McLaren. En dat team wordt nou niet echt tot de snelsten ingedeeld. Het gat tussen RB en Renault was nog groter vorig seizoen. | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 11:07 |
Gok zomaar dat dat niet gaat gebeuren. Sowieso niet op vol vermogen. | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 11:08 |
Stroll heeft op de C2 ook al een 1.18.6 gereden in een nog niet al te opvallende Racing Point. Ik wil er nog niet al te veel uit lezen. | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 11:10 |
Over 1 rondje zijn ze net zo snel he nu. Dus is het verschil op pure top 2 seconden met McLaren en niet een seconde. Maar goed, het blijft giswerk voorlopig ![]() | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 11:19 |
Huppa... Honda power. Albon rijdt 1.17.480 op de C3 | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 11:21 |
Strakke tijd hoor van Albon | |
Lionheaad | donderdag 28 februari 2019 @ 11:21 |
Lekker....2 compounds harden dan Mclaren en Renault. | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 11:24 |
McLaren naar 1.17.0 ![]() | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 11:25 |
Norris op de C5 1m17.084s terwijl het verschil tussen C5 en C3 meer dan een seconde is volgens Pirelli. | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 11:27 |
Op de C5-speelgoedbanden ja. Ik snap niet dat sommige teams daar hun handen aan vuil maken. | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 11:29 |
Die banden worden toch wel eens gebruikt dit seizoen? Dan is het toch nuttig om de data te hebben | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 11:32 |
Gasly is naar buiten op de C5 ![]() | |
Jester65 | donderdag 28 februari 2019 @ 11:33 |
Stroll is sneller dan Hamilton op dezelfde compound. | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 11:33 |
De eerste 1.16 moet dat gaan worden | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 11:33 |
1.17.091 voor Gasly | |
HerrFritz | donderdag 28 februari 2019 @ 11:34 |
Dev tyres, geen C5 | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 11:36 |
Red Bull op C5 langzamer dan McLaren. Seizoen is mislukt. | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 11:36 |
Die 17.0 van Gasly? | |
HerrFritz | donderdag 28 februari 2019 @ 11:37 |
ja ik twijfel wel, de ene live blog zegt unmarked en de andere C5 | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 11:39 |
Autosport zegt in ieder geval gewoon C5 Zijn vorige tijd was volgens mij op unmarked | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 11:41 |
Voor de liefhebbers: Live timing: | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 11:42 |
Albon is snel | |
DeeBee | donderdag 28 februari 2019 @ 11:42 |
Einde tijdperk RBR voordat het begonnen is! | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 11:43 |
NEEM JE ROTZOOI MEE HORNER!!! | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 11:46 |
Zal me benieuwen of Max morgen nog voor een snelle tijd gaat. Tot nu toe doet Gasly alle snelle rondjes en Max gewoon lekker zn rondjes ![]() | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 11:56 |
Gasly weer naar buiten. We zijn wel duidelijk aanbeland bij de kwalificatiesimulaties. | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 11:59 |
Holy fuck, 1:17.2 op de C2 door Leclerc. [ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 12:00:24 ] | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 11:59 |
Leclerc naar 1m17.253s op de C2 | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:00 |
Leclerc 1.17.2 op C2? ![]() | |
Sunri5e | donderdag 28 februari 2019 @ 12:02 |
Lekker hoor. | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:02 |
Wel maar 1 lap van Leclerc, maar goed blijft bizar snel 0.8s sneller dan de Mercedes. [ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 12:03:37 ] | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:08 |
Meer hoef je niet in kwalificatie ![]() | |
Jane | donderdag 28 februari 2019 @ 12:08 |
Albon 1.16.981 op C5. | |
StephanL | donderdag 28 februari 2019 @ 12:08 |
Honda Power, Albon naar p1 | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:09 |
Dat is waar, maar ging er meer om dat Hamilton waarschijnlijk meer benzine in zijn auto had met de 1.18.0 van hem dan Leclerc met zijn 1.17.2 | |
beantherio | donderdag 28 februari 2019 @ 12:10 |
Om de C2-laps van Hamilton en Leclerc te relativeren: aangezien ze beiden de rondes erna flink langzamer moesten (ongetwijfeld om de banden te koelen) zal er niet een tijdens een race bruikbare afstelling gebruikt zijn. En tijdens een kwalificatie zal er vast voor de zachtere banden gekozen worden, dus je mag je afvragen wat dit voor waarde heeft. | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:10 |
Williams in de 1.18 ![]() | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 12:12 |
Leclerc 1.17.0 met C4 | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:12 |
1.5 seconden van de pace van de rest af ![]() | |
snakeman123 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:12 |
Hoera! 2 seconden per ronde verliezen maar na een GP lig je toch op 1-3 ronden achterstand ![]() | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:13 |
Op C4 komt Leclerc nu niet verder dan 1.17.0 | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:13 |
Ferrari wou die 17.3 op de C2 natuurlijk snel uit de snelste tijden rijtje hebben ![]() Nothing to see here, we zijn gewoon net zo snel als de rest op dezelfde band ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 12:14:46 ] | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:13 |
Williams gaat echt een zwaar seizoen krijgen ![]() | |
Jane | donderdag 28 februari 2019 @ 12:15 |
Albon gaat z'n tijd nog maar eens proberen te verbeteren, zo te zien. -edit- 1.16.882 nu | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:17 |
Overigens nog bijna geen race simulaties gezien deze week, alleen Hamilton eigenlijk gisteren en zelfs dat waren maar 46 rondes. | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:18 |
Verstappen ook. Maar die werd op 44 laps afgebroken door Max z’n uitstapje. | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 12:19 |
Ricciardo toch? | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:25 |
Leclerc ook in de 1:16 nu (en dat op de C4, niet de C5) | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:28 |
Leclerc zijn snelste tijden kan je na die 1.17.2 op de C2 negeren tenzij die 1.16 laag gaat rijden. Die zijn nu puur aan het sandbaggen met 1.16 hoog op C4. Volgens Pirelli zou 1.17.2 op de C2 ongeveer 1.15.4 zijn op de C5. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 12:34:10 ] | |
Nattekat | donderdag 28 februari 2019 @ 12:28 |
Ferrari heeft de party mode gevonden. Dit zijn flinke tijden ![]() | |
Klavertjevijf | donderdag 28 februari 2019 @ 12:29 |
Hoewel de gereden tijden natuurlijk niet alles zeggen, valt wel op dat Ferrari met alle compounds erg scherpe tijden neer zet. Vraag me af of Mercedes en Ferrari aan deze rondetijden kunnen tippen. | |
Sunri5e | donderdag 28 februari 2019 @ 12:30 |
Honda ![]() | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 12:31 |
1.2 seconde. Er zit ca 0.6s (tussen C5 en C4 en C4 en C3) a 0.7s (tussen C3 en C2) tussen. | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 12:34 |
Hamilton reed dinsdag 3 stints in een racesimulatie. | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:34 |
De Williams is in ieder geval al sneller dan vorig jaar. ![]() Toen kwam Sirotkin niet verder dan een tijd van 1:19.695 tijdens de kwalificaties in Barca. Stroll had een tijd van 1:20.225 | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:36 |
Dat zijn die 46 rondjes. [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 12:36:14 ] | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:36 |
1:16.658 voor Lec! | |
WheeledWarrior | donderdag 28 februari 2019 @ 12:36 |
Alweer... | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:37 |
1.16.6 snelle rondjesgenot | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 12:37 |
Paddy Lowe is daar niet echt een aanwinst gebleken. | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:37 |
Daarmee had hij vorig jaar als 4de mogen starten. | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:38 |
Again die 1.17.3 op de C2 van Ferrari rekent zich om naar 1.15.4 op de C5. De 1.16 rondjes van Ferrari is dus gewoon Ferrari die aan het sandbaggen is. Of ze hebben een auto gemaakt die evensnel rijdt ongeacht de banden ![]() [ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 12:38:54 ] | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 12:38 |
Ik las 64. Maar dat kan ook een typefout zijn geweest. Heb ze zelf nog niet bekeken. | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:39 |
Hoe sneller je gaat, hoe meer het bochtenwerk je gaat tegenwerken. Die formule die je gebruikt zou een aflopende gradient moeten hebben. Dus hoe sneller de rondes, hoe kleiner het verschil tussen de harde en zachte compound. | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 12:40 |
Niets sandbaggen. De 1:16 is wat die banden kunnen in long runs. Daar is de C5 niet voor geschikt. Die zijn er alleen voor de snelle rondes. Daarom vertaal ik alles naar de C3. Dit geeft imho beter vergelijkingsmateriaal. Sowieso omdat daar het meest op wordt gereden. | |
Frozen-assassin | donderdag 28 februari 2019 @ 12:40 |
Dan ga jij vanuit dat het een lineaire daling is, dat klopt niet. | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:40 |
Hopelijk staan ze in 2020 nog op de grid... | |
#ANONIEM | donderdag 28 februari 2019 @ 12:41 |
Ik ga ervan uit dat de informatie verstrekt door Pirelli klopt. | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:42 |
Ga er maar vanuit dat de informatie die Pirelli aan 'ons' geeft enkel richtlijnen zijn en niet compleet is. | |
sasquatsch | donderdag 28 februari 2019 @ 12:42 |
Dat verschil klopt wel als het gaat om één snelle ronde. Niet als de één een snelle ronde is en de ander een langere stint. | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:43 |
Kwam vorig jaar ook niet helemaal overeen he. | |
Tinos85 | donderdag 28 februari 2019 @ 12:46 |
Leclerc nu een rondje op C5. Ben benieuwd. | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 12:47 |
1.16,3 | |
NaturalScience | donderdag 28 februari 2019 @ 12:47 |
Zijn vorige snelste tijd was ook al op de C5 | |
franklop | donderdag 28 februari 2019 @ 12:49 |
Nu Gasly |