Betrouwbaardere coureurs en wagen gok ik zo.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Vakkenvuller38 het volgende:
Waarom denken sommigen dat Renault van RB gaan winnen?
Waarom denken sommigen dat Renault van RB gaan winnen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Vakkenvuller38 het volgende:
1. Mercedes Hamilton / Bottas
2. Ferrari Vettel / Leclerc
3. Red Bull Verstappen / Gasly
4. Renault Hulkenberg /
Ricciardo
5.Alfa Romeo Raikkonen / Giovinazzi
6. Racing Point Perez / Stroll
7. Haas Magnussen /
Grosjean
8. Toro Rosso Kvyat / Albon
9. Mclaren Sainz / Norris
10. Williams Kubica / Russell
Max en Pierre zijn misschien wat aggresiever dan Ric en Nico, waardoor ze mogelijk slechte resultaten halen. Maar ik denk niet dat Ric en Nico veel podiums gaan halen. En er gaan geruchten dat het een drie dubbele vibrator isquote:Op maandag 25 februari 2019 15:29 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Waarom denken sommigen dat Renault van RB gaan winnen?
Renault heeft twee stabiele coureurs. RB werkt nog steeds met twee druistige coureurs en heeft nog steeds een vibrator erin liggen.
Renault heeft een goed blok, zegt niet alleen Abiteboul en RB rijdt nu voor het eerst met Honda, ben benieuwd.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef Vakkenvuller38 het volgende:
[..]
Max en Pierre zijn misschien wat aggresiever dan Ric en Nico, waardoor ze mogelijk slechte resultaten halen. Maar ik denk niet dat Ric en Nico veel podiums gaan halen. En er gaan geruchten dat het een drie dubbele vibrator is. Ik denk dat RB wel een solide seizoen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |