Naar de C3, zo te zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Naar welke band is dat omgezet?
Dan nog is 1,1 een gigantisch verschil. Als je een overdreven seconde per compound neemt is deze tijd nog geen seconde harder dan McLaren. En dat team wordt nou niet echt tot de snelsten ingedeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:56 schreef franklop het volgende:
[..]
McLaren reed op de C4 geloof ik, Mercedes op 2 compounds harder..
Gok zomaar dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:58 schreef NaturalScience het volgende:
Wat mij betreft is het nu wel tijd geworden voor Merc, Fer, en RB om de C5 compounds eronder te knopen en even op vol vermogen te gaan.
Over 1 rondje zijn ze net zo snel he nu.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan nog is 1,1 een gigantisch verschil. Als je een overdreven seconde per compound neemt is deze tijd nog geen seconde harder dan McLaren. En dat team wordt nou niet echt tot de snelsten ingedeeld.
Het gat tussen RB en Renault was nog groter vorig seizoen.
Die banden worden toch wel eens gebruikt dit seizoen? Dan is het toch nuttig om de data te hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op de C5-speelgoedbanden ja. Ik snap niet dat sommige teams daar hun handen aan vuil maken.
De eerste 1.16 moet dat gaan wordenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:32 schreef NaturalScience het volgende:
Gasly is naar buiten op de C5
Autosport zegt in ieder geval gewoon C5quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:37 schreef HerrFritz het volgende:
ja ik twijfel wel, de ene live blog zegt unmarked en de andere C5
Einde tijdperk RBR voordat het begonnen is!quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:36 schreef Tinos85 het volgende:
Red Bull op C5 langzamer dan McLaren. Seizoen is mislukt.
NEEM JE ROTZOOI MEE HORNER!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Einde tijdperk RBR voordat het begonnen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |