abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185283313
Waar lult deze gast allemaal over?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_185283328
Wat is dit voor Idols optreden.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:28:25 #278
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185283342
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef Toby56 het volgende:
Waar lult deze gast allemaal over?
De gast is een Texaan, dus even huilen over de muur.
pi_185283346
This is an embarrassment for our country.

Dat klopt. Wie is er eigenlijk de oorzaak van?
pi_185283351
Cohen kan niet reageren op politieke pro-trumpretoriek.
pi_185283377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef Bluesdude het volgende:
Cohen kan niet reageren op politieke pro-trumpretoriek.
Nee... ik denk dat hij dan gewoon weer ff kan bijkomen.
pi_185283430
Het boeit de GOP dus geen fluit dat Trump misdaden pleegt, ze vragen er niet eens naar. Impeachen is dan al helemaal 8 bruggen te ver.
pi_185283449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Cummings is toch geen republikein?
Hmm, een democraat die Cohen hierin lastigvalt? :? Kan het mij niet voorstellen, aangezien de Amerikaanse politiek sterk langs partijlijnen is verdeeld. Ik heb mijn informatie van nu.nl:
quote:
Voorzitter Cummings spreekt Cohen streng toe. Hij is veroordeeld voor liegen tegen het Congres, snapt hij de ernst daarvan? Cohen antwoordt bevestigend. Cummings drukt hem op het hart dezelfde fout niet nog eens te maken.

https://www.nu.nl/buitenl(...)tijdens-verhoor.html
pi_185283468
Het is natuurlijk zo... als Trump in zjn tweets ed Cohen verkettert dan is dat een signaal naar agressieve aanhangers Cohen of familie iets aan te doen.
En de trumpfilosofie is dat een beetje geweld best mag tav tegenstanders
pi_185283486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef Klaphark het volgende:
Het boeit de GOP dus geen fluit dat Trump misdaden pleegt, ze vragen er niet eens naar. Impeachen is dan al helemaal 8 bruggen te ver.
Ze zullen liever geen even enge Pence voor terug willen hebben.
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:33:48 #286
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185283500
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:32 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Hmm, een democraat die Cohen hierin lastigvalt? :? Kan het mij niet voorstellen, aangezien de Amerikaanse politiek sterk langs partijlijnen is verdeeld. Ik heb mijn informatie van nu.nl:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was bij de opening om duidelijk te maken dat er geen leugens worden geduld, dat is toch niet zo raar?
pi_185283504
racist, conman , a cheat
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:34:09 #288
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185283510
Verder over een uur.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_185283514
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:32 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap je probleem niet. Cummings heeft hersens en ik heb die strenge woorden ook gehoord. De man had gewoon gelijk. Opnieuw liegen is fataal. Dat maakt het voor Cohen alleen maar erger en is sowieso iedere kans verkeken om deze verhoren nog enigszins serieus te nemen (en krijgen vele Reps ook nog eens gelijk).
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:34:17 #290
64792 Mryc
play me one more song
pi_185283518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Stel, ik was Amerikaans congreslid geworden. Mijn loon van pak m beet 200k per jaar is zeker niet schraal te noemen, maar daarvan moet ik het niet hebben. Ik word vrij direct na mijn beëdiging benaderd door een aantal corporate giganten. Die beloven mij grote geldsommen in ruil voor mijn stem op bepaalde wetsontwerpen en resoluties.

Mag ik dit geld aannemen? Is dat toegestaan? Of moet de geldoverdracht stiekem gebeuren anders is het verboden?

Hoe zit dat nou?
Hier heb je het antwoord:
pi_185283524
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Zoek daar op Cummings en vind:
quote:
Elijah Cummings (D., Maryland)
pi_185283631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Stel, ik was Amerikaans congreslid geworden. Mijn loon van pak m beet 200k per jaar is zeker niet schraal te noemen, maar daarvan moet ik het niet hebben. Ik word vrij direct na mijn beëdiging benaderd door een aantal corporate giganten. Die beloven mij grote geldsommen in ruil voor mijn stem op bepaalde wetsontwerpen en resoluties.

Mag ik dit geld aannemen? Is dat toegestaan? Of moet de geldoverdracht stiekem gebeuren anders is het verboden?

Hoe zit dat nou?
Zoals Ocasio-Cortez heel snel te horen kreeg: ja, al die smerigheid is daar toegestaan. Daarom is al het schijnheilige gedrag van deze lui zo... schijnheilig. Ongeacht of ze Dem of Rep zijn. Ze zitten in die volksvertegenwoordiging allemaal (persoonlijke) zakelijke belangen te verdedigen. Lobbyen en cashen. Vergeet niet: dat was ook het moeras waar Trump naar verwees.
Het enige dat nu is veranderd: nu heeft ongeveer de helft blijkbaar een zwaar belang om heikneuter Trump te verdedigen. Dus het moeras is er nog, maar de stank is net iets anders.
pi_185283652
quote:
En weet je wat, ik dacht precies aan diezelfde vrouw bij het formuleren van mijn post. Want die zou zo het toonbeeld zijn van de lage inkomens, dat barmeisje dat lange uren draaide met twee baantjes om gewoon de centjes bij elkaar te krijgen. _O- En nu congreslid is geworden.

Dan dacht ik, neemt ze nu ook dat geld aan?
pi_185283674
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Omdat Cummings Democraat is kan hij Cohen niet streng toespreken dat het de bedoeling is dat hij nu wel de waarheid spreekt itt zijn vorige getuigenis voor het Congres? Dat kan niet alleen, dat is zijn picht als voorzitter.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_185283679
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

En weet je wat, ik dacht precies aan diezelfde vrouw bij het formuleren van mijn post. Want die zou zo het toonbeeld zijn van de lage inkomens, dat barmeisje dat lange uren draaide met twee baantjes om gewoon de centjes bij elkaar te krijgen. _O- En nu congreslid is geworden.

Dan dacht ik, neemt ze nu ook dat geld aan?
Ik ga er wel van uit. Hooguit zal ze een persoonlijke selectie maken. Dus niet op alles 'ja' zeggen.
pi_185283788
quote:

Hoe zit dat nou?
Dat neem je niet aan, dat doen anderen voor je. Dat geld gaat naar je volgende campagne en als je klaar bent als Senator of Congreslid dan liggen er leuke commisariaten en andere dikbetaalde sinecures voor je klaar.
pi_185283961
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat neem je niet aan, dat doen anderen voor je. Dat geld gaat naar je volgende campagne en als je klaar bent als Senator of Congreslid dan liggen er leuke commisariaten en andere dikbetaalde sinecures voor je klaar.
Dus je bedoelt een escrow account/vermogensbeheerder/vertrouwenspersoon/persoonlijke advocaat etc die de geldsommen namens jou aanneemt en die evt doorsluist?
pi_185283993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een directe quid pro quo is verboden maar je super PAC (hoewel formeel onafhankelijk) mag inderdaad zoveel mogelijk geld als nodig aannemen. Hoe en waarvoor te stemmen is vervolgens impliciet.
pi_185284027
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik ga er wel van uit. Hooguit zal ze een persoonlijke selectie maken. Dus niet op alles 'ja' zeggen.
Als je snel een enorme omwenteling ziet in het uitgavepatroon van de persoon, rijdt nu in een Mercedes of Porsche, heeft twee villas op het platteland op haar naam etc mag je wel je vraagtekens bijzetten, inderdaad.
pi_185284324
kylegriffin1 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 20:40:29 The Daily Beast reports that the Florida Bar has opened an investigation into whether Rep. Matt Gaetz violated professional conduct rules by threatening Michael Cohen. https://t.co/0wJq5U6wie reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')