Dat is ook de reden dat de Democraten niet echt doorbijten wat dat betreft, gok ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Toby56 het volgende:
Dit zijn eindelijk weer onderwerpen die wel van belang zijn, maar vermoedelijk zal Muellers rapport daar ook wel iets over te melden hebben.
Het blijft popcorn tijd.quote:Michael Cohen suggested federal prosecutors in New York are investigating some unspecified crime involving Trump, declining to answer questions about his last conversation the president because of a request that he not discuss an ongoing inquiry.
Oversight Democrat Raja Krishnamoorthi (D-Ill.) pressed Cohen on his final conversations with the Trump. The last time they spoke, Cohen said, occurred about two months after the FBI raided his home and office last April — but he could not disclose what was said, he continued.
“Unfortunately, this topic is actually something that is being investigated right now by the Southern District of New York, and I’ve been asked by them not to discuss, and not to talk about these issues,” Cohen said.
Krishnamoorthi (D-Ill.) followed up: “Is there any other wrongdoing or illegal act that you are aware of regarding Donald Trump that we haven’t yet discussed today?”
“Yes, and again, those are part of the investigation that is currently being looked at by the Southern District of New York,” Cohen responded.
The testimony is an ominous sign for Trump, signaling potential continued law enforcement interest in him or those around him.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.338977512205
Arme Michael.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat de Democraten niet echt doorbijten wat dat betreft, gok ik.
Dat is wel zo, maar die vragen over zaken uit de geruchtenmolen blijven tegelijkertijd wat wonderlijk in deze setting, om het zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mooi die vragen over mogelijke elevator tapes waarop te zien zou zijn dat Trump Melania zou hebben geslagen.
Komt de geloofwaardigheid van Cohen ten goede dat hij verklaart dat die tapes waarschijnlijk niet bestaan, en dat hij niet geloofd dat Trump zoiets zou doen. Als hij er op uit zou zijn om Trump te besmeuren dan zou hij dat er ook nog wel bij kunnen pakken.
Sommige?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
Sommige Reps zijn bezig met karaktermoord op Cohen.
Ze doen bozig, ze beschuldigen hem, maar hij kan zich niet verdedigen in deze hearings.
En als hij wel iets zegt dan word hij afgekapt.
En dilt allemaal om een shithole- president te verdedigen.
Toch lach ik me soms dood. Deze Steube somt weer even alle hufterige eigenschappen op waar Trumps (al dan niet voormalige) beste vrinden aan lijden. Met name liegen liegen liegen en bedriegen. En wij, Republikeinen, moeten deze mensen geloven?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
Sommige Reps zijn bezig met karaktermoord op Cohen.
Ze doen bozig, ze beschuldigen hem, maar hij kan zich niet verdedigen in deze hearings.
En als hij wel iets zegt dan word hij afgekapt.
En dilt allemaal om een shithole- president te verdedigen.
De vragen van Amash waren nog wel interessant, vond ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Sommige?
Vermoeiend die monologen. Alles om Cohen maar zo min mogelijk te laten zeggen..
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch lach ik me soms dood. Deze Steube somt weer even alle hufterige eigenschappen op waar Trumps (al dan niet voormalige) beste vrinden aan lijden. Met name liegen liegen liegen en bedriegen. En wij, Republikeinen, moeten deze mensen geloven?
De wereld op z'n kop.
twitter:ddale8 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 20:13:53It is somewhat surreal to me personally to witness Republicans' sudden concern about serial lying. reageer retweet
Cohen heeft al een paar keer bedankt voor alle 'narratives'. Scheelt hem een droge strot. Geen vragen, gewoon het Laatste Oordeel continu uitspreken. Maar dat oordeel was al bekend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Sommige?
Vermoeiend die monologen. Alles om Cohen maar zo min mogelijk te laten zeggen..
Damn. Hij was 2 minuten eerder. Lol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:ddale8 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 20:13:53It is somewhat surreal to me personally to witness Republicans' sudden concern about serial lying. reageer retweet
Cummings is toch geen republikein?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik vraag me af hoe je als allochtoon in de VS, en dan ook nog eens zwarte wel te verstaan, republikein kan zijn en Cohen streng toespreken terwijl de reps alleen maar de allo's willen onderdrukken en discrimineren? Hiermee bedoel ik Cummings, de voorzitter.
Cummings is een Democraat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik vraag me af hoe je als allochtoon in de VS, en dan ook nog eens zwarte wel te verstaan, republikein kan zijn en Cohen streng toespreken terwijl de reps alleen maar de allo's willen onderdrukken en discrimineren? Hiermee bedoel ik Cummings, de voorzitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |