abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185281820
Werk je voor Trump, dan kom je niet ver zonder liegen als 2e of 1e natuur.
De keuze op een gegeven moment is: stop je daarmee, of ga je door. Als je nieuw bent in de Trump World, dan kun je m gewoon smeren, eventueel met halve waarheden. Was je al langer lid of groot fan, dan denk ik dat het verdomd moeilijk wordt. Liegen als Domino-effect. MAGA.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_185282094
Dit zijn eindelijk weer onderwerpen die wel van belang zijn, maar vermoedelijk zal Muellers rapport daar ook wel iets over te melden hebben.
  woensdag 27 februari 2019 @ 19:43:41 #253
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185282161
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Toby56 het volgende:
Dit zijn eindelijk weer onderwerpen die wel van belang zijn, maar vermoedelijk zal Muellers rapport daar ook wel iets over te melden hebben.
Dat is ook de reden dat de Democraten niet echt doorbijten wat dat betreft, gok ik.
  woensdag 27 februari 2019 @ 19:43:46 #254
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_185282165
quote:
Michael Cohen suggested federal prosecutors in New York are investigating some unspecified crime involving Trump, declining to answer questions about his last conversation the president because of a request that he not discuss an ongoing inquiry.

Oversight Democrat Raja Krishnamoorthi (D-Ill.) pressed Cohen on his final conversations with the Trump. The last time they spoke, Cohen said, occurred about two months after the FBI raided his home and office last April — but he could not disclose what was said, he continued.

“Unfortunately, this topic is actually something that is being investigated right now by the Southern District of New York, and I’ve been asked by them not to discuss, and not to talk about these issues,” Cohen said.

Krishnamoorthi (D-Ill.) followed up: “Is there any other wrongdoing or illegal act that you are aware of regarding Donald Trump that we haven’t yet discussed today?”

“Yes, and again, those are part of the investigation that is currently being looked at by the Southern District of New York,” Cohen responded.

The testimony is an ominous sign for Trump, signaling potential continued law enforcement interest in him or those around him.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.338977512205
Het blijft popcorn tijd.
Géén kloon van tvlxd!
pi_185282219
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat de Democraten niet echt doorbijten wat dat betreft, gok ik.
Arme Michael. _O-
Je ziet dat-ie popelt om daar meer over te vertellen... tot de onderwerpen waarover hij orders heeft gekregen dat-ie z'n klep moet houden.
  woensdag 27 februari 2019 @ 19:47:19 #256
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185282231
“I’ve never been to Prague.”
pi_185282300
Owow, er zitten nu weer een paar Reps te koken.
pi_185282341
Wat een drek allemaal. Misschien ga ik vanavond maar weer eens naar Nixon kijken. Toen alles nog wel meeviel.
  woensdag 27 februari 2019 @ 19:58:52 #259
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185282507
Mooi die vragen over mogelijke elevator tapes waarop te zien zou zijn dat Trump Melania zou hebben geslagen.

Komt de geloofwaardigheid van Cohen ten goede dat hij verklaart dat die tapes waarschijnlijk niet bestaan, en dat hij niet gelooft dat Trump zoiets zou doen. Als hij er alleen op uit zou zijn om Trump te besmeuren dan zou hij dat er ook nog wel bij kunnen pakken.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:02:05 #260
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185282604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mooi die vragen over mogelijke elevator tapes waarop te zien zou zijn dat Trump Melania zou hebben geslagen.

Komt de geloofwaardigheid van Cohen ten goede dat hij verklaart dat die tapes waarschijnlijk niet bestaan, en dat hij niet geloofd dat Trump zoiets zou doen. Als hij er op uit zou zijn om Trump te besmeuren dan zou hij dat er ook nog wel bij kunnen pakken.
Dat is wel zo, maar die vragen over zaken uit de geruchtenmolen blijven tegelijkertijd wat wonderlijk in deze setting, om het zacht uit te drukken.
pi_185282704
Wat zo tragisch voor de Reps is, dat ze nu zouden kunnen inzien hoe slecht Trump is met het inschatten van juridische adviseurs. Ze maken hem af als zijnde Het Laagste Van Het Laagste, maar hun eigen heilige Donald vond hem een dikke 10 jaar een opperbeste fixer. Sad.
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:07:20 #262
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185282727
Armstrong vraagt of Trump de enige cliënt is waar Cohen tapes van maakte. Hij zegt nee. Kijkt Hannity even mee?
pi_185282899
Sommige Reps zijn bezig met karaktermoord op Cohen.
Ze doen bozig, ze beschuldigen hem, maar hij kan zich niet verdedigen in deze hearings.
En als hij wel iets zegt dan word hij afgekapt.
En dilt allemaal om een shithole- president te verdedigen.
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:14:19 #264
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185282936
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
Ze doen bozig, ze beschuldigen hem, maar hij kan zich niet verdedigen in deze hearings.
Sommige?

Vermoeiend die monologen. Alles om Cohen maar zo min mogelijk te laten zeggen..
pi_185282976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
Toch lach ik me soms dood. Deze Steube somt weer even alle hufterige eigenschappen op waar Trumps (al dan niet voormalige) beste vrinden aan lijden. Met name liegen liegen liegen en bedriegen. En wij, Republikeinen, moeten deze mensen geloven?
De wereld op z'n kop.
_O-
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:16:38 #266
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185283024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Sommige?

De vragen van Amash waren nog wel interessant, vond ik.
pi_185283104
Stel, ik was Amerikaans congreslid geworden. Mijn loon van pak m beet 200k per jaar is zeker niet schraal te noemen, maar daarvan moet ik het niet hebben. Ik word vrij direct na mijn beëdiging benaderd door een aantal corporate giganten. Die beloven mij grote geldsommen in ruil voor mijn stem op bepaalde wetsontwerpen en resoluties.

Mag ik dit geld aannemen? Is dat toegestaan? Of moet de geldoverdracht stiekem gebeuren anders is het verboden?

Hoe zit dat nou?
pi_185283133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Toch lach ik me soms dood. Deze Steube somt weer even alle hufterige eigenschappen op waar Trumps (al dan niet voormalige) beste vrinden aan lijden. Met name liegen liegen liegen en bedriegen. En wij, Republikeinen, moeten deze mensen geloven?
De wereld op z'n kop.
_O-
ddale8 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 20:13:53 It is somewhat surreal to me personally to witness Republicans' sudden concern about serial lying. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_185283147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Sommige?

Cohen heeft al een paar keer bedankt voor alle 'narratives'. Scheelt hem een droge strot. Geen vragen, gewoon het Laatste Oordeel continu uitspreken. Maar dat oordeel was al bekend.
pi_185283165
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

ddale8 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 20:13:53 It is somewhat surreal to me personally to witness Republicans' sudden concern about serial lying. reageer retweet
Damn. Hij was 2 minuten eerder. Lol.
pi_185283233
Ik vraag me af hoe je als allochtoon in de VS, en dan ook nog eens zwarte wel te verstaan, republikein kan zijn en Cohen streng toespreken terwijl de reps alleen maar de allo's willen onderdrukken en discrimineren? Hiermee bedoel ik Cummings, de voorzitter.
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:27:00 #272
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185283298
Arme Mr. Roy.
pi_185283299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik vraag me af hoe je als allochtoon in de VS, en dan ook nog eens zwarte wel te verstaan, republikein kan zijn en Cohen streng toespreken terwijl de reps alleen maar de allo's willen onderdrukken en discrimineren? Hiermee bedoel ik Cummings, de voorzitter.
Cummings is toch geen republikein?
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:27:28 #274
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185283307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Cummings is een Democraat?
De republikeinen zijn allemaal blank in deze commissie.
pi_185283312
Nu Chip Roy (R) hij ratelt en ratelt en Cohen moet direct Yes or No zeggen.
Dit is geen hearing om de waarheid te zoeken.
Het is een slachtbank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')