SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 20:57:25 ]
Goeie deze broerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In KLB kaapt men broeder, hier dient men #ALTIJDREADY te zijn
@:BoneThugss
als ik nou de mijne in de OP laat staan en deze hier hebben we dubbel lekker wijffie snap jequote:Op maandag 25 februari 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
Doe deze in de OP dan
Doe allebei in de OP danquote:Op maandag 25 februari 2019 21:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als ik nou de mijne in de OP laat staan en deze hier hebben we dubbel lekker wijffie snap je
Zet het dan ff in spoiler ofzo, is vies kut voor mobiele bezoekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
Je bent een prima kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
Netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
Weten we ook meteen waar vanillekwark op tekeer gaat vanavond
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
wtf nu zie ik wel opeens 2 slowchats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef Goudenvis het volgende:
Die dansjesAlleen lekkere mokkels komen daar mee weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
is OK, enkel gifje is prima. Rijen en rijen van gifjes is gewoon kut voor mobiele usersquote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef Goudenvis het volgende:
Oeps is er 1 gif uit de spoiler ontsnapt
Waar gaan we naar toe?quote:
neejoh, zo snel loopt het niet zo'n vaart.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:18 schreef Rozevla het volgende:
Ff gauw wat posten anders is deze niet levensvatbaar en wordt ie weer gesloten door VK
SCHNELL SCHNELL!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:18 schreef Rozevla het volgende:
Ff gauw wat posten anders is deze niet levensvatbaar en wordt ie weer gesloten door VK
mooi bruin?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag de hele dag in een T-shirt buiten gelopen.![]()
Gisteren ook!![]()
jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
450 tinten bruin!![]()
Jij ook lekker buiten kunnen zijn deze week?
0-0quote:
20 - 45 zag ikquote:
ha allerbeste user met het kleinste hartjequote:
Gaat dit over Lucille Werner?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
nog maar 1 maand om tot de conclusie te komen dat dit eigenlijk niet heel erg lekker loopt
Ik wil dan graag de eerste zijn die een haags kwartiertje krijgtquote:
dealquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik wil dan graag de eerste zijn die een haags kwartiertje krijgt
Nu jij nog!quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef Plompzakker het volgende:
Ons aller Argo is #ANONIEM gegaan
5 dagen rouwquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef Plompzakker het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
nog maar 1 maand om tot de conclusie te komen dat dit eigenlijk niet heel erg lekker loopt
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat er maar een echte SC is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Jammer dat deze kroeg niet zo best loopt.
Aan de andere kant: WEEEEKEND!!!![]()
KOEKOEKquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat er maar een echte SC is.
En dat is deze niet.
Doeiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat er maar een echte SC is.
En dat is deze niet.
Goed verhaal man, een kleurtje doet wat met je of niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet zo pessimistisch. Zo’n kroeg moet eerst even settelen en op een gegeven moment zit het hier helemaal BOM.
Nee joh ik blaat maar wat, zoals altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Goed verhaal man, een kleurtje doet wat met je of niet?
quote:Op maandag 4 maart 2019 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh ik blaat maar wat, zoals altijd.
Daar moet een nieuwe batterij inquote:Op maandag 4 maart 2019 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even wat oogsnoep en dan is het ook alweer tijd om te gaan.
[ afbeelding ]
Horloges met batterijenquote:
Is het daar kwart voor drie?quote:Op maandag 4 maart 2019 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Horloges met batterijen![]()
Dit is toch veel appetijtelijker
[ afbeelding ]![]()
Dat is de achterkant.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is het daar kwart voor drie?![]()
Wat een moeilijk ding man
Dat weet ik toch nietquote:
Mensen met stijl klasse en smaak. En bij voorkeur dan een niet geëlektrificeerd exemplaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet![]()
Wie draagt er nou nog een horloge dan? Ik kom ze nooit tegen
Ik heb wel smaak, dus bedankt nu moet ik morgen naar de juwelierquote:Op maandag 4 maart 2019 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen met stijl klasse en smaak. En bij voorkeur dan een niet geëlektrificeerd exemplaar.
Nou, kies iets moois uit jongen. En niks boven de 40 mm.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak, dus bedankt nu moet ik morgen naar de juwelier
Niet in het moment levenquote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef Goudenvis het volgende:
iK kAn tOch oOk dE tIjD oP m'N tElEFooN ZiEn
[ afbeelding ]
Ben meer van de centimetersquote:Op maandag 4 maart 2019 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, kies iets moois uit jongen. En niks boven de 40 mm.
4 cm dan maar.quote:
zwart blauw zwart blauw nieuwe sc open nieuwe sc dicht oude sc dichtquote:Op maandag 4 maart 2019 21:23 schreef Flamarande het volgende:
Open dicht post weg post terug ban weer terug ik weet het niet meer hoor
?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
@:Chloroform
@:Mortaxx
@:Catkiller
@:HPLC
@:Solotov
@:hetzalallemaalwel
Presentquote:
Hallo jij ging wegquote:
Jullie wilden er zo graag bij horen hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Denken dat ik bij die mongooltjes hoor
Wat moet je in godsnaam doen om half 10 trouwensquote:
Honden uitlatenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen om half 10 trouwens
Oh ja schiet op dan, ik heb nog een uurquote:
Ik moet om 5 uur eruitquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja schiet op dan, ik heb nog een uur
Nou enquote:
dan is je laptop opgeladen?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja schiet op dan, ik heb nog een uur
Hoop het wel ahaha winkquote:
Niet mijn probleem, aanmaken nouquote:
Opschietenquote:
HAHAHAHHA!quote:
Strontbroek!quote:
Moet nog eten. Denk fish and chips.quote:
Chips als diner nuttigenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet nog eten. Denk fish and chips.
Niet weten wat het isquote:
Ik moet jou ook alles leren he.quote:
Al weekend plannen?quote:
Jep. Mijn weekend is gisteren al begonnen.quote:
Vliegen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Mijn weekend is gisteren al begonnen.![]()
Als het weer het toelaat, vliegen! Maar het ziet er voor zondag nog niet heel best uit.
Wat ga jij doen?
Zweefvliegen. En vanaf dit jaar ook motorkisten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vliegen?Wat vlieg je dan?
Nog niet echt plannen. Zit hier een kasteel waar ik nog niet geweest ben dus denk dat ik daar maar eens ga kijken. En vanavond de kroeg in in ieder geval.
Klopt het dat fok vol staat met jouw tieten?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zweefvliegen. En vanaf dit jaar ook motorkisten.
Vanavond misschien ook maar eens wat leuks doen met de Mrs.
Alleen in de slowchats.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt het dat fok vol staat met jouw tieten?
Heeeyquote:
quote:
Ik denk dat ik voor 3 weken ga emigreren en daarna ga remigrerenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Goudenvis het volgende:
Heb je al vakantieplannen @:plompzakker ?
Waarheen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor 3 weken ga emigreren en daarna ga remigreren
Emigreren naar je moeder?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Emigreren naar je moeder?dat jouw moeder nou zo dik is dat ze de oppervlakte van een land bevat
Jongens jongens wij zijn allemaal vrienden van vogeltjesdansquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Emigreren naar je moeder?dat jouw moeder nou zo dik is dat ze de oppervlakte van een land bevat
Scrupuleus heeft de groep recent verlatenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jongens jongens wij zijn allemaal vrienden van vogeltjesdans
Samuelquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig even een poepie doen.
Dat kan niet. Volgeling van vogeltjesdans blijf je voor je levenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Scrupuleus heeft de groep recent verlaten
Ik zoek nu een vrouw om te erenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Scrupuleus heeft de groep recent verlaten
Jawel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat doet me deugd. Ga je nog formule 1 kijken van het weekend of heb je daar niet zoveel mee?
Ik ben voor iedereen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan? En zitten er nog knappe mannen tussen?
Vooral die Giovinazzi is wel een mooiboy he.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:47 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik ben voor iedereen.En ja...ze zijn allemaal wel knap.
Ik wil ook eens een keer in zo´n race auto rijden.
Wauw nicequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Vooral die Giovinazzi is wel een mooiboy he. [ afbeelding ]
Ik verdenk hem ervan homo te zijn. Niet dat dat erg is heur.
Maar als je niet fit bent kan je niet in zo'n auto rijden he Samuel.
Je doet mij na goudvisquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Vooral die Giovinazzi is wel een mooiboy he. [ afbeelding ]
Ik verdenk hem ervan homo te zijn. Niet dat dat erg is heur.
Maar als je niet fit bent kan je niet in zo'n auto rijden he Samuel.
Maar je hebt tegenwoordig ook hele realistische spelletjes op de computer he. Misschien heb je wel verborgen talent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:52 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wauw nice![]()
Tja...dat is waar inderdaad. En ik ben niet fit genoeg he. Al die zware G krachten zullen mijn teren zieltje kwetsen denk ik zo.
Waarom die obsessie hiermee?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij remigreert toch helemaal niet?
Dat klopt. Ik heb je verbeterdquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Samuel24 het volgende:
Nou hou eens op please Plompzakker! Dat heb ik helemaal niet zo gedaan!
Oh, wees dan ook origineelquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het was niet meer leuk toen jij met een kutopmerking binnen kwam...
Het is het als groepje B. Als jij in de buurt komt gaan ze snel ergens anders heenquote:
Lekker man!quote:
Snap ik wel, een school visjes stuift ook weg als er een baas van een haai langszwemt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is het als groepje B. Als jij in de buurt komt gaan ze snel ergens anders heen
Biertje drinken toch?quote:
Leffe blond?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
oh doe mij dan een blond en quotidien een radler 0.0
Grappig deze grap aangezien dit letterlijk voor gv geldtquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef Plompzakker het volgende:
En je moet even toezicht houden op quotidien, hij mag nog geen alcohol
Maar allebei minder dan roodharigequote:
Loop niet zo te zeuren jongen, drink je radlerquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Grappig deze grap aangezien dit letterlijk voor gv geldt
Ligt eraan man. Je hebt ook hele lelijke bleke roodharigenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar allebei minder dan roodharige
Uiteraardquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:36 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ligt eraan man. Je hebt ook hele lelijke bleke roodharigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |