Goed verhaal man, een kleurtje doet wat met je of niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet zo pessimistisch. Zo’n kroeg moet eerst even settelen en op een gegeven moment zit het hier helemaal BOM.
Nee joh ik blaat maar wat, zoals altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Goed verhaal man, een kleurtje doet wat met je of niet?
quote:Op maandag 4 maart 2019 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh ik blaat maar wat, zoals altijd.
Daar moet een nieuwe batterij inquote:Op maandag 4 maart 2019 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even wat oogsnoep en dan is het ook alweer tijd om te gaan.
[ afbeelding ]
Horloges met batterijenquote:
Is het daar kwart voor drie?quote:Op maandag 4 maart 2019 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Horloges met batterijen![]()
Dit is toch veel appetijtelijker
[ afbeelding ]![]()
Dat is de achterkant.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is het daar kwart voor drie?![]()
Wat een moeilijk ding man
Dat weet ik toch nietquote:
Mensen met stijl klasse en smaak. En bij voorkeur dan een niet geëlektrificeerd exemplaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet![]()
Wie draagt er nou nog een horloge dan? Ik kom ze nooit tegen
Ik heb wel smaak, dus bedankt nu moet ik morgen naar de juwelierquote:Op maandag 4 maart 2019 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen met stijl klasse en smaak. En bij voorkeur dan een niet geëlektrificeerd exemplaar.
Nou, kies iets moois uit jongen. En niks boven de 40 mm.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak, dus bedankt nu moet ik morgen naar de juwelier
Niet in het moment levenquote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef Goudenvis het volgende:
iK kAn tOch oOk dE tIjD oP m'N tElEFooN ZiEn
[ afbeelding ]
Ben meer van de centimetersquote:Op maandag 4 maart 2019 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, kies iets moois uit jongen. En niks boven de 40 mm.
4 cm dan maar.quote:
zwart blauw zwart blauw nieuwe sc open nieuwe sc dicht oude sc dichtquote:Op maandag 4 maart 2019 21:23 schreef Flamarande het volgende:
Open dicht post weg post terug ban weer terug ik weet het niet meer hoor
?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
@:Chloroform
@:Mortaxx
@:Catkiller
@:HPLC
@:Solotov
@:hetzalallemaalwel
Presentquote:
Hallo jij ging wegquote:
Jullie wilden er zo graag bij horen hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Denken dat ik bij die mongooltjes hoor
Wat moet je in godsnaam doen om half 10 trouwensquote:
Honden uitlatenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen om half 10 trouwens
Oh ja schiet op dan, ik heb nog een uurquote:
Ik moet om 5 uur eruitquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja schiet op dan, ik heb nog een uur
Nou enquote:
dan is je laptop opgeladen?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja schiet op dan, ik heb nog een uur
Hoop het wel ahaha winkquote:
Niet mijn probleem, aanmaken nouquote:
Opschietenquote:
HAHAHAHHA!quote:
Strontbroek!quote:
Moet nog eten. Denk fish and chips.quote:
Chips als diner nuttigenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet nog eten. Denk fish and chips.
Niet weten wat het isquote:
Ik moet jou ook alles leren he.quote:
Al weekend plannen?quote:
Jep. Mijn weekend is gisteren al begonnen.quote:
Vliegen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Mijn weekend is gisteren al begonnen.![]()
Als het weer het toelaat, vliegen! Maar het ziet er voor zondag nog niet heel best uit.
Wat ga jij doen?
Zweefvliegen. En vanaf dit jaar ook motorkisten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vliegen?Wat vlieg je dan?
Nog niet echt plannen. Zit hier een kasteel waar ik nog niet geweest ben dus denk dat ik daar maar eens ga kijken. En vanavond de kroeg in in ieder geval.
Klopt het dat fok vol staat met jouw tieten?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zweefvliegen. En vanaf dit jaar ook motorkisten.
Vanavond misschien ook maar eens wat leuks doen met de Mrs.
Alleen in de slowchats.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt het dat fok vol staat met jouw tieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |