Goed verhaal man, een kleurtje doet wat met je of niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet zo pessimistisch. Zo’n kroeg moet eerst even settelen en op een gegeven moment zit het hier helemaal BOM.
Nee joh ik blaat maar wat, zoals altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Goed verhaal man, een kleurtje doet wat met je of niet?
quote:Op maandag 4 maart 2019 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh ik blaat maar wat, zoals altijd.
Daar moet een nieuwe batterij inquote:Op maandag 4 maart 2019 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even wat oogsnoep en dan is het ook alweer tijd om te gaan.
[ afbeelding ]
Horloges met batterijenquote:
Is het daar kwart voor drie?quote:Op maandag 4 maart 2019 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Horloges met batterijen![]()
Dit is toch veel appetijtelijker
[ afbeelding ]![]()
Dat is de achterkant.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is het daar kwart voor drie?![]()
Wat een moeilijk ding man
Dat weet ik toch nietquote:
Mensen met stijl klasse en smaak. En bij voorkeur dan een niet geëlektrificeerd exemplaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet![]()
Wie draagt er nou nog een horloge dan? Ik kom ze nooit tegen
Ik heb wel smaak, dus bedankt nu moet ik morgen naar de juwelierquote:Op maandag 4 maart 2019 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen met stijl klasse en smaak. En bij voorkeur dan een niet geëlektrificeerd exemplaar.
Nou, kies iets moois uit jongen. En niks boven de 40 mm.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb wel smaak, dus bedankt nu moet ik morgen naar de juwelier
Niet in het moment levenquote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef Goudenvis het volgende:
iK kAn tOch oOk dE tIjD oP m'N tElEFooN ZiEn
[ afbeelding ]
Ben meer van de centimetersquote:Op maandag 4 maart 2019 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, kies iets moois uit jongen. En niks boven de 40 mm.
4 cm dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |