Ik denk dat ik voor 3 weken ga emigreren en daarna ga remigrerenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Goudenvis het volgende:
Heb je al vakantieplannen @:plompzakker ?
Waarheen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor 3 weken ga emigreren en daarna ga remigreren
Emigreren naar je moeder?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Emigreren naar je moeder?dat jouw moeder nou zo dik is dat ze de oppervlakte van een land bevat
Jongens jongens wij zijn allemaal vrienden van vogeltjesdansquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Emigreren naar je moeder?dat jouw moeder nou zo dik is dat ze de oppervlakte van een land bevat
Scrupuleus heeft de groep recent verlatenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jongens jongens wij zijn allemaal vrienden van vogeltjesdans
Samuelquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig even een poepie doen.
Dat kan niet. Volgeling van vogeltjesdans blijf je voor je levenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Scrupuleus heeft de groep recent verlaten
Ik zoek nu een vrouw om te erenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Scrupuleus heeft de groep recent verlaten
Jawel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat doet me deugd. Ga je nog formule 1 kijken van het weekend of heb je daar niet zoveel mee?
Ik ben voor iedereen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan? En zitten er nog knappe mannen tussen?
Vooral die Giovinazzi is wel een mooiboy he.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:47 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik ben voor iedereen.En ja...ze zijn allemaal wel knap.
Ik wil ook eens een keer in zo´n race auto rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |