Dan ga ik nu ook koffie zettenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me.
Koffie? (ik ga het letterlijk nu zetten)
baasquote:Op maandag 25 februari 2019 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb ook zin in koffie dus laat Inge even wat zetten.
geenfanquote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
wat vinden we van motorrijders die het stoer vinden om op mooie dagen over tyfusveel lawaai te maken?
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
wat vinden we van motorrijders die het stoer vinden om op mooie dagen over tyfusveel lawaai te maken?
Vergassen met hun bek aan de eigen uitlaat.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
Net zo irritant als wielrenners.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
Eens.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Mensen die een scherm filmen en dat vervolgens uploaden op YouTube..!!!
Vuile klootzak hoop dat je je teen stoot vanavondquote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik rij ook motor. En die van mij maakt meer lawaai dan is toegestaan.
wat sexy lennyquote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik rij ook motor. En die van mij maakt meer lawaai dan is toegestaan.
Voor mij toch wel een heel stuk erger.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zo irritant als wielrenners.
eens vooral als ze expres gas geven als er mensen lopenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mij toch wel een heel stuk erger.
Ik geniet van de aanblik van een kroket, toch wel de beste snack in mijn ogen en een prachtig stukje Nederlands erfgoed.quote:
Ze zoeken ook precies de natuur op en gaan dan daar de stilte verpesten en uitlaatgassen verspreiden.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
eens vooral als ze expres gas geven als er mensen lopen
Sorry maat, maar het is tegenwoordig wel veiliger om wat herrie te maken. Echt weinig mensen letten tegenwoordig nog op de weg.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vuile klootzak hoop dat je je teen stoot vanavond
Ja, doelde er meer op dat je vraagt om een foto van een act.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet van de aanblik van een kroket, toch wel de beste snack in mijn ogen en een prachtig stukje Nederlands erfgoed.
op de dijk ook mokerhardquote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zoeken ook precies de natuur op en gaan dan daar de stilte verpesten en uitlaatgassen verspreiden.
Wat is er dan mis met je
Ik ook. (Figuurlijk dan.)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me.
Koffie? (ik ga het letterlijk nu zetten)
Als die jongen zelfs gaat liegen wat hij eet kan hij beter voorgoed uitloggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, doelde er meer op dat je vraagt om een foto van een act.
Misschien kan hij ook een foto van zijn kerk posten!![]()
Prima UI makkerquote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet van de aanblik van een kroket, toch wel de beste snack in mijn ogen en een prachtig stukje Nederlands erfgoed.
Klopt. En die hybride auto’s maken helemaal geen geluid meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat, maar het is tegenwoordig wel veiliger om wat herrie te maken. Echt weinig mensen letten tegenwoordig nog op de weg.
40-45% van de automobilisten en fietsers zijn bezig op hun smartphone.
Mijn kip was PRIMA.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Even mijn kip maken. Over exact 7 minuten eet ik.
• 221 gram snijbonenquote:
Je voedsel wegen om vervolgens een zak paaseitjes in een week naar binnen te werkenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• 221 gram snijbonen
• 220 gram kipfilet
• 65 gram zilvervliesrijst
Het gaat nu verorberd worden Jojo
Doe je ook front squads?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• 221 gram snijbonen
• 220 gram kipfilet
• 65 gram zilvervliesrijst
Het gaat nu verorberd worden Jojo
Paaseitjes zijn mijn zwakte. Je hebt 100% gelijk makker.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je voedsel wegen om vervolgens een zak paaseitjes in een week naar binnen te werken
Mijn DM staat open.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
wow er stuurt iemand mij een filmpje van de dochter van Ronald de Boer, heftige seksdingen enzo
Zet ff in de appquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
wow er stuurt iemand mij een filmpje van de dochter van Ronald de Boer, heftige seksdingen enzo
stuur door danquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
paar maanden geleden stond ze toch ook met haar tietjes op het internetquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
Pokkelijer. Mensen blij maken met een dooie mus.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:10 schreef Marsenal het volgende:
Nog nooit zo snel een multiquote gehad
Volgens mij is dat die oude die viraal is gegaan, niet de dochter van Ronald de Boer.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Marsenal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die oude die viraal is gegaan, niet de dochter van Ronald de Boer.Op afgetrokken ja/nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op maandag 25 februari 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Wtf is er met fok mobiel, al die veranderingen
Wtf @:danny
er staat nu ook moderator boven blauwquote:Op maandag 25 februari 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
Vooral dat spoilers in quotes nu bijna onzichtbaar zijn
kloptquote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er staat nu ook moderator boven blauw
@Dannyquote:
het matrasneuken is al lang en breed besprokenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant ben ik benieuwd waarom JR-Style niet kan aftrekken aan de andere kant ben ik bang dat ik dan dingen over hem leer die ik niet meer kan vergeten.
Speelt je fetisj weer op?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant ben ik benieuwd waarom JR-Style niet kan aftrekken aan de andere kant ben ik bang dat ik dan dingen over hem leer die ik niet meer kan vergeten.
dat je moeder kan aftrekken wist iedereen alquote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het serieus over jr die niet kan aftrekken
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bekkenstoten
tering zeg, lijkt wel 2013 weer
quote:Je lichaam voelt lekker loom en zwaar aan en je schurkt je hele lijf – dat uit is op en helemaal gereed is voor erotisch genot - tegen het zachte maar sterke, volle matras van het bed aan.
Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Het matras word je sekspartner, zoals ook een onderwaterstraal op je intiemste delen en gaatjes een fantastisch gevoel en orgasme teweeg kan brengen.
Soms vrij je gewoon lekker met dingen, niet met mensen. Masturbatie plus. Masturbatie Extra.
Oh, wat een zalig genot! En in je hoofd doe je allemaal lekkere dingen met hele lekkere mensen die hele lekkere dingen met zichzelf en met jou doen.
Genieten is van het leven houden, is in het paradijs zijn en erotische lust is het summum van genieten. ZALIG!
YEAH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |