Ohja, bijna weer bekergenot.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gefraudeerd met de bekerloting maat.
Wat een god hèquote:
Willem II - Ajax wordt de finalequote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, bijna weer bekergenot.
Woensdag.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, bijna weer bekergenot.
Kale & Kokkie was ook weer leuk.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een god hè
PSV heeft constant thuisvoordeel. Bekerloting is frauduleus en moet op neutraal terrein. Zelfs de terreinknecht van Ado moest het ontgelden
Dat gaat me net te ver (tenzij Ajax weer ergens kansloos verloren heeft)quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kale & Kokkie was ook weer leuk.
Kokkie heeft zijn hond Ajax genoemd (lol)quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat me net te ver (tenzij Ajax weer ergens kansloos verloren heeft)
Zou fantastisch zijn. Sowieso een keer een finale halen. Lang geleden.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II - Ajax wordt de finale
Bedankt. Dit seizoen al 2x AZ klop gegeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Woensdag.
Gefeliciteerd met de geweldige zege op AZ makker.
Ja dat had ik gehoord toen moest hij hem uit gaan laten na die 6-2 AJAX AJAX KOMquote:Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kokkie heeft zijn hond Ajax genoemd (lol)
Nja jullie hebben er al twee keer van gewonnenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn. Sowieso een keer een finale halen. Lang geleden.
Al heb ik niet zoveel vertrouwen erin. Ik denk dat AZ donderdag toch wel iets feller zal starten.
Wat een figuren ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat had ik gehoord toen moest hij hem uit gaan laten na die 6-2 AJAX AJAX KOM
Je zou zeggen dat ze er toch wel van geleerd hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja jullie hebben er al twee keer van gewonnen
Pics?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een stamppot aan het maken waar Cas Spijkers nog een puntje aan kan zuigen.
Als je geen foto's in het topic van Saind gooit ben je idiootquote:Op maandag 25 februari 2019 19:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een stamppot aan het maken waar Cas Spijkers nog een puntje aan kan zuigen.
a.s. donderdag ben ik er bij.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Dit seizoen al 2x AZ klop gegeven.
Lekker. Waar ergens? KingSide?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
a.s. donderdag ben ik er bij.
Lekker Martinquote:Op maandag 25 februari 2019 19:05 schreef Buitendam het volgende:
Vertel ons meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:05 schreef Buitendam het volgende:
Gym gesloopt maat. Morgen weer.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker aardappels stampen in de goot
Goed bezigquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym gesloopt maat. Morgen weer.
Ik ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:05 schreef Buitendam het volgende:
Handen wassen in het gehaktquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker aardappels stampen in de goot
17 minuten voordat het staatquote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet gaan koken maar heb geen zin terwijl het echt maar 17 minuten duurt voordat het staat.
eet smakelijk alvast ouwe reus.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet gaan koken maar heb geen zin terwijl het echt maar 17 minuten duurt voordat het staat.
Heeft ze voor je gekookt?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Je was de 20 euro volledig waard.
Dan ga ik nu ook koffie zettenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me.
Koffie? (ik ga het letterlijk nu zetten)
baasquote:Op maandag 25 februari 2019 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb ook zin in koffie dus laat Inge even wat zetten.
geenfanquote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
wat vinden we van motorrijders die het stoer vinden om op mooie dagen over tyfusveel lawaai te maken?
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
wat vinden we van motorrijders die het stoer vinden om op mooie dagen over tyfusveel lawaai te maken?
Vergassen met hun bek aan de eigen uitlaat.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
Net zo irritant als wielrenners.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
Eens.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Mensen die een scherm filmen en dat vervolgens uploaden op YouTube..!!!
Vuile klootzak hoop dat je je teen stoot vanavondquote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik rij ook motor. En die van mij maakt meer lawaai dan is toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |