Dan ga ik nu ook koffie zettenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me.
Koffie? (ik ga het letterlijk nu zetten)
baasquote:Op maandag 25 februari 2019 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb ook zin in koffie dus laat Inge even wat zetten.
geenfanquote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
wat vinden we van motorrijders die het stoer vinden om op mooie dagen over tyfusveel lawaai te maken?
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
wat vinden we van motorrijders die het stoer vinden om op mooie dagen over tyfusveel lawaai te maken?
Vergassen met hun bek aan de eigen uitlaat.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
Net zo irritant als wielrenners.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens,
Eens.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Mensen die een scherm filmen en dat vervolgens uploaden op YouTube..!!!
Vuile klootzak hoop dat je je teen stoot vanavondquote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik rij ook motor. En die van mij maakt meer lawaai dan is toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |