Ohja, bijna weer bekergenot.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gefraudeerd met de bekerloting maat.
Wat een god hèquote:
Willem II - Ajax wordt de finalequote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, bijna weer bekergenot.
Woensdag.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, bijna weer bekergenot.
Kale & Kokkie was ook weer leuk.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een god hè
PSV heeft constant thuisvoordeel. Bekerloting is frauduleus en moet op neutraal terrein. Zelfs de terreinknecht van Ado moest het ontgelden
Dat gaat me net te ver (tenzij Ajax weer ergens kansloos verloren heeft)quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kale & Kokkie was ook weer leuk.
Kokkie heeft zijn hond Ajax genoemd (lol)quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat me net te ver (tenzij Ajax weer ergens kansloos verloren heeft)
Zou fantastisch zijn. Sowieso een keer een finale halen. Lang geleden.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II - Ajax wordt de finale
Bedankt. Dit seizoen al 2x AZ klop gegeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Woensdag.
Gefeliciteerd met de geweldige zege op AZ makker.
Ja dat had ik gehoord toen moest hij hem uit gaan laten na die 6-2 AJAX AJAX KOMquote:Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kokkie heeft zijn hond Ajax genoemd (lol)
Nja jullie hebben er al twee keer van gewonnenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn. Sowieso een keer een finale halen. Lang geleden.
Al heb ik niet zoveel vertrouwen erin. Ik denk dat AZ donderdag toch wel iets feller zal starten.
Wat een figuren ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat had ik gehoord toen moest hij hem uit gaan laten na die 6-2 AJAX AJAX KOM
Je zou zeggen dat ze er toch wel van geleerd hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja jullie hebben er al twee keer van gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |