kloptquote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er staat nu ook moderator boven blauw
@Dannyquote:
het matrasneuken is al lang en breed besprokenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant ben ik benieuwd waarom JR-Style niet kan aftrekken aan de andere kant ben ik bang dat ik dan dingen over hem leer die ik niet meer kan vergeten.
Speelt je fetisj weer op?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant ben ik benieuwd waarom JR-Style niet kan aftrekken aan de andere kant ben ik bang dat ik dan dingen over hem leer die ik niet meer kan vergeten.
dat je moeder kan aftrekken wist iedereen alquote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het serieus over jr die niet kan aftrekken
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bekkenstoten
tering zeg, lijkt wel 2013 weer
quote:Je lichaam voelt lekker loom en zwaar aan en je schurkt je hele lijf – dat uit is op en helemaal gereed is voor erotisch genot - tegen het zachte maar sterke, volle matras van het bed aan.
Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Het matras word je sekspartner, zoals ook een onderwaterstraal op je intiemste delen en gaatjes een fantastisch gevoel en orgasme teweeg kan brengen.
Soms vrij je gewoon lekker met dingen, niet met mensen. Masturbatie plus. Masturbatie Extra.
Oh, wat een zalig genot! En in je hoofd doe je allemaal lekkere dingen met hele lekkere mensen die hele lekkere dingen met zichzelf en met jou doen.
Genieten is van het leven houden, is in het paradijs zijn en erotische lust is het summum van genieten. ZALIG!
YEAH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |