Van het carnaval of het wielrennen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uitgerekend dit jaar valt carnaval weer tegelijk met het Vlaamse openingsweekend. Ga er dus weinig van zien helaas
Daardoor heb ik geen voetbal, dus kan eindelijk de Omloop kijken!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uitgerekend dit jaar valt carnaval weer tegelijk met het Vlaamse openingsweekend. Ga er dus weinig van zien helaas
vastelaovend > wielrennenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van het carnaval of het wielrennen?
Dommigheid kent geen tijdquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Het begint pas echt bij koers over Vlaamse wegen.
Ik ben het volledig met je eens, makker.quote:
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een paar C koersen in Oeroeboeristan waar niemand naar kijkt.
Mijn haakwerkje ligt al klaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.
Maar voor jou en Mevrouw van Zetten uit Tiel zal het wielerseizoen inderdaad wel bij de Omloop beginnen
Dat soort gewichtige gedoe nemen we geen boodschap aan. Koers is koers. Moeilijker kunnen we het niet maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.
Maar voor jou en Mevrouw van Zetten uit Tiel zal het wielerseizoen inderdaad wel bij de Omloop beginnen
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Gevoelsmatig eindigt het seizoen voor mij als de toprenners hun fiets aan de haak hangen, ergens rond Paris-Toursquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?
Ja, en los van dat is er al genoeg mooie koers geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?
Het is niet op het continent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat soort gewichtige gedoe nemen we geen boodschap aan. Koers is koers. Moeilijker kunnen we het niet maken.
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Gevoelsmatig eindigt het seizoen voor mij als de toprenners hun fiets aan de haak hangen, ergens rond Paris-Tours
Dan mis je een hoop leuke koersen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?
Ik kijk die wedstrijden wel eens als ik tijd heb maar ik blijf er niet voor thuis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:21 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Dan mis je een hoop leuke koersen.
Maar ik ben blij dat je jezelf corrigeert
En wielerhipsters.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Maar de toppers zitten allemaal al lang en breed op de fiets.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?
Dat doen de meesten hier ook weer niet. Alhoewel met TDU de meesten wel thuis zijn lol. San Juan en Colombia zijn in avonduren dus netjes voor slapen gaan kijken welke toppers al op brommer zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijden wel eens als ik tijd heb maar ik blijf er niet voor thuis.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijden wel eens als ik tijd heb maar ik blijf er niet voor thuis.
Nou en? Ik kan ook best genieten van de mindere goden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de toppers zitten allemaal al lang en breed op de fiets.
Wat zit je allemaal moeilijk te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou en? Ik kan ook best genieten van de mindere goden.
Dus is het niet hetzelfde standpunt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou en? Ik kan ook best genieten van de mindere goden.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zit je allemaal moeilijk te doen.
Ja, de grootste topper neemt niet eens de moeite om aan de start te verschijnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het moment dat het seizoen eindelijk begint, de toppers zullen zich eindelijk ook laten zien.
Ik doe helemaal niet moeilijk man, mijn eerste reactie richting Rudicio was helemaal niet zo serieus bedoelt. .quote:
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, de grootste topper neemt niet eens de moeite om aan de start te verschijnen.
Dat mag absoluut. Maar het was jullie stelligheid waardoor ik werd getriggerd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk man, mijn eerste reactie richting Rudicio was helemaal niet zo serieus bedoelt. .
Maar ik mag toch vinden dat gevoelsmatig het wegseizoen begint na het velritseizoen en dus bij de Omloop? Ik snap niet waarom jullie daar zo moeilijk overdoen.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:53 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Dat mag absoluut. Maar het was jullie stelligheid waardoor ik werd getriggerd.
Ik zal voortaan ook wat beter op mijn woorden letten zodat we hier een fijne tijd kunnen hebben met zn allen
Waarom? Mogen we niet meer lekker pittige discussie voeren dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:53 schreef Rudicio het volgende:
Ik zal voortaan ook wat beter op mijn woorden letten zodat we hier een fijne tijd kunnen hebben met zn allen
Zucht, daarom bedoelde ik eigenlijk ook Peter de Grote.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De Vlaeminck was groter dommie.
TR gezetquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kut thread is dit geworden jongens, laten we opnieuw beginnen.
Welk bier adviseer je voor het openingsweekend?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevoelsmatig trek ik vast een biertje open.
Ik heb een Frikandelbroodje XL.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevoelsmatig trek ik vast een biertje open.
Een Saison, want het seizoen gaat beginnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Welk bier adviseer je voor het openingsweekend?
Geen Kwaremont?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een Saison, want het seizoen gaat beginnen.
Hmm dat is wel waar ja, misschien Westmalle tripel toch het beste dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwaremont is stiekem niet zo bijzonder, de naam is beter dan het bier.
KarmelietGodquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel waar ja, misschien Westmalle tripel toch het beste dan.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
XDquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef Sheffield het volgende:
Zin in.
SepGod weet weer wat winnen is, dus die gaat dit voorjaar schroeien.
Kan niet anders
Tof! Mooie plek om te staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:41 schreef Leonos het volgende:
Ik sta zaterdag op de muur van Geraardsbergen
Ik zie Thijs er wel voor aan een speciale editie Westvleteren te halen of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weinig Thijs-adepten hier met een krat Westmalle
Toch vaste klant voor de top 10twitter:LukeRowe1990 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:27:50Had some illness this week so unfortunately I’ll be watching this weekends racing on the tv. Gutted but got to look forward and get healthy for Paris nice 👌🏻 good luck @TeamSky boys let rip 👊🏻 reageer retweet
Saison is van oorsprong een nazomerbier, dat werd gebrouwen in de hete maanden met wat meer alcohol om bederf tegen te gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
ik krijg er gewoon al dorst vanquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Saison is van oorsprong een nazomerbier, dat werd gebrouwen in de hete maanden met wat meer alcohol om bederf tegen te gaan.
Maar ik zou kiezen voor het volgende arrangement:
Om de sfeer er lekker in te krijgen meteen bij het vertrek een Gentse Strop.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gentse_Strop
Bij binnenrijden van Oudenaarde een Liefmans (je moet er net van houden die fruitzooi...)
Voor elke keer dat ze de Leberg over moeten een lekkere tripel van brouwerij Roman, net buiten Oudenaarde.
En bij het beklimmen van de laatste heuvels zou ik dan een Kwaremont inschenken, ook al is die in de omloop in geen velden of wegen te bekennen. En inderdaad, de marketing van Kwarement is beter dan de smaak.
quote:***** Sep Vanmarcke
**** Greg Van Avermaet, Matteo Trentin
*** Oliver Naesen, Tiesj Benoot, Sonny Colbrelli, Philippe Gilbert, Zdenek Stybarr
** Michael Matthews, Niki Terpstra, Wout Van Aert, Michael Valgren, Tim Wellens, Jasper Stuyven, Dylan Van Baarle, Alexey Lutsenko, Yves Lampaert, Bob Jungels, Arnaud Demare, Daniel Oss, Luke Rowe
* Jurgen Roelandts, Stefan Küng, Jens Keukeleire, Nils Politt, Magnus Cort, Edvald Boasson Hagen, Matej Mohoric, Taco van der Hoorn, Mads Pedersen, Jasper Philipsen, Christophe Laporte, Mike Teunissen, Luke Durbridge, Timo Roosen, Lukas Pöstlberger, Pascal Ackermann, Jempy Drucker, Dylan Teuns, Jens Debusschere
Ik vind het lachwekkender dat Sep 5 sterren krijgtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:51 schreef franklop het volgende:
Onze Deense vrienden noemen weer de helft van het peloton als kanshebber.
[..]
Ik bied 3.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Er staan ook 2 namen tussen die niet meedoen.
Hehe, kan ik eindelijk Firstcycling invullen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is een treurige site geworden. Prima voor route-analyse maar daarna is het met hagel schieten en dan kunnen ze mooi pronken dat ze gelijk hadden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Denen zijn zware drinkers.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkender dat Sep 5 sterren krijgt
twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:21:29Nog één keer slapen. Nog één keer. Al die voorbereidingskoersen zijn mooi en leuk, maar morgen in Gent begint het pas écht. De koers. Bij ons. #OHN19 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:39:35@oscarriesebeek @DigitalNomadPCS Haha ik wachtte op een reactie van jou. Laten we het dan houden op de start vh seizoen voor iedereen die houdt van Vlaamse koersen
reageer retweet
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:43:49@JeroenVanbelle @oscarriesebeek ook niet correct. Ik hou ook van Vlaamse koersen echter met al 192!! uitslagen in onze database in 2019 kan je gewoon niet zeggen dat het nu ECHT begint. Enige wat je kan zeggen is dat het Belgische seizoen nu begint reageer retweet
Daar krijg je toch jeuk van, zulke types.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:26 schreef wimderon het volgende:
twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:21:29Nog één keer slapen. Nog één keer. Al die voorbereidingskoersen zijn mooi en leuk, maar morgen in Gent begint het pas écht. De koers. Bij ons. #OHN19 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:39:35@:oscarriesebeek @:DigitalNomadPCS Haha ik wachtte op een reactie van jou. Laten we het dan houden op de start vh seizoen voor iedereen die houdt van Vlaamse koersen
reageer retweet
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:43:49@:JeroenVanbelle @:oscarriesebeek ook niet correct. Ik hou ook van Vlaamse koersen echter met al 192!! uitslagen in onze database in 2019 kan je gewoon niet zeggen dat het nu ECHT begint. Enige wat je kan zeggen is dat het Belgische seizoen nu begint reageer retweet
Het is vooral een totaal niet boeiende discussie. De één volgt alles vanaf Australie, voor een ander begint de pret nu pas echt. Who cares?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet in kamp Stephan zitten dus morgen begint het seizoen écht.
Wel met de Prono.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoorde dat morgen het seizoen gaat beginnen. Kan ik nog meedoen met de Premier League op fok?
Ja eindelijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen gaat het seizoen beginnen jongens!
Dat sentiment stamt vooral uit de tijd dat er nog amper serieus te nemen koersen waren vóór de Omloop, met toppers die niet reden of niet voor uitslagen gingen en 0 coverage. Dat is allemaal voltooid verleden tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is vooral een totaal niet boeiende discussie. De één volgt alles vanaf Australie, voor een ander begint de pret nu pas echt. Who cares?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |