Van het carnaval of het wielrennen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uitgerekend dit jaar valt carnaval weer tegelijk met het Vlaamse openingsweekend. Ga er dus weinig van zien helaas
Daardoor heb ik geen voetbal, dus kan eindelijk de Omloop kijken!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uitgerekend dit jaar valt carnaval weer tegelijk met het Vlaamse openingsweekend. Ga er dus weinig van zien helaas
vastelaovend > wielrennenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van het carnaval of het wielrennen?
Dommigheid kent geen tijdquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Het begint pas echt bij koers over Vlaamse wegen.
Ik ben het volledig met je eens, makker.quote:
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een paar C koersen in Oeroeboeristan waar niemand naar kijkt.
Mijn haakwerkje ligt al klaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.
Maar voor jou en Mevrouw van Zetten uit Tiel zal het wielerseizoen inderdaad wel bij de Omloop beginnen
Dat soort gewichtige gedoe nemen we geen boodschap aan. Koers is koers. Moeilijker kunnen we het niet maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.
Maar voor jou en Mevrouw van Zetten uit Tiel zal het wielerseizoen inderdaad wel bij de Omloop beginnen
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Gevoelsmatig eindigt het seizoen voor mij als de toprenners hun fiets aan de haak hangen, ergens rond Paris-Toursquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?
Ja, en los van dat is er al genoeg mooie koers geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?
Het is niet op het continent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat soort gewichtige gedoe nemen we geen boodschap aan. Koers is koers. Moeilijker kunnen we het niet maken.
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Gevoelsmatig eindigt het seizoen voor mij als de toprenners hun fiets aan de haak hangen, ergens rond Paris-Tours
Dan mis je een hoop leuke koersen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?
Ik kijk die wedstrijden wel eens als ik tijd heb maar ik blijf er niet voor thuis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:21 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Dan mis je een hoop leuke koersen.
Maar ik ben blij dat je jezelf corrigeert
En wielerhipsters.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Maar de toppers zitten allemaal al lang en breed op de fiets.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?
Dat doen de meesten hier ook weer niet. Alhoewel met TDU de meesten wel thuis zijn lol. San Juan en Colombia zijn in avonduren dus netjes voor slapen gaan kijken welke toppers al op brommer zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijden wel eens als ik tijd heb maar ik blijf er niet voor thuis.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijden wel eens als ik tijd heb maar ik blijf er niet voor thuis.
Nou en? Ik kan ook best genieten van de mindere goden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de toppers zitten allemaal al lang en breed op de fiets.
Wat zit je allemaal moeilijk te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou en? Ik kan ook best genieten van de mindere goden.
Dus is het niet hetzelfde standpunt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou en? Ik kan ook best genieten van de mindere goden.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zit je allemaal moeilijk te doen.
Ja, de grootste topper neemt niet eens de moeite om aan de start te verschijnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het moment dat het seizoen eindelijk begint, de toppers zullen zich eindelijk ook laten zien.
Ik doe helemaal niet moeilijk man, mijn eerste reactie richting Rudicio was helemaal niet zo serieus bedoelt. .quote:
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, de grootste topper neemt niet eens de moeite om aan de start te verschijnen.
Dat mag absoluut. Maar het was jullie stelligheid waardoor ik werd getriggerd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk man, mijn eerste reactie richting Rudicio was helemaal niet zo serieus bedoelt. .
Maar ik mag toch vinden dat gevoelsmatig het wegseizoen begint na het velritseizoen en dus bij de Omloop? Ik snap niet waarom jullie daar zo moeilijk overdoen.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:53 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Dat mag absoluut. Maar het was jullie stelligheid waardoor ik werd getriggerd.
Ik zal voortaan ook wat beter op mijn woorden letten zodat we hier een fijne tijd kunnen hebben met zn allen
Waarom? Mogen we niet meer lekker pittige discussie voeren dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:53 schreef Rudicio het volgende:
Ik zal voortaan ook wat beter op mijn woorden letten zodat we hier een fijne tijd kunnen hebben met zn allen
Zucht, daarom bedoelde ik eigenlijk ook Peter de Grote.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De Vlaeminck was groter dommie.
TR gezetquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kut thread is dit geworden jongens, laten we opnieuw beginnen.
Welk bier adviseer je voor het openingsweekend?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevoelsmatig trek ik vast een biertje open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |