Gaat dat "restverdediging" opvolgen?quote:
Restverdediging blijft eeuwig actueel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat dat "restverdediging" opvolgen?
retweetquote:
Iedereen ontvlucht jou al. GENOTquote:Op zondag 24 februari 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik kijk ook even mee
De carabaocup is mensonterend slecht
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Bomme HHAHAHAHAHAHGFDJOJFDIJSOIJFGJODFIJOISF
@:ONLOGISCH
quote:
Bord op schoot hequote:Op zondag 24 februari 2019 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iedereen ontvlucht jou al. GENOT
@:Wereldgozer
EMMEN IN DE CL.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze minuut stilte gaat Foxie in hun nieuwe promo gooien
#prayforritstwitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 24-02-2019 om 19:44:49Al 3 weken fucking ellende met PSV. Voor mij geen Studio Sport meer als PSV speelt. #psvfey reageer retweet
Janken kunnen ze daar wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
#prayforritstwitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 24-02-2019 om 19:44:49Al 3 weken fucking ellende met PSV. Voor mij geen Studio Sport meer als PSV speelt. #psvfey reageer retweet
TomEgbers.gifquote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Marcoss het volgende:
Geen programma, geen topscorers.. het Journaal kwam iets te dichtbij
Paar geschoren gatenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks onder de tafel?
(ik vraag dit voor een vriend)
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:03 schreef Zorro het volgende:
Nou het zal mij benieuwen!
PSV wint natuurlijk makkelijk.
Ik heb AZ - ajax niet kunnen kijken, dus benieuwd met hoeveel goals verschil ajax vandaag weer wint.
Ja ik heb wel eens wat anders te doen he.quote:
Je moest mee met je wijf naar een meubelboulevard, smerig weekdier.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens wat anders te doen he.
Hou op zeg, die heeft daar gelukkig nog een grotere hekel aan dan ik. Indien mogelijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moest mee met je wijf naar een meubelboulevard, smerig weekdier.
Dat is pas op Eerste Paasdag.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moest mee met je wijf naar een meubelboulevard, smerig weekdier.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 17-03-2019 om 19:09:41Ongelofelijk dat de irritante klootzak en voormalig keelgrijper A Lewis PC8 heeft gewonnen. A Lewis had na dat schandalige incident voor 3 jaar geschorst moeten worden. Ik hoop dat A Lewis snel zijn benen en armen breekt en daardoor een aantal jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Doe dit in een dartstopic. Onzin.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 17-03-2019 om 19:09:41Ongelofelijk dat de irritante klootzak en voormalig keelgrijper A Lewis PC8 heeft gewonnen. A Lewis had na dat schandalige incident voor 3 jaar geschorst moeten worden. Ik hoop dat A Lewis snel zijn benen en armen breekt en daardoor een aantal jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal hier zodadelijk dan ook wel behandeld worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik zag hetquote:Op zondag 17 maart 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je voor aap gezet in het PSV-topic
quote:Op zondag 17 maart 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor aap staan in het PSV-topic is niet heel moeilijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar jaar.quote:
Koopje.quote:
ongekend? wat zit jij weer nou te lullen? jij juicht toch altijd voor Spurs? daar heb je ook zo een clown voor het doelquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Bolasie het volgende:
Onana weer met een foutDie beste man zie ik zo vaak blunderen, ongekend.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ongekend? wat zit jij weer nou te lullen? jij juicht toch altijd voor Spurs? daar heb je ook zo een clown voor het doel
weer eens lucky kut feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef Heeinz het volgende:
Feyenoord gaat toch nog een punt pakken zie ik
Lekker wedstrijdje zonder publiek.twitter:FEY1962 twitterde op donderdag 04-04-2019 om 21:35:33#Feyenoord en #vuurwerk: een geweldig huwelijk!! https://t.co/91JrbZSX8x reageer retweet
Dus uit protest dat er geen publiek mocht komen uit een bepaald vak (vanwege vuurwerk) ga je maar buiten vuurwerk afsteken. Intelligent.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker wedstrijdje zonder publiek.twitter:FEY1962 twitterde op donderdag 04-04-2019 om 21:35:33#Feyenoord en #vuurwerk: een geweldig huwelijk!! https://t.co/91JrbZSX8x reageer retweet
In Rotterdam-Zuid zijn ze ook enorm slim.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus uit protest dat er geen publiek mocht komen uit een bepaald vak (vanwege vuurwerk) ga je maar buiten vuurwerk afsteken. Intelligent.
MartGod.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:46 schreef Jason22 het volgende:
Zondag kunnen we genieten van De Mart om 19.00 uur.
leuk dat je zo spontaan aan me denktquote:Op zondag 7 april 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, ik had net een bericht gepost waarin ik aangaf dat ik hoopte dat je er zou zijn!
Dat belooft wat.quote:Op zondag 7 april 2019 19:02 schreef Tyron het volgende:
zoet heeft het vaakst de 0 gehouden van alle eredivisie keepers
quote:
Maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 7 april 2019 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt een zinderende wedstrijd gemist maat
60 jaar Studio Sport. Overal in het nieuws geweest.quote:
Op dat gebied heeft hij inderdaad heel erg veel van zijn trainer opgestoken.quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 7 april 2019 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
60 jaar Studio Sport. Overal in het nieuws geweest.
JA WAT IS DIT??????????????quote:
Wel op het symbolische einde graag.quote:
Er toch weer ingetuind.quote:Op zondag 7 april 2019 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee je weet wat ik bedoel.quote:
Dat lijkt me niet echt passen in onze vernieuwde boreale samenleving.quote:
Kees komt eerst nog ergens anders.quote:Op zondag 7 april 2019 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en Kees kom straks ook nog ff langs
quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die was commentator, geen presentator.
[ afbeelding ]
Dit zal de NOS niet hebben laten overvliegen.
Die zal wel een terreinverbod hebben vanwege Dionnequote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
Als Humberto niet komt worden @:gramulanion en ik woest.
Die was om half 7 al bij een ander itemquote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
Als Humberto niet komt worden @:gramulanion en ik woest.
Parijs tegen Nice is allang geweest helaasquote:Op zondag 7 april 2019 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Astrid gaat straks het wielrennen aankondigen
Misschien dat ze volgende week terug kan komen voor Parijs tegen Roubaixquote:Op zondag 7 april 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Parijs tegen Nice is allang geweest helaas.
Pensioen bij de NOS jaquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis hem echt bij de NOS. Zonde dat hij met pensioen is gegaan.
Hij doet nog basketbal bij Ziggy, live en diep in de nacht.quote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
mag ik dit zeggen ja dat mag ik zeggenquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien zo weer om half 10quote:Op zondag 7 april 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij doet nog basketbal bij Ziggy, live en diep in de nacht.
Deze foto maakt mooi duidelijk waarom Jan Joost altijd met zijn benen wijd staat als hij iemand interviewt.quote:
Ik las er laatst een stukje over. Als hij thuiskomt, ontbijt hij nog even met zijn vrouw en dan gaat hij weer pittenquote:
Persoonlijke chauffeur en Ivan die alles voor hem uitzoekt. Niks mis mee eigenlijk op de tijden naquote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las er laatst een stukje over. Als hij thuiskomt, ontbijt hij nog even met zijn vrouw en dan gaat hij weer pitten
quote:Op zondag 7 april 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1114938870557216768
Voor tussendoor nog een meltdown van Slutskiygod.
Ruud is oud geworden. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens.quote:Op zondag 7 april 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie de oud presentator van Sport aan Tafel
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/960277581726666753quote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze foto maakt mooi duidelijk waarom Jan Joost altijd met zijn benen wijd staat als hij iemand interviewt.
Ik kijk het wel eens als ik niet kan slapen, wel mooi hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las er laatst een stukje over. Als hij thuiskomt, ontbijt hij nog even met zijn vrouw en dan gaat hij weer pitten
Wat gaat het daar lekker in Friesland. Die JOR hadden ze nooit moeten aanstellen maar vooral de mensen achter de scouting en jeugdopleiding mogen zich achter de oortjes krabben.quote:Tientallen fans van SC Heerenveen hebben de spelers opgewacht na de nederlaag op bezoek bij FC Emmen. Dit meldt Omrop Fryslan zondagavond.
Het gaat hierbij om tachtig tot honderd supporters van SC Heerenveen. Spelers van de club spraken met de supporters die zich hadden verzameld bij de spelersbus.
SC Heerenveen speelt al weken niet op het gewenste niveau. Door twee goals van Caner Cavlan, oud-speler van de club verloor de club zondag op bezoek in Drenthe.
hij is dan ook al 80 geloof ikquote:Op zondag 7 april 2019 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ruud is oud geworden. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens.
GENOT.quote:Op zondag 7 april 2019 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat gaat het daar lekker in Friesland. Die JOR hadden ze nooit moeten aanstellen maar vooral de mensen achter de scouting en jeugdopleiding mogen zich achter de oortjes krabben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |