Pensioen bij de NOS jaquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis hem echt bij de NOS. Zonde dat hij met pensioen is gegaan.
Hij doet nog basketbal bij Ziggy, live en diep in de nacht.quote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
mag ik dit zeggen ja dat mag ik zeggenquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien zo weer om half 10quote:Op zondag 7 april 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij doet nog basketbal bij Ziggy, live en diep in de nacht.
Deze foto maakt mooi duidelijk waarom Jan Joost altijd met zijn benen wijd staat als hij iemand interviewt.quote:
Ik las er laatst een stukje over. Als hij thuiskomt, ontbijt hij nog even met zijn vrouw en dan gaat hij weer pittenquote:
Persoonlijke chauffeur en Ivan die alles voor hem uitzoekt. Niks mis mee eigenlijk op de tijden naquote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las er laatst een stukje over. Als hij thuiskomt, ontbijt hij nog even met zijn vrouw en dan gaat hij weer pitten
quote:Op zondag 7 april 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1114938870557216768
Voor tussendoor nog een meltdown van Slutskiygod.
Ruud is oud geworden. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens.quote:Op zondag 7 april 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie de oud presentator van Sport aan Tafel
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/960277581726666753quote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze foto maakt mooi duidelijk waarom Jan Joost altijd met zijn benen wijd staat als hij iemand interviewt.
Ik kijk het wel eens als ik niet kan slapen, wel mooi hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las er laatst een stukje over. Als hij thuiskomt, ontbijt hij nog even met zijn vrouw en dan gaat hij weer pitten
Wat gaat het daar lekker in Friesland. Die JOR hadden ze nooit moeten aanstellen maar vooral de mensen achter de scouting en jeugdopleiding mogen zich achter de oortjes krabben.quote:Tientallen fans van SC Heerenveen hebben de spelers opgewacht na de nederlaag op bezoek bij FC Emmen. Dit meldt Omrop Fryslan zondagavond.
Het gaat hierbij om tachtig tot honderd supporters van SC Heerenveen. Spelers van de club spraken met de supporters die zich hadden verzameld bij de spelersbus.
SC Heerenveen speelt al weken niet op het gewenste niveau. Door twee goals van Caner Cavlan, oud-speler van de club verloor de club zondag op bezoek in Drenthe.
hij is dan ook al 80 geloof ikquote:Op zondag 7 april 2019 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ruud is oud geworden. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens.
GENOT.quote:Op zondag 7 april 2019 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat gaat het daar lekker in Friesland. Die JOR hadden ze nooit moeten aanstellen maar vooral de mensen achter de scouting en jeugdopleiding mogen zich achter de oortjes krabben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |