Hou op zeg, die heeft daar gelukkig nog een grotere hekel aan dan ik. Indien mogelijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moest mee met je wijf naar een meubelboulevard, smerig weekdier.
Dat is pas op Eerste Paasdag.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moest mee met je wijf naar een meubelboulevard, smerig weekdier.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 17-03-2019 om 19:09:41Ongelofelijk dat de irritante klootzak en voormalig keelgrijper A Lewis PC8 heeft gewonnen. A Lewis had na dat schandalige incident voor 3 jaar geschorst moeten worden. Ik hoop dat A Lewis snel zijn benen en armen breekt en daardoor een aantal jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Doe dit in een dartstopic. Onzin.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 17-03-2019 om 19:09:41Ongelofelijk dat de irritante klootzak en voormalig keelgrijper A Lewis PC8 heeft gewonnen. A Lewis had na dat schandalige incident voor 3 jaar geschorst moeten worden. Ik hoop dat A Lewis snel zijn benen en armen breekt en daardoor een aantal jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal hier zodadelijk dan ook wel behandeld worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |