Yep. Staat op 8 december.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Det sucks.. en al te oud om te klagen zeker?
Dos años toch?quote:
FastTech.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dos años toch?
Of is het een chineesje?
Ik zou het proberen, zijn makkelijk hoorquote:
Ik maak m'n laatste voorraad op en ga dan stoppenquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:43 schreef erikwevers het volgende:
Nog effe en ze verbieden alles of je moet er ook een vermogen voor betalen.. Ga m'n favoriete zooi maar alvast inslaan komende maanden haha.. Dit is trouwens nu wat ik veel erin gooi https://ecigsmart.nl/e-liquid/vampire-vape-heisenberg/ weet niet wat jullie allemaal doen nu?
succes Poesquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik maak m'n laatste voorraad op en ga dan stoppen
Zolang de coils het aankunnen, is het goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:29 schreef 20100 het volgende:
Ik heb zonet Konceptxix Heisenberg shake & vape gekocht. Bij thuiskomst zag ik dat deze 80VG/20PG is.
Als ik een nicobooster van 50VG/50PG erbij doe kom ik op 75VG/25PG.
Kan ik dit dampen met mijn Aspire Pockex?
Ook ben ik nu een 30VG/70PG aan het dampen met dit toestel? Is dit goed?
Ik gebruikte voorheen altijd 50VG/50PG.
Voor de 70PG/30VG liquids heb ik intussen een 1.4ohm coil erin gestopt. Dit dampt iets beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zolang de coils het aankunnen, is het goed.
PG is wat dunner, geeft meer smaak en is wat scherper. Geeft niet veel damp.
VG is dikker en geeft de bulk van de damp. Zachter voor je keel en dempt de smaak wat.
Of een dikkere vloeistof (meer VG) werkt, ligt aan hoe goed je coils wicken.
Dikkere vloeistof wickt wat moeilijker. Kan dry-hits geven.
Je zou die shake & vape ook in een andere verhouding kunnen kopen (hoger PG) en deze mengen met wat je nu hebt.
Of pure PG, zonder smaak. Maar dan boet je in op smaak.
De IQOS bedoel je?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:09 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie steeds vaker mensen die elektrisch roken met een soort cartridge, een klein wit buisje dat ze in de smoker plaatsen en daarna weggooien.
Wat is dit voor systeem??
bij gemiddeld gebruik zal die een jaartje meegaan ongeveerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:00 schreef mossad_agent het volgende:
Iemand hier reeds ervaring met de Justfog en kan die aangeven hoe lang de batterij bijvoorbeeld goed blijft??
Wat maakt het uit wat een ander heeft... als hij bij jou doet waarvoor je hem hebt gekocht dan is dat perfectquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:00 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk over gegaan op vapen.
Vroeger veel geblowed maar niet gerookt, vervolgens vijf jaar terug gestopt met blowen en vervolgens gaan roken (ja ja stom...).
Vorig jaar geprobeerd om te gaan vapen door middel van een POD systeem (Bo+) maar dat werd hem niet voor mij. Dat gedoe met die pods die om de haverklap leeg waren (en niet echt heel lekker, te scherp in de keel) en een batterij die snel leeg was, om vervolgens rap te overlijden.
Nu begonnen met een simpele starterskit,.. de justfog 16c, voor de gevorderden waarschijnlijk een kutapparaatje maar voor mij doet hij waarvoor ik hem nodig heb. Fijn in gebruik, voldoende productie van damp en lekker handzaam.
Heb tot nu toe nog geen trek in een sigaret gehad dus ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
Iemand hier reeds ervaring met de Justfog en kan die aangeven hoe lang de batterij bijvoorbeeld goed blijft??
Inmiddels meer dan een jaar gestopt met roken en gestart met vapen, ik heb 2 JF Q16's in gebruik. Beide alleen wat slijtageplekken van het vasthouden en de sleutels in m'n tas, de batterijen hebben voor mijn gevoel nog niets geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:00 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk over gegaan op vapen.
Vroeger veel geblowed maar niet gerookt, vervolgens vijf jaar terug gestopt met blowen en vervolgens gaan roken (ja ja stom...).
Vorig jaar geprobeerd om te gaan vapen door middel van een POD systeem (Bo+) maar dat werd hem niet voor mij. Dat gedoe met die pods die om de haverklap leeg waren (en niet echt heel lekker, te scherp in de keel) en een batterij die snel leeg was, om vervolgens rap te overlijden.
Nu begonnen met een simpele starterskit,.. de justfog 16c, voor de gevorderden waarschijnlijk een kutapparaatje maar voor mij doet hij waarvoor ik hem nodig heb. Fijn in gebruik, voldoende productie van damp en lekker handzaam.
Heb tot nu toe nog geen trek in een sigaret gehad dus ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
bij gemiddeld gebruik zal die een jaartje meegaan ongeveer
Tx!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Inmiddels meer dan een jaar gestopt met roken en gestart met vapen, ik heb 2 JF Q16's in gebruik. Beide alleen wat slijtageplekken van het vasthouden en de sleutels in m'n tas, de batterijen hebben voor mijn gevoel nog niets geleden.
Niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:25 schreef Poes. het volgende:
MP linkt niet meer door naar advertenties
Geregeld gaat er nog een mod mee naar werk om vervolgens dat ding niet 1x te gebruiken. Vaak vergeet ik het gewoon...of geen zin om naar buiten te lopen. Waar ik voorheen nog +30ml/dag wist te verdampen is het nu <3ml.quote:Op zondag 4 augustus 2019 02:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij wel.
Geen interesse verder.
Ik ben er zelf ook ineens klaar mee.
Het staat me al een paar weken steeds vaker tegen.
Apparaten beginnen tegen te werken en geen zin om nieuw te kopen.
Ik zie wel hoe lang ze het nog volhouden, of voor hoe lang ik nog sap heb.
Daarna hou ik het voor gezien.
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Geregeld gaat er nog een mod mee naar werk om vervolgens dat ding niet 1x te gebruiken. Vaak vergeet ik het gewoon...of geen zin om naar buiten te lopen. Waar ik voorheen nog +30ml/dag wist te verdampen is het nu <3ml.
Builddeck van mn veelgebruikte Aromamizer Plus sinds kort naar de klote en ook geen (normale/gangbare) tank meer.
De RX200, al dik 2jaar in gebruikt lijkt nu ook op een voorwerp uit de 2eWOMoet ook maar eens met pensioen voordat ie in mn klauwen ontploft.
Enfin, nu overgeleverd aan een Squonker met Drop RDA erop. Als dit ermee stopt is het denk ik einde damp-verhaal voor mij.
Netjes. Hoop dat het lukt voor jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef Poes. het volgende:
Nou, de boel is verkocht.
Nu begint het afkicken
Tot nu toe wel, niet van harte, maar het luktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:49 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Netjes. Hoop dat het lukt voor je
Op hoeveel watt damp je ?quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben sinds een week aan het dampen geslagen. Ik ben begonnen met een Smok Trinity Alpha, fijn compact apparaat.
Ik moet zeggen dat ik het dampen een stuk fijner vindt dan roken![]()
MTL overgeslagen en gestart met een 0.6ohm coil. Het enige probleem is dat wanneer ik een langere periode de SMOK niet gebruik, de dampdoorvoer minder goed is en even op gang moet komen.
Heb het idee dat het erger wordt, iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen. (nieuwe coil?).
Damp nu 40PG/60VG.
Ik damp eigenlijk altijd op normal (16 watt), wanneer de doorvoer niet goed is neem ik een paar hijssen (5 tot 7x) op 25watt, meestal komt hij dan op gang en switch ik weer terug.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:00 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Op hoeveel watt damp je ?
En wat is een langere periode ?
En maar hoeveel keer hijsen is de damptoevoer weer goed?
Succes. Had jij nou al een tijdje nicvrij gedampt of ben je cold turkey gegaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef Poes. het volgende:
Nou, de boel is verkocht.
Nu begint het afkicken
Redelijk cold turkey, m'n laatste batch had nog 6mg. Het ging me tegenstaan, de laatst overgebleven smaken waren niet meer lekker, batterij die steeds sneller leegging.. de verslaving en ''paniek'' als het ding leegraakte terwijl ik van huis was.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Succes. Had jij nou al een tijdje nicvrij gedampt of ben je cold turkey gegaan?
Ik ben inmiddels tot ruim onder de 2mg gezakt qua nic bij mijn laatste sapjes.
[ afbeelding ]
Slowly but surely..(ooit begonnen op 18, bijna 4 jaar geleden)
Misschien dat ik aan het eind van het jaar eens een 0% sapje maak, gewoon om te proberen.
Die mentale verslaving zit er bij mij ook hard in. Althans toen ik in het verleden een aantal malen poogde om te stoppen met roken was dat mijn conclusie. Ik ben ook verslaafd aan nic natuurlijk maar ik heb wel het vertrouwen dat ik daar zonder al te veel moeite vanaf zou kunnen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Redelijk cold turkey, m'n laatste batch had nog 6mg. Het ging me tegenstaan, de laatst overgebleven smaken waren niet meer lekker, batterij die steeds sneller leegging.. de verslaving en ''paniek'' als het ding leegraakte terwijl ik van huis was.
Of te wel, ik was er klaar mee![]()
Het is ook niet de nicotine die ik mis, merk er fysiek verder niks van. Ben mentaal gewoon enorm verslaafd, ik mis de handeling(en).
De nicotine is het probleem niet, we zijn immers (bijna?) allemaal van de één op andere dag overgegaan op dampen. In shag/sigaretten zitten héél wat meer verslavende stoffen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Die mentale verslaving zit er bij mij ook hard in. Althans toen ik in het verleden een aantal malen poogde om te stoppen met roken was dat mijn conclusie. Ik ben ook verslaafd aan nic natuurlijk maar ik heb wel het vertrouwen dat ik daar zonder al te veel moeite vanaf zou kunnen.
Juist daarom probeer ik naar de 0% nic te gaan en dan hopelijk alleen nog een tijdje mentaal verslaafd te zijn aan dingen in mijn mond stoppen waar ik vervolgens aan kan zuigen.
Ik snap echter ook je irritaties bij dampen zoals je die benoemt, die heb ik ook regelmatig.
Heb even gekeken het is een pod model met hele kleine coils erin..opzicht is het niet vreemd dat die dan weer even op gang moet komen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik damp eigenlijk altijd op normal (16 watt), wanneer de doorvoer niet goed is neem ik een paar hijssen (5 tot 7x) op 25watt, meestal komt hij dan op gang en switch ik weer terug.
Langere periode is + 1.5 uur / 2 uur
Zelfde als hier?quote:Op zondag 8 september 2019 10:48 schreef KingRadler het volgende:
Vraag me af wat ze in Amerika vapen is er een groot verschil met Europa.
Dat is een andere tak van sport, maar er is vast wel een drugstopic hier ergens.quote:Op zondag 8 september 2019 10:52 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie het al THC dat lijkt me niet gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |