Met een beetje zoeken zijn ze los te koop voor als je kunt/wilt knutselen. En anders wordt het een nieuwe.. Maar wat gaat er aan stuk dan?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:06 schreef the-eye het volgende:
In alle jaren dat ik vape heb ik nogal eens dat de 510 fitting kaduuk gaat. Zo ook nu weer bij m'n Subox mini.
Iemand daar een goede oplossing / truuk voor of wordt het een nieuwe set kopen?
Het schroefdraad.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken zijn ze los te koop voor als je kunt/wilt knutselen. En anders wordt het een nieuwe.. Maar wat gaat er aan stuk dan?
Geloof niet dat ik dat ooit heb gehad.. tank verkeerd erop gedraaid ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het schroefdraad.
Voor dat ik ga knutselen moet ik natuurlijk wel wat anders hebben. Voor in de tussentijd en als het niet lukt
Tja.... dat ding klettert weleens uit je jatten op de grond/straat en op een bepaald moment is het gebeurd. Maar je hebt gelijk ze zijn gewoon los te koop. Ik heb hem al eens een paar keer eerder uit elkaar gehad omdat het veertje achter de batterij aansluiting dan scheef geschoten was na een valpartij dus waarschijnlijk gaat het wel lukken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat ooit heb gehad.. tank verkeerd erop gedraaid ofzo?
Je kunt ze los kopen, maar meestal kom je er niet echt goed bij, of het hele zooitje wil nooit meer lekker in elkaar.. ik zou een nieuwe kopen, maar das meer gemakzucht en omdat het kan.. Ik kan hem ook fiksen als het fatsoenlijk te doen is, maar bij de meeste mods is het gegarandeerd een shitty pielklussie. Misschien als mijn huidige kapot zou gaan, want die is duur, maar bij iets van een paar tientjes wat een jaar oud is ga ik geen middag zitten tobben.
Ik vind je niewe aankoop ergonomisch raar.. weet nou niet of het thumb- of fingerfire is.. voor mijn gevoel staat de tank aan de verkeerde kantAls je finger doet zit de tank goed maar zit je met je andere vingers op de knopjes, en als je die in je hand doet zit je tank verkeerd. isse raar..
Maar.. kan ook zomaar een heel fijn ding zijn![]()
Ik heb er al genoeg gemold, sommigen na een maand, sommige zijn gewoon bomproof.. tis elke keer weer afwachten.![]()
Leuke redenatie van dat design.. ik heb ook wel een flesopener die in dat plaatje past.. die is dan ook 'Desert Eagle-design'![]()
![]()
En tevens, is dat gewoon een Colt 1911 als ik me niet vergis.![]()
En ik krijg er net een mailtje over, zijn wel meer dingen die niet meer mogen:quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:22 schreef erikwevers het volgende:
[..]
Vanaf 30 juni mogen ze geen shake en vapes meer verkopen... ik baal hier ook van.
Ik kreeg hem ook ja.... dikke vette bummerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik krijg er net een mailtje over, zijn wel meer dingen die niet meer mogen:
🚫 Verbod op productbeoordelingen
🚫 Verbod op Shake & Vape
🚫 Verbod op aroma’s met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op base / basisvloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op nicotinevrije vloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
Haha, SS klant gespot.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
🚫 Verbod op Shake & Vape
Waarom doe hem in de vriezer? Ik heb zelf twee liter met losse nic die ik ook voor de aankomend jaar kan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:58 schreef cofi het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook ja.... dikke vette bummer![]()
Ik heb nog 3 liter base met nic in de vriezer liggen, maar eens kijken hoe we het gaan doen als die op is...
Die grens van 10 ml vind ik nog niet zo erg. Gewoon drie flesjes van kopen. Wat ik wel jammer vind is de nieuwe regelgeving van shake en vape. Gelukkig woon ik op de grens. Even kijken of ik overstap naar de Duitse markt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
🚫 Verbod op Shake & Vape
Deed ik tot voor kort ook gewoon, shake en vape kocht ik eigenlijk nog niet, was er net mee begonnenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Die grens van 10 ml vind ik nog niet zo erg. Gewoon drie flesjes van kopen. Wat ik wel jammer vind is de nieuwe regelgeving van shake en vape. Gelukkig woon ik op de grens. Even kijken of ik overstap naar de Duitse markt.
Misschien moet ik een e-liquid bedrijf starten in Duitsland. Gat in de markt dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik tot voor kort ook gewoon, shake en vape kocht ik eigenlijk nog niet, was er net mee begonnen
Toen ik aan het zoeken was naar een eventuele Duitse site om te bestellen kwam ik deze tegen, die is wel heel sneu geworden zo hoorhttps://eliquidoutlet.eu/shop/index.php?route=common/home weet niet hoe deze er eerst uit zag maar vast niet zo.
De kwaliteit van de nicotine neemt minder af in de vriezer. Zal op zich niet zo’n vaart lopen, aangezien de flessen geen licht doorlaten, maar had toch nog ruimte over in de vriezerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom doe hem in de vriezer? Ik heb zelf twee liter met losse nic die ik ook voor de aankomend jaar kan gebruiken.
Watskapot dan? Zonde man, duur kreng.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:39 schreef marc0871 het volgende:
Paranormal ter ziele![]()
Klepje kapot![]()
Nu weer aan de Reuleaux.
Anti-klacht; Minder batterijen wisselen.
Klepje van het scharnier afgebroken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Watskapot dan? Zonde man, duur kreng.
Ik schoof hem open om er verse batterijen in te doen, en toen had ik hem los in mijn hand.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, hij kan maar 90 graden open he![]()
Zonde idd..
Det sucks.. en al te oud om te klagen zeker?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik schoof hem open om er verse batterijen in te doen, en toen had ik hem los in mijn hand.
Yep. Staat op 8 december.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Det sucks.. en al te oud om te klagen zeker?
Dos aņos toch?quote:
FastTech.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dos aņos toch?
Of is het een chineesje?
Ik zou het proberen, zijn makkelijk hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |