abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 juni 2019 @ 17:42:31 #201
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_187355833
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:39 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Nee.
Het ene moment is er niets aan de hand.
Ik douw er een paar nieuwe batterijen in en ik denk 'wat zit er nou weer op mijn scherm'?
Bleek het dus in het scherm te zitten.
Begonnen ter grootte van een luciferkopje.
Nu al ter grootte van een duimafdruk.
Dat is wel zuur, zeker voor dat geld. Dat heb ik eerder gehad met een andere tank, ben vergeten welke dat was, maar die was een stuk goedkoper.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_187355853
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:31 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Paranormal heb ik hier ook.
Maar dan komt er nogal wat bij; minstens 4 batterijen en een externe lader.
Zo'n Aromamizer is nou ook niet echt makkelijk, met coils zelf bouwen.
Maar dat is te ondervangen met een andere tank.
[..]

Geldt hetzelfde voor.

Allebei toch wel een sprong, als je van een starterkitje komt.
https://www.geekvape.com/project/aegis-solo/
60 HRC
pi_187355956
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_187356121
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:42 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat is wel zuur, zeker voor dat geld. Dat heb ik eerder gehad met een andere tank, ben vergeten welke dat was, maar die was een stuk goedkoper.
Mja.
Nou ja, hij doet het nog.
En ik zit nog niet zonder ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_187356623
Voor het eerst zoute shit besteld. Ik begin een beetje beu te worden van zoete smaakjes.
pi_187356724
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:31 schreef Atak het volgende:
Voor het eerst zoute shit besteld. Ik begin een beetje beu te worden van zoete smaakjes.
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Ik heb zelf een keer pizza (gekregen sample) geroken, en er maar vanaf gezien om mijn coil daarmee te verneuken. :r
pi_187357624
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef cofi het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Ik heb zelf een keer pizza (gekregen sample) geroken, en er maar vanaf gezien om mijn coil daarmee te verneuken. :r
Zoute smaak ga ik met mijn RDA tank gebruiken. Het enige wat ik verneuk is een beetje katoen.
pi_187377491
Vanmiddag mijn eerste e smoker besteld. Smok Nord starter kit met wat smaken om het eens te proberen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:11:35 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187383543
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:20 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Kan zijn dat ie iets te groot is, maar dat valt eigenlijk wel mee. Ik gebruik de paranormal dna 250c mod met een Aromizer supreme rdta V2 tank (damn dat klinkt net een raket :') )

Na jaren van dampen is dit m'n favoriete. Niet stuk te krijgen.
Ik heb er ook eentje, kan dat beamen :Y

De Q-class was ook bomproof, die liet ik van 35 meter hoog een fornuis in pleuren op een betonnen vloer; alleen de tank kapot en een paar fikse krassen, maar deed het gewoon nog _O_ Later nog een keertje vanaf een havenkraan, denk dat hij dat ook had overleefd, alleen reed er 3 seconden later een heftruck overheen, toen was het wel klaar :+

Qua tanks; drippeeeeeeerrrrrr. Als je een goeie degelijke pakt, kunnen die serieus abuse hebben. Ik heb er een M-pro mesh op zitten, daar heb ik er 2 van, nog nooit kapot gekregen, alleen de driptips. En ze stuiteren hier met enige regelmaat van de console af.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:13:53 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187391843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:28 schreef Sjemmert het volgende:
Vanmiddag mijn eerste e smoker besteld. Smok Nord starter kit met wat smaken om het eens te proberen.
Good busy, wat voor smaakjes heb je erbij besteld?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187393398
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Good busy, wat voor smaakjes heb je erbij besteld?
Heb hem vanmiddag binnen gekregen. Heb kersen, perzik en watermeloen erbij van rookwinkel.nl met 6 en 12 mg nicotine. Heb er nu perzik 6 mg in zitten. Wel grappig ding. Het is wel anders dan normaal roken, ik zie op YT mensen vet lurken aan dat ding en dan enorme wolken blazen maar als ik dat probeer slaat het toch wel op mijn longen en keel, maar kleine of normale hijsen gaat wel prima eigenlijk.

Vind die perzik smaak nog niet heel bijzonder. Als iemand nog aanraders heeft hoor ik het graag :)
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:22:55 #212
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187395176
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heb hem vanmiddag binnen gekregen. Heb kersen, perzik en watermeloen erbij van rookwinkel.nl met 6 en 12 mg nicotine. Heb er nu perzik 6 mg in zitten. Wel grappig ding. Het is wel anders dan normaal roken, ik zie op YT mensen vet lurken aan dat ding en dan enorme wolken blazen maar als ik dat probeer slaat het toch wel op mijn longen en keel, maar kleine of normale hijsen gaat wel prima eigenlijk.

Vind die perzik smaak nog niet heel bijzonder. Als iemand nog aanraders heeft hoor ik het graag :)
Mjah, over smaak valt te twisten, en met de basic smaakjes zoals jij nu hebt, zijn we allemaal begonnen ;)

Ga hem eerst maar een beetje leren paffen, vind uit wat voor jou werkt. Je kunt op 2 manieren inhaleren met een e-sigaret. Zoals je deed met je peuk; dat noemen we mouth to lung, en de 'grote wolken'-manier; dat heet direct lung.

De eerste methode zul je nu denk ik doen, want dat is wat je altijd met je peuk hebt gedaan.. De tweede, is eigenlijk gewoon dat ding aan je mond, beetje het gas erop qua voltage (moet net een klein beetje warm worden) , airflow vol open en dan gewoon door je e-smoker inademen. Dat klinkt heel heftig, en misschien ga je een keertje hoesten, maar dan krijg je heel veel damp, en dus ook heel veel smaak binnen.

Maar... Ga hem eerst maar eens gewoon leren gebruiken ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187395440
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, over smaak valt te twisten, en met de basic smaakjes zoals jij nu hebt, zijn we allemaal begonnen ;)

Ga hem eerst maar een beetje leren paffen, vind uit wat voor jou werkt. Je kunt op 2 manieren inhaleren met een e-sigaret. Zoals je deed met je peuk; dat noemen we mouth to lung, en de 'grote wolken'-manier; dat heet direct lung.

De eerste methode zul je nu denk ik doen, want dat is wat je altijd met je peuk hebt gedaan.. De tweede, is eigenlijk gewoon dat ding aan je mond, beetje het gas erop qua voltage (moet net een klein beetje warm worden) , airflow vol open en dan gewoon door je e-smoker inademen. Dat klinkt heel heftig, en misschien ga je een keertje hoesten, maar dan krijg je heel veel damp, en dus ook heel veel smaak binnen.

Maar... Ga hem eerst maar eens gewoon leren gebruiken ;)
Haha ja er komt nog wel wat bij kijken, een sigaret roken is wel een stuk simpeler wat dat betreft :P

De pod die ik heb kwam met een 0.6 ohm coil en een 1.4 ohm coil. Wat ik ervan begrijp is de 0.6 ohm beter geschikt voor de e-liquids en is meer voor DTL en de 1.4 coil zou beter zijn voor nic salts (?) en MTL. Heb nu de 0.6 ohm erin zitten moet die 1.4 nog proberen. Probeer nu wel DTL te doen en gaat steeds beter merk ik al haha.
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:24:08 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187396292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Haha ja er komt nog wel wat bij kijken, een sigaret roken is wel een stuk simpeler wat dat betreft :P

De pod die ik heb kwam met een 0.6 ohm coil en een 1.4 ohm coil. Wat ik ervan begrijp is de 0.6 ohm beter geschikt voor de e-liquids en is meer voor DTL en de 1.4 coil zou beter zijn voor nic salts (?) en MTL. Heb nu de 0.6 ohm erin zitten moet die 1.4 nog proberen. Probeer nu wel DTL te doen en gaat steeds beter merk ik al haha.
Het is iets wat je jezelf hebt aangeleerd dat roken, je eerste viel ook tegen en kuchiekuch.. over een week damp je net zo makkelijk als dat je nu een peuk in de hens steekt.

Je kunt ze allebei overal voor gebruiken.. de 1.4 geeft wat minder damp, en is dus wat 'lichter' om mee te beginnen, die kun je ook makkelijk dampen als een analoge peuk. De 0.6 zal een stuk meer damp afgeven, daar moet ook wat meer prik op.. ik denk dat je rond de 25- 30 watt zit nu ofzo? de 0. zal meer riching 30-35 watt gaan.. ik heb er nu eentje van 0.1 Ohm, en daar gaat 54 watt in, die geeft aardige wolkjes. Hoe lager je gaat met de weerstand, hoe meer watt je wilt gebruiken, en hoe meer damp je krijgt.

Ik heb zelf geen ervaring met die nicotinezouten, dus daar kan ik echt geen zinnig woord over zeggen. Ik maak het of zelf van Base waar al nicotine in zit, of ik koop shake&vapes en dan kieper ik er een nicotinebooster bij.

Ik begreep volgens mij trouwens dat de shake&vapes in de ban moeten op niet al te lange termijn; leuk voor de uitverkoop, minder voor de toekomst.. achterlijke kutregering.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187396566
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is iets wat je jezelf hebt aangeleerd dat roken, je eerste viel ook tegen en kuchiekuch.. over een week damp je net zo makkelijk als dat je nu een peuk in de hens steekt.

Je kunt ze allebei overal voor gebruiken.. de 1.4 geeft wat minder damp, en is dus wat 'lichter' om mee te beginnen, die kun je ook makkelijk dampen als een analoge peuk. De 0.6 zal een stuk meer damp afgeven, daar moet ook wat meer prik op.. ik denk dat je rond de 25- 30 watt zit nu ofzo? de 0. zal meer riching 30-35 watt gaan.. ik heb er nu eentje van 0.1 Ohm, en daar gaat 54 watt in, die geeft aardige wolkjes. Hoe lager je gaat met de weerstand, hoe meer watt je wilt gebruiken, en hoe meer damp je krijgt.

Ik heb zelf geen ervaring met die nicotinezouten, dus daar kan ik echt geen zinnig woord over zeggen. Ik maak het of zelf van Base waar al nicotine in zit, of ik koop shake&vapes en dan kieper ik er een nicotinebooster bij.

Ik begreep volgens mij trouwens dat de shake&vapes in de ban moeten op niet al te lange termijn; leuk voor de uitverkoop, minder voor de toekomst.. achterlijke kutregering.
Ik kan de power niet regelen heb nog een simpel ding. Volgens mij heb ik gelezen dat dit apparaat tussen de 15-10 watt geeft afhankelijk van hoe vol de batterij is.

Deze heb ik;
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 22:35:51 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_187396622
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:31 schreef Atak het volgende:
Voor het eerst zoute shit besteld. Ik begin een beetje beu te worden van zoete smaakjes.
[ afbeelding ]
Ik vind dropsmaak wel lekker. En heb nu salted caramel, ook prima en niet te zoet. Favoriet is tegenwoordig weg Aloë Vera eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 22:36:32 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_187396634
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ik begreep volgens mij trouwens dat de shake&vapes in de ban moeten op niet al te lange termijn; leuk voor de uitverkoop, minder voor de toekomst.. achterlijke kutregering.
Lekker dan die heb ik voor het eerst besteld :") Even in de gaten houden dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:39:40 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187396716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik kan de power niet regelen heb nog een simpel ding. Volgens mij heb ik gelezen dat dit apparaat tussen de 15-10 watt geeft afhankelijk van hoe vol de batterij is.

Deze heb ik;
[ afbeelding ]
Hihi, wat een schatje O+

Lijkt wel een usb stick :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:41:43 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187396770
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Lekker dan die heb ik voor het eerst besteld :") Even in de gaten houden dus.
Mjah, ik weet het niet 100% zeker, maar ik weet wél dat er nieuwe regelgeving aankomt waar het allemaal niet beter van gaat worden, en ik dácht dat de S&V's daardoor geslachtofferd zouden worden.. iig in NL weer.. kun je ze weer uit duitsland gaan halen :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 22:43:55 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_187396829
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, ik weet het niet 100% zeker, maar ik weet wél dat er nieuwe regelgeving aankomt waar het allemaal niet beter van gaat worden, en ik dácht dat de S&V's daardoor geslachtofferd zouden worden.. iig in NL weer.. kun je ze weer uit duitsland gaan halen :')
Mmm ik las wel op een website waar ik bestelde dat ze 'eigenlijk gestopt waren met de verkoop van shake and vape maar alleen nog bij uitzondering 1 merk nog verkochten, misschien heeft dat er al wat mee te maken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:54:05 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187397038
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm ik las wel op een website waar ik bestelde dat ze 'eigenlijk gestopt waren met de verkoop van shake and vape maar alleen nog bij uitzondering 1 merk nog verkochten, misschien heeft dat er al wat mee te maken.
Dat zou zomaar kunnen; dan zijn ze misschien stiekem aan het uitverkopen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 17 juni 2019 @ 13:06:17 #222
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_187468118
In alle jaren dat ik vape heb ik nogal eens dat de 510 fitting kaduuk gaat. Zo ook nu weer bij m'n Subox mini.
Iemand daar een goede oplossing / truuk voor of wordt het een nieuwe set kopen?
pi_187521308
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm ik las wel op een website waar ik bestelde dat ze 'eigenlijk gestopt waren met de verkoop van shake and vape maar alleen nog bij uitzondering 1 merk nog verkochten, misschien heeft dat er al wat mee te maken.
Vanaf 30 juni mogen ze geen shake en vapes meer verkopen... ik baal hier ook van.
pi_187521362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:22 schreef erikwevers het volgende:

[..]

Vanaf 30 juni mogen ze geen shake en vapes meer verkopen... ik baal hier ook van.
Vorige week maar ingeslagen bij m'n adresje in Den Haag..
Enige die ik wel eens haal van E-liquids in dan die Pinkman
https://ecigsmart.nl/e-liquid/vampire-vape-pinkman/
pi_187521378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:22 schreef erikwevers het volgende:

[..]

Vanaf 30 juni mogen ze geen shake en vapes meer verkopen... ik baal hier ook van.
Waarom mag dat niet meer?
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:59:43 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187526950
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:06 schreef the-eye het volgende:
In alle jaren dat ik vape heb ik nogal eens dat de 510 fitting kaduuk gaat. Zo ook nu weer bij m'n Subox mini.
Iemand daar een goede oplossing / truuk voor of wordt het een nieuwe set kopen?
Met een beetje zoeken zijn ze los te koop voor als je kunt/wilt knutselen. En anders wordt het een nieuwe.. Maar wat gaat er aan stuk dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:05:57 #227
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_187527101
quote:
5s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Met een beetje zoeken zijn ze los te koop voor als je kunt/wilt knutselen. En anders wordt het een nieuwe.. Maar wat gaat er aan stuk dan?
Het schroefdraad.
Voor dat ik ga knutselen moet ik natuurlijk, voor in de tussentijd en als het niet lukt, wel wat anders hebben. Ik heb een doos vol troep maar niks wat ik effe in elkaar als werkend kan flansen.
Ik heb nu, vind ik, een kek dingetje besteld. De atomizer/coil schijnt ruk te zijn (vieze smaak en is ook maar 2.5ml) en coils zijn behoorlijk aan de prijs maar de mod ziet er tof :)
Met die subtank zijn die spiraaltjes en een stukkie katoen natuurlijk niet de kosten dus misschien koop ik er een nieuwe toptank of zoiets bij want ik vind het wel zo fijn om iets van 5ml bij me te hebben



[ Bericht 10% gewijzigd door the-eye op 20-06-2019 21:41:35 ]
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:45:09 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187527846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het schroefdraad.
Voor dat ik ga knutselen moet ik natuurlijk wel wat anders hebben. Voor in de tussentijd en als het niet lukt
Geloof niet dat ik dat ooit heb gehad.. tank verkeerd erop gedraaid ofzo?

Je kunt ze los kopen, maar meestal kom je er niet echt goed bij, of het hele zooitje wil nooit meer lekker in elkaar.. ik zou een nieuwe kopen, maar das meer gemakzucht en omdat het kan.. Ik kan hem ook fiksen als het fatsoenlijk te doen is, maar bij de meeste mods is het gegarandeerd een shitty pielklussie. Misschien als mijn huidige kapot zou gaan, want die is duur, maar bij iets van een paar tientjes wat een jaar oud is ga ik geen middag zitten tobben.

Ik vind je niewe aankoop ergonomisch raar.. weet nou niet of het thumb- of fingerfire is.. voor mijn gevoel staat de tank aan de verkeerde kant :P Als je finger doet zit de tank goed maar zit je met je andere vingers op de knopjes, en als je die in je hand doet zit je tank verkeerd. isse raar..

Maar.. kan ook zomaar een heel fijn ding zijn :P

Ik heb er al genoeg gemold, sommigen na een maand, sommige zijn gewoon bomproof.. tis elke keer weer afwachten. ;)

Leuke redenatie van dat design.. ik heb ook wel een flesopener die in dat plaatje past.. die is dan ook 'Desert Eagle-design' _O- _O- _O-

En tevens, is dat gewoon een Colt 1911 als ik me niet vergis. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 21 juni 2019 @ 10:23:18 #229
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_187532937
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geloof niet dat ik dat ooit heb gehad.. tank verkeerd erop gedraaid ofzo?

Je kunt ze los kopen, maar meestal kom je er niet echt goed bij, of het hele zooitje wil nooit meer lekker in elkaar.. ik zou een nieuwe kopen, maar das meer gemakzucht en omdat het kan.. Ik kan hem ook fiksen als het fatsoenlijk te doen is, maar bij de meeste mods is het gegarandeerd een shitty pielklussie. Misschien als mijn huidige kapot zou gaan, want die is duur, maar bij iets van een paar tientjes wat een jaar oud is ga ik geen middag zitten tobben.

Ik vind je niewe aankoop ergonomisch raar.. weet nou niet of het thumb- of fingerfire is.. voor mijn gevoel staat de tank aan de verkeerde kant :P Als je finger doet zit de tank goed maar zit je met je andere vingers op de knopjes, en als je die in je hand doet zit je tank verkeerd. isse raar..

Maar.. kan ook zomaar een heel fijn ding zijn :P

Ik heb er al genoeg gemold, sommigen na een maand, sommige zijn gewoon bomproof.. tis elke keer weer afwachten. ;)

Leuke redenatie van dat design.. ik heb ook wel een flesopener die in dat plaatje past.. die is dan ook 'Desert Eagle-design' _O- _O- _O-

En tevens, is dat gewoon een Colt 1911 als ik me niet vergis. :')
Tja.... dat ding klettert weleens uit je jatten op de grond/straat en op een bepaald moment is het gebeurd. Maar je hebt gelijk ze zijn gewoon los te koop. Ik heb hem al eens een paar keer eerder uit elkaar gehad omdat het veertje achter de batterij aansluiting dan scheef geschoten was na een valpartij dus waarschijnlijk gaat het wel lukken.

De nieuwe aankoop :)
puur omdat ik het een gaaf ding vind. Ik lees overal dat de mods er na enige tijd mee stoppen maar met de Kangertech subox doe ik nu toch alweer ruim 1.5 jaar. Een paar keer een glaasie moeten verwisselen na een valpartij maar dat zijn de kosten niet. Ik twijfelde dus of ik niet gewoon een subox erbij zou kopen maar ik vond dit ding er gewoon tof uitzien.
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:36 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_187534129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:22 schreef erikwevers het volgende:

[..]

Vanaf 30 juni mogen ze geen shake en vapes meer verkopen... ik baal hier ook van.
En ik krijg er net een mailtje over, zijn wel meer dingen die niet meer mogen:
🚫 Verbod op productbeoordelingen
🚫 Verbod op Shake & Vape
🚫 Verbod op aroma’s met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op base / basisvloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op nicotinevrije vloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_187534475
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:36 schreef Karina het volgende:

[..]

En ik krijg er net een mailtje over, zijn wel meer dingen die niet meer mogen:
🚫 Verbod op productbeoordelingen
🚫 Verbod op Shake & Vape
🚫 Verbod op aroma’s met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op base / basisvloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op nicotinevrije vloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
Ik kreeg hem ook ja.... dikke vette bummer ;(

Ik heb nog 3 liter base met nic in de vriezer liggen, maar eens kijken hoe we het gaan doen als die op is...
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:50:19 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187535061
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:36 schreef Karina het volgende:

[..]

En ik krijg er net een mailtje over, zijn wel meer dingen die niet meer mogen:
🚫 Verbod op productbeoordelingen
🚫 Verbod op Shake & Vape
🚫 Verbod op aroma’s met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op base / basisvloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op nicotinevrije vloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
Haha, SS klant gespot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 12:53:48 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_187535104
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Haha, SS klant gespot.
:D ik ben klant bij bijna elke shop denk ik :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_187535744
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:58 schreef cofi het volgende:

[..]

Ik kreeg hem ook ja.... dikke vette bummer ;(

Ik heb nog 3 liter base met nic in de vriezer liggen, maar eens kijken hoe we het gaan doen als die op is...
Waarom doe hem in de vriezer? Ik heb zelf twee liter met losse nic die ik ook voor de aankomend jaar kan gebruiken.
pi_187535776
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:36 schreef Karina het volgende:

[..]

En ik krijg er net een mailtje over, zijn wel meer dingen die niet meer mogen:
🚫 Verbod op productbeoordelingen
🚫 Verbod op Shake & Vape
🚫 Verbod op aroma’s met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op base / basisvloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
🚫 Verbod op nicotinevrije vloeistoffen met een inhoud groter dan 10ml
Die grens van 10 ml vind ik nog niet zo erg. Gewoon drie flesjes van kopen. Wat ik wel jammer vind is de nieuwe regelgeving van shake en vape. Gelukkig woon ik op de grens. Even kijken of ik overstap naar de Duitse markt.
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 14:16:16 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_187536072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Die grens van 10 ml vind ik nog niet zo erg. Gewoon drie flesjes van kopen. Wat ik wel jammer vind is de nieuwe regelgeving van shake en vape. Gelukkig woon ik op de grens. Even kijken of ik overstap naar de Duitse markt.
Deed ik tot voor kort ook gewoon, shake en vape kocht ik eigenlijk nog niet, was er net mee begonnen :')

Toen ik aan het zoeken was naar een eventuele Duitse site om te bestellen kwam ik deze tegen, die is wel heel sneu geworden zo hoor :') https://eliquidoutlet.eu/shop/index.php?route=common/home weet niet hoe deze er eerst uit zag maar vast niet zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_187536531
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Deed ik tot voor kort ook gewoon, shake en vape kocht ik eigenlijk nog niet, was er net mee begonnen :')

Toen ik aan het zoeken was naar een eventuele Duitse site om te bestellen kwam ik deze tegen, die is wel heel sneu geworden zo hoor :') https://eliquidoutlet.eu/shop/index.php?route=common/home weet niet hoe deze er eerst uit zag maar vast niet zo.
Misschien moet ik een e-liquid bedrijf starten in Duitsland. Gat in de markt dit. :')
pi_187537327
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom doe hem in de vriezer? Ik heb zelf twee liter met losse nic die ik ook voor de aankomend jaar kan gebruiken.
De kwaliteit van de nicotine neemt minder af in de vriezer. Zal op zich niet zo’n vaart lopen, aangezien de flessen geen licht doorlaten, maar had toch nog ruimte over in de vriezer :)
pi_187632415
Paranormal ter ziele ;(
Klepje kapot }:|

Nu weer aan de Reuleaux.

Anti-klacht; Minder batterijen wisselen.

[ Bericht 18% gewijzigd door marc0871 op 27-06-2019 16:04:08 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_187634119
Ik heb m'n laatste bestelling gehad, m'n base is nu op. Binnenkort afkicken ;(
  donderdag 27 juni 2019 @ 19:47:39 #241
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187636241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:39 schreef marc0871 het volgende:
Paranormal ter ziele ;(
Klepje kapot }:|

Nu weer aan de Reuleaux.

Anti-klacht; Minder batterijen wisselen.
Watskapot dan? Zonde man, duur kreng.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187637026
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Watskapot dan? Zonde man, duur kreng.
Klepje van het scharnier afgebroken.
Mja, balen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 27 juni 2019 @ 20:23:21 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187637062
Hehe, hij kan maar 90 graden open he :P

Zonde idd..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187637185
quote:
12s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, hij kan maar 90 graden open he :P

Zonde idd..
Ik schoof hem open om er verse batterijen in te doen, en toen had ik hem los in mijn hand.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 27 juni 2019 @ 21:31:15 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187638417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:27 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ik schoof hem open om er verse batterijen in te doen, en toen had ik hem los in mijn hand.
Det sucks.. en al te oud om te klagen zeker?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187638631
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Det sucks.. en al te oud om te klagen zeker?
Yep. Staat op 8 december.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:19:09 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187639285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:42 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Yep. Staat op 8 december.
Dos aņos toch?

Of is het een chineesje?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187639482
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dos aņos toch?

Of is het een chineesje?
FastTech.
6 maanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 27-06-2019 23:06:07 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 01:00:01 #249
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187641600
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:28 schreef marc0871 het volgende:

[..]

FastTech.
6 maanden.
Ik zou het proberen, zijn makkelijk hoor ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187747510
Nog effe en ze verbieden alles of je moet er ook een vermogen voor betalen.. Ga m'n favoriete zooi maar alvast inslaan komende maanden haha.. Dit is trouwens nu wat ik veel erin gooi https://ecigsmart.nl/e-liquid/vampire-vape-heisenberg/ weet niet wat jullie allemaal doen nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')