Ik maak m'n laatste voorraad op en ga dan stoppenquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:43 schreef erikwevers het volgende:
Nog effe en ze verbieden alles of je moet er ook een vermogen voor betalen.. Ga m'n favoriete zooi maar alvast inslaan komende maanden haha.. Dit is trouwens nu wat ik veel erin gooi https://ecigsmart.nl/e-liquid/vampire-vape-heisenberg/ weet niet wat jullie allemaal doen nu?
succes Poesquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik maak m'n laatste voorraad op en ga dan stoppen
Zolang de coils het aankunnen, is het goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:29 schreef 20100 het volgende:
Ik heb zonet Konceptxix Heisenberg shake & vape gekocht. Bij thuiskomst zag ik dat deze 80VG/20PG is.
Als ik een nicobooster van 50VG/50PG erbij doe kom ik op 75VG/25PG.
Kan ik dit dampen met mijn Aspire Pockex?
Ook ben ik nu een 30VG/70PG aan het dampen met dit toestel? Is dit goed?
Ik gebruikte voorheen altijd 50VG/50PG.
Voor de 70PG/30VG liquids heb ik intussen een 1.4ohm coil erin gestopt. Dit dampt iets beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zolang de coils het aankunnen, is het goed.
PG is wat dunner, geeft meer smaak en is wat scherper. Geeft niet veel damp.
VG is dikker en geeft de bulk van de damp. Zachter voor je keel en dempt de smaak wat.
Of een dikkere vloeistof (meer VG) werkt, ligt aan hoe goed je coils wicken.
Dikkere vloeistof wickt wat moeilijker. Kan dry-hits geven.
Je zou die shake & vape ook in een andere verhouding kunnen kopen (hoger PG) en deze mengen met wat je nu hebt.
Of pure PG, zonder smaak. Maar dan boet je in op smaak.
De IQOS bedoel je?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:09 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie steeds vaker mensen die elektrisch roken met een soort cartridge, een klein wit buisje dat ze in de smoker plaatsen en daarna weggooien.
Wat is dit voor systeem??
bij gemiddeld gebruik zal die een jaartje meegaan ongeveerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:00 schreef mossad_agent het volgende:
Iemand hier reeds ervaring met de Justfog en kan die aangeven hoe lang de batterij bijvoorbeeld goed blijft??
Wat maakt het uit wat een ander heeft... als hij bij jou doet waarvoor je hem hebt gekocht dan is dat perfectquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:00 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk over gegaan op vapen.
Vroeger veel geblowed maar niet gerookt, vervolgens vijf jaar terug gestopt met blowen en vervolgens gaan roken (ja ja stom...).
Vorig jaar geprobeerd om te gaan vapen door middel van een POD systeem (Bo+) maar dat werd hem niet voor mij. Dat gedoe met die pods die om de haverklap leeg waren (en niet echt heel lekker, te scherp in de keel) en een batterij die snel leeg was, om vervolgens rap te overlijden.
Nu begonnen met een simpele starterskit,.. de justfog 16c, voor de gevorderden waarschijnlijk een kutapparaatje maar voor mij doet hij waarvoor ik hem nodig heb. Fijn in gebruik, voldoende productie van damp en lekker handzaam.
Heb tot nu toe nog geen trek in een sigaret gehad dus ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
Iemand hier reeds ervaring met de Justfog en kan die aangeven hoe lang de batterij bijvoorbeeld goed blijft??
Inmiddels meer dan een jaar gestopt met roken en gestart met vapen, ik heb 2 JF Q16's in gebruik. Beide alleen wat slijtageplekken van het vasthouden en de sleutels in m'n tas, de batterijen hebben voor mijn gevoel nog niets geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:00 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk over gegaan op vapen.
Vroeger veel geblowed maar niet gerookt, vervolgens vijf jaar terug gestopt met blowen en vervolgens gaan roken (ja ja stom...).
Vorig jaar geprobeerd om te gaan vapen door middel van een POD systeem (Bo+) maar dat werd hem niet voor mij. Dat gedoe met die pods die om de haverklap leeg waren (en niet echt heel lekker, te scherp in de keel) en een batterij die snel leeg was, om vervolgens rap te overlijden.
Nu begonnen met een simpele starterskit,.. de justfog 16c, voor de gevorderden waarschijnlijk een kutapparaatje maar voor mij doet hij waarvoor ik hem nodig heb. Fijn in gebruik, voldoende productie van damp en lekker handzaam.
Heb tot nu toe nog geen trek in een sigaret gehad dus ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
bij gemiddeld gebruik zal die een jaartje meegaan ongeveer
Tx!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Inmiddels meer dan een jaar gestopt met roken en gestart met vapen, ik heb 2 JF Q16's in gebruik. Beide alleen wat slijtageplekken van het vasthouden en de sleutels in m'n tas, de batterijen hebben voor mijn gevoel nog niets geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |