Nee ik wilde gewoon mod worden voor iets maakt niet uitquote:
Wel, ik heb jou jaren geleden al gevraagd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gast echt niet
Ik heb zelfs een keer toen ik dronken was een boze mail gestuurd over de mod procedure
Voor welk forum dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, ik heb jou jaren geleden al gevraagd.
vr 22 feb. 2013 00:22quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor welk forum dan?
Kan me er niks van herinneren
oeh nu wordt het serieusquote:
quote:
Ja nu ben ik niet thuis bentquote:
Wen er maar aan. yv dr zinnen lopen baker niet lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker :$ maar geeft niets, ik deed er ook even over
Deze zou ik ook wel willen bekrachtigen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als dat een impliciete vraag was of ik @:greys @:ijs_beer en @:ibenny zou willen versterken, is het antwoord natuurlijk ja
@:yvonne
Baker ja?quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wen er maar aan. yv dr zinnen lopen baker niet lekker.
ik zei dus, nu ben ik niet thuisquote:Op woensdag 6 maart 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker :$ maar geeft niets, ik deed er ook even over
das de overtreffende trap van vakerquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:murp wel, want ik kreeg antwoord van murp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |