Ik grill mijn hamburgers dadelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vorige week varkenshaas gekocht en zelf saté gemaakt en die waren dus ook voor herhaling vatbaar, waren zo lekker.
Op de grill.
Maar ik ben meer van de babi dus, maar van kip eet ik ze ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak sate eigenlijk altijd van kippedijfilet
Ohh die stopte ik even in mijn rookoven. Lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vorige week varkenshaas gekocht en zelf saté gemaakt en die waren dus ook voor herhaling vatbaar, waren zo lekker.
Op de grillplaat.
Ja, ik ook. Vaak doe ik het eerst een kwartier in de rookoven, dan smul je je rot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak sate eigenlijk altijd van kippedijfilet
Heerlijk, verheug me nu al, maar ik eet nog lang niet, ik wacht tot het water me uit de mond loopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik grill mijn hamburgers dadelijk
En satésaus bij de friet is ook een goed idee
Je hebt gelijk ook, wie dan leeft, wie dan zorgt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Is niet de goede manier, maar dat boeit me nu even niet. Ik zie het morgen allemaal wel.
Ohh ook een rookoven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vaak doe ik het eerst een kwartier in de rookoven, dan smul je je rot.
Hùh? Nee, hoezo dat dan en van wie?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je nu de wind van voren gekregen ivm met je zendstation plannen ?
Ook al lukt dat me niet altijd hoor. Maar momenteel even wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, wie dan leeft, wie dan zorgt.
Nu móet je wel, met zo'n koppel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook al lukt dat me niet altijd hoor. Maar momenteel even wel.
Ja echt zooooo lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al jaren. Aanwinst zo'n ding.
Ik dacht dat die voornamelijk voor vis is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al jaren. Aanwinst zo'n ding.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu móet je wel, met zo'n koppel.
eh jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nou 2 x 250 m lopen Fok!ken over straat en bij de snackbar?
Maar jij hebt vast weer nachtdienstquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, verheug me nu al, maar ik eet nog lang niet, ik wacht tot het water me uit de mond loopt.
Nog nooit thuisbezorgd gedaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga voor het eerst dit jaar misschien wel iets bestellen of zo
Rookovenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga voor het eerst dit jaar misschien wel iets bestellen of zo
we hadden ff een invasie hiero nav. je TT van vannachtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh? Nee, hoezo dat dan en van wie?
Nee hoor, ik heb er ook wel eens tomaten in gerookt. Paprika's ook. Pepers die ik had gekweekt gingen vers geplukt de rookoven in, toen laten drogen en vervolgens met een oude koffiemolen alles aan flarden gemalen. Lékker!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voornamelijk voor vis is.
Dat wel ja.quote:
Die lijkt mij tof, ik heb jaren theme hospital gespeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet iets nuttigs doen maar wel wat anders, ff spelletje spelen. Two Point Hospital. Laters.![]()
Oh, vandaar je vraag. Nee, niets aan de hand hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
we hadden ff een invasie hiero nav. je TT van vannacht
Is erg geinig, bijna hetzelfde maar dan vernieuwd, ik ben hooked. Heb hem al een paar keer uitgespeeld, blijft leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lijkt mij tof, ik heb jaren theme hospital gespeeld.
Veel plezier, Chocoprinses.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet iets nuttigs doen maar wel wat anders, ff spelletje spelen. Two Point Hospital. Laters.![]()
OK.. ik dacht dat Muis de licenties ook van R49 had, maar dat zijn 2 gescheiden dingen begrijp ik ..?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, vandaar je vraag. Nee, niets aan de hand hoor.
Dank je.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel plezier, Chocoprinses.
lijkt me dat dit niet de plek is om dergelijke zaken te bespreken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik dacht dat Muis de licenties ook van R49 had, maar dat zijn 2 gescheiden dingen begrijp ik ..?
ja al hadden ze er wel iets teveel zout op gedaan.quote:
OK..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me dat dit niet de plek is om dergelijke zaken te bespreken?
Nee, Muis deed het beheer deels van R49, maar had niets te maken met de licenties. Ik ben zelf een station begonnen met alles wat erbij nodig is en in eigen beheer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik dacht dat Muis de licenties ook van R49 had, maar dat zijn 2 gescheiden dingen begrijp ik ..?
dat hadden wij de laatste keer ook, was eigenlijk oneetbaar. Als het aan Symph ligt halen we minmaal 1 keer per week iets bij de snackbar, van mij mag het wel minderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al hadden ze er wel iets teveel zout op gedaan.
Zelfs de kids hebben geklaagd ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al hadden ze er wel iets teveel zout op gedaan.
Ohh leven zonder is niet denkbaar en zo klein en makkelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voornamelijk voor vis is.
OK we laten het hierbij voor nu ... ik heb een hijgerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Muis deed het beheer deels van R49, maar had niets te maken met de licenties. Ik ben zelf een station begonnen met alles wat erbij nodig is en in eigen beheer.
Denk dat het verstandig is als bijvoorbeeld Melting en MadMaster alles in beheer hebben bij R49, want als er nu storing is, krijgen ze vaak niet eens gehoor bij de mannen die de website zelf in beheer hebben. Die zijn er sowieso toch nooit, dus kunnen ze het beter uit handen geven.
jij doet net alsof er dagelijks storing is...beetje jammer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Muis deed het beheer deels van R49, maar had niets te maken met de licenties. Ik ben zelf een station begonnen met alles wat erbij nodig is en in eigen beheer.
Denk dat het verstandig is als bijvoorbeeld Melting en MadMaster alles in beheer hebben bij R49, want als er nu storing is, krijgen ze vaak niet eens gehoor bij de mannen die de website zelf in beheer hebben. Die zijn er sowieso toch nooit, dus kunnen ze het beter uit handen geven.
alles kan zonder man in de rookpanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh leven zonder is niet denkbaar en zo klein en makkelijk
Ik had een Chinese dame die me uitnodigde in het paradijsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK we laten het hierbij voor nu ... ik heb een hijger
dan heb jij het beter getroffen, denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een Chinese dame die me uitnodigde in het paradijs
Op de mail zeker... ik had Olga van langs de Wolgaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een Chinese dame die me uitnodigde in het paradijs
Nu al spijt ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan heb jij het beter getroffen, denk ik
Geen idee, ken zowel die dame als Chufi’s hijger nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan heb jij het beter getroffen, denk ik
Voicemailquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de mail zeker... ik had Olga van langs de Wolga
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Toevallig postte ik gisteren hier wel Chinese Girl van Bowie...
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij doet net alsof er dagelijks storing is...beetje jammer.
niet? Het is wel iets wat je specifiek noemt als verschil tussen r49 en wat jij wilt gaan doen. Alsof het zo’n groot probleem is.quote:
scrut!!! Been a while! Hoe is het?quote:
Gaat z'n gangetje. Er worden hier geen plaatjes geraden maar verder alles oké.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
scrut!!! Been a while! Hoe is het?
Nee, dat maak jij er weer van. Ik zeg alleen dat het verstandig is als er maar een paar man de boel in het beheer hebben. Dat is handiger áls er storing is, dan ben je niet afhankelijk van anderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet? Het is wel iets wat je specifiek noemt als verschil tussen r49 en wat jij wilt gaan doen. Alsof het zo’n groot probleem is.
zeker! Jongste is alweer 10!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Er worden hier geen plaatjes geraden maar verder alles oké.
Bij jou ook alles goed met je mooie gezinnetje?
Ja, dat wordt net zo'n lange als jij zag ik op Facebookquote:
Dat is jou wel toevertrouwd.quote:Ik draai de laatste jaren af en toe plaatjes ipv dat ik ze raad. Ook leuk
Maar ook vanavond toch zo om 20:00 ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker! Jongste is alweer 10!
Ik draai de laatste jaren af en toe plaatjes ipv dat ik ze raad. Ook leuk
ik maak het er zelfs weer van... Zozo wanneer nog meer dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er weer van. Ik zeg alleen dat het verstandig is als er maar een paar man de boel in het beheer hebben. Dat is handiger áls er storing is, dan ben je niet afhankelijk van anderen.
Waarom je dat nu hier ineens komt zeggen is me ook een raadsel, want hier hebben we het met z'n allen vaak genoeg over gehad bij R49. Het is geen publiek geheim of zo.
Ik kan uiteraard net zo goed storing krijgen.
denk dat je de oudste bedoelt, maar de jongste wellicht ook wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat wordt net zo'n lange als jij zag ik op Facebook
[..]
Dat is jou wel toevertrouwd.
Dat doe je hier:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik maak het er zelf weer van... Zozo wanneer nog meer dan?
Verder zal ik er maar niet op ingaan.
Verstandig plan om er verder niet meer op in te gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij doet net alsof er dagelijks storing is...beetje jammer.
Nah, Lennon is toch ook wel een spriet voor een 10-jarige?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat je de oudste bedoelt, maar de jongste wellicht ook wel ja
Men moest eens weten..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat doe je hier:
[..]
Verstandig plan om er verder niet meer op in te gaan.
klein is ie niet, maar ook niet supergroot hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, Lennon is toch ook wel een spriet voor een 10-jarige?
Nou ja, gelukkig heet-ie geen Humberto.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:42 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet wie de oudste is ... maar die ander heeft momenteel zn naam niet mee op de SM
Hmmm, altijd lastig inschatten vanaf een foto, denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
klein is ie niet, maar ook niet supergroot hoor.
ja ik vergelijk het een beetje met zijn teamgenoten bij voetbal en dan is ie qua lengte gewoon gemiddeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, altijd lastig inschatten vanaf een foto, denk ik.
Nou ja, de gemiddelde lengte wordt steeds langer. Dus dat zal dan wel 1.90 worden of zo, dat vind ik best lang.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik vergelijk het een beetje met zijn teamgenoten bij voetbal en dan is ie qua lengte gewoon gemiddeld.
ja hij zal uiteindelijk wel rond de 185/190 worden. Maar ik ben zelf ook 187 ofzo, dus heel gek is dat niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, de gemiddelde lengte wordt steeds langer. Dus dat zal dan wel 1.90 worden of zo, dat vind ik best lang.
het is sowieso een kloon van jouquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij zal uiteindelijk wel rond de 185/190 worden. Maar ik ben zelf ook 187 ofzo, dus heel gek is dat niet.
Een echte FOK!baby, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij zal uiteindelijk wel rond de 185/190 worden. Maar ik ben zelf ook 187 ofzo, dus heel gek is dat niet.
ja wat een mazzel heeft dat jochquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is sowieso een kloon van jou
dat denk ik dus ook. Dat is net groter of iets kleiner wordt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben een fractie groter dan Baardaap, denk dat er een cm of drie verschil in zit.
Had altijd verwacht dat ie mij voorbij zou gaan.
Terwijl mijn broertje ruim 10 cm langer is dan ik, en mijn oudste broer de kleinste van ons drie is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook. Dat is net groter of iets kleiner wordt.
Oh ja zon stream met adsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef sig000 het volgende:
Ik heb ook nog ergens een radiostation.
Komt nog wel. Jij gaat krimpen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben een fractie groter dan Baardaap, denk dat er een cm of drie verschil in zit.
Dat doet de Aap van wel binnenkort, als ie het niet al gehaald heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Of krommer lopen en staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt nog wel. Jij gaat krimpen.
Ook dat. Maar mijn vader was de grootse van het gezin maar die is al een flink eind gekrompen. Nu ben ik de langste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |