Nee hoor, ik heb er ook wel eens tomaten in gerookt. Paprika's ook. Pepers die ik had gekweekt gingen vers geplukt de rookoven in, toen laten drogen en vervolgens met een oude koffiemolen alles aan flarden gemalen. Lékker!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voornamelijk voor vis is.
Dat wel ja.quote:
Die lijkt mij tof, ik heb jaren theme hospital gespeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet iets nuttigs doen maar wel wat anders, ff spelletje spelen. Two Point Hospital. Laters.![]()
Oh, vandaar je vraag. Nee, niets aan de hand hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
we hadden ff een invasie hiero nav. je TT van vannacht
Is erg geinig, bijna hetzelfde maar dan vernieuwd, ik ben hooked. Heb hem al een paar keer uitgespeeld, blijft leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lijkt mij tof, ik heb jaren theme hospital gespeeld.
Veel plezier, Chocoprinses.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet iets nuttigs doen maar wel wat anders, ff spelletje spelen. Two Point Hospital. Laters.![]()
OK.. ik dacht dat Muis de licenties ook van R49 had, maar dat zijn 2 gescheiden dingen begrijp ik ..?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, vandaar je vraag. Nee, niets aan de hand hoor.
Dank je.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel plezier, Chocoprinses.
lijkt me dat dit niet de plek is om dergelijke zaken te bespreken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik dacht dat Muis de licenties ook van R49 had, maar dat zijn 2 gescheiden dingen begrijp ik ..?
ja al hadden ze er wel iets teveel zout op gedaan.quote:
OK..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me dat dit niet de plek is om dergelijke zaken te bespreken?
Nee, Muis deed het beheer deels van R49, maar had niets te maken met de licenties. Ik ben zelf een station begonnen met alles wat erbij nodig is en in eigen beheer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik dacht dat Muis de licenties ook van R49 had, maar dat zijn 2 gescheiden dingen begrijp ik ..?
dat hadden wij de laatste keer ook, was eigenlijk oneetbaar. Als het aan Symph ligt halen we minmaal 1 keer per week iets bij de snackbar, van mij mag het wel minderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al hadden ze er wel iets teveel zout op gedaan.
Zelfs de kids hebben geklaagd ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al hadden ze er wel iets teveel zout op gedaan.
Ohh leven zonder is niet denkbaar en zo klein en makkelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voornamelijk voor vis is.
OK we laten het hierbij voor nu ... ik heb een hijgerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Muis deed het beheer deels van R49, maar had niets te maken met de licenties. Ik ben zelf een station begonnen met alles wat erbij nodig is en in eigen beheer.
Denk dat het verstandig is als bijvoorbeeld Melting en MadMaster alles in beheer hebben bij R49, want als er nu storing is, krijgen ze vaak niet eens gehoor bij de mannen die de website zelf in beheer hebben. Die zijn er sowieso toch nooit, dus kunnen ze het beter uit handen geven.
jij doet net alsof er dagelijks storing is...beetje jammer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Muis deed het beheer deels van R49, maar had niets te maken met de licenties. Ik ben zelf een station begonnen met alles wat erbij nodig is en in eigen beheer.
Denk dat het verstandig is als bijvoorbeeld Melting en MadMaster alles in beheer hebben bij R49, want als er nu storing is, krijgen ze vaak niet eens gehoor bij de mannen die de website zelf in beheer hebben. Die zijn er sowieso toch nooit, dus kunnen ze het beter uit handen geven.
alles kan zonder man in de rookpanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh leven zonder is niet denkbaar en zo klein en makkelijk
Ik had een Chinese dame die me uitnodigde in het paradijsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK we laten het hierbij voor nu ... ik heb een hijger
dan heb jij het beter getroffen, denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een Chinese dame die me uitnodigde in het paradijs
Op de mail zeker... ik had Olga van langs de Wolgaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een Chinese dame die me uitnodigde in het paradijs
Nu al spijt ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan heb jij het beter getroffen, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |