Maar ik ben meer van de babi dus, maar van kip eet ik ze ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak sate eigenlijk altijd van kippedijfilet
Ohh die stopte ik even in mijn rookoven. Lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vorige week varkenshaas gekocht en zelf saté gemaakt en die waren dus ook voor herhaling vatbaar, waren zo lekker.
Op de grillplaat.
Ja, ik ook. Vaak doe ik het eerst een kwartier in de rookoven, dan smul je je rot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak sate eigenlijk altijd van kippedijfilet
Heerlijk, verheug me nu al, maar ik eet nog lang niet, ik wacht tot het water me uit de mond loopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik grill mijn hamburgers dadelijk
En satésaus bij de friet is ook een goed idee
Je hebt gelijk ook, wie dan leeft, wie dan zorgt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Is niet de goede manier, maar dat boeit me nu even niet. Ik zie het morgen allemaal wel.
Ohh ook een rookoven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vaak doe ik het eerst een kwartier in de rookoven, dan smul je je rot.
Hùh? Nee, hoezo dat dan en van wie?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je nu de wind van voren gekregen ivm met je zendstation plannen ?
Ook al lukt dat me niet altijd hoor. Maar momenteel even wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, wie dan leeft, wie dan zorgt.
Nu móet je wel, met zo'n koppel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook al lukt dat me niet altijd hoor. Maar momenteel even wel.
Ja echt zooooo lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al jaren. Aanwinst zo'n ding.
Ik dacht dat die voornamelijk voor vis is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al jaren. Aanwinst zo'n ding.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu móet je wel, met zo'n koppel.
eh jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nou 2 x 250 m lopen Fok!ken over straat en bij de snackbar?
Maar jij hebt vast weer nachtdienstquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, verheug me nu al, maar ik eet nog lang niet, ik wacht tot het water me uit de mond loopt.
Nog nooit thuisbezorgd gedaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga voor het eerst dit jaar misschien wel iets bestellen of zo
Rookovenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga voor het eerst dit jaar misschien wel iets bestellen of zo
we hadden ff een invasie hiero nav. je TT van vannachtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh? Nee, hoezo dat dan en van wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |