Het is tegenwoordig ook verplicht als je op de derde verdieping of hoger woont zonder lift. Ik heb het ook gedaan en het ging idd vrij snel.quote:
Driequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En belast je de mede bewoners ook niet ... Naar hoe hoog ga je ?
Moet zo iets aan het eten gaan voorbereiden, loop achter op schema.quote:
Ik heb een lift nu op het nieuwe adres ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook verplicht als je op de derde verdieping of hoger woont zonder lift. Ik heb het ook gedaan en het ging idd vrij snel.
Nee, helaas heb ik daar veel te weinig tijd voor....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mo zit hele dagen muziek te maken, volgens mij
Juist.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeeën van tijd hier. Zal ik eens even.... ach nee, dat komt wel een keer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, helaas het ik daar veel te weinig tijd voor....
Yeps, incl. vier jaargetijden salade.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
zn airfryer... Mo heeft wat langer nodig... Mo alles al in huis voor vandaag !!???
Ik woonde ooit op 4 hoog zonder lift, dat was wel slepen, maar toen was ik nog jong.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een lift nu op het nieuwe adres ook
tegenwoordig wordt er weinig meer zonder gebouwdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een lift nu op het nieuwe adres ook
Lekker!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet zo iets aan het eten gaan voorbereiden, loop achter op schema.
Saté van varkenshaas...
Dat duurt me te lang.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, incl. vier jaargetijden salade.
Ssssst ik doe net of dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat houdt heel snel op als de mannen bij je het huis binnen stampen.
Ik had vorige week varkenshaas gekocht en zelf saté gemaakt en die waren dus ook voor herhaling vatbaar, waren zo lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Lekker!
Afgelopen maandag ook gehad, 2x
Tapas, en was voor herhaling vatbaar
Je bent mij voor.quote:
Lalalalala.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssssst ik doe net of dat niet gaat gebeuren.
Die kon mijn moeder zo lekker maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vorige week varkenshaas gekocht en zelf saté gemaakt en die waren dus ook voor herhaling vatbaar, waren zo lekker.
Oh jawel hoor 4 hoog zonder mag. 5 hoog moet met lift. Die dingen kosten ook een vermogenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt er weinig meer zonder gebouwd
ik maak sate eigenlijk altijd van kippedijfiletquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vorige week varkenshaas gekocht en zelf saté gemaakt en die waren dus ook voor herhaling vatbaar, waren zo lekker.
Op de grill.
quote:
Ik grill mijn hamburgers dadelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de grill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |