Ja ik betaal voor 8 uur alles minder is aftrekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een lift hebben ze alles vrij rap in de verhuiswagen, scheelt ook tijd, en tijd is ook geld.
Hoi.quote:
Ja uitzicht is een prijsbepalende factor.. hier was tentijde van mijn aankoop niets hogers meer te krijgen volgens mijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben happy op de bovenste, lekker rustig en je hebt nog een beetje uitzicht.
5 hoog is ook niet zo hoog en er is een lift.
Heb nog nooit een goede friture gezien, ze verkopen allemaal dezelfde troep.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bij mij zit is wel heel goed. Idd niet van die vetzooi in een bakje.
Regelen de verhuizers dat niet zelf ... ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste tering zooi staat al maanden in de berging. Bank moet uit het raam dus lift gehuurd
Frituren. Ik koop zeker weer een frituurpan, fuck die air googel hete net niet kut dingenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Frituren. Ik koop zeker weer een frituurpan, fuck die air googel hete net niet kut dingen
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelen de verhuizers dat niet zelf ... ?
Iquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Frituren. Ik koop zeker weer een frituurpan, fuck die air googel hete net niet kut dingen
Ik bedoel het frituren zelf. Schoon vet en op het juiste moment uit de frituur halen en goed uit laten lekken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog nooit een goede friture gezien, ze verkopen allemaal dezelfde troep.
OK er is er hier een in de stad die beter is, hebben prima schotels, maar daar woon ik nu te ver vandaan en ze bezorgen niet.
Kan maar de bank kan er niet in en als die lift er toch is gaat het wat rapperquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
Bij mij is alles met de lift omhoog gekomen dus naar beneden zal ook wel lukken
En belast je de mede bewoners ook niet ... Naar hoe hoog ga je ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan maar de bank kan er niet in en als die lift er toch is gaat het wat rapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |