dan neem je ipv de lift het trappenhuisquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:31 schreef peaceman het volgende:
Ik zei 300 meter hè? Ik denk dat het minder is. Hooguit 250
ja en dat willen wij dus niet. Daan staan we elke avond bitterballen erin te mikken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een frituurpan.
Ah, ja dat hebben we hier ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een frituurpan.
eh lift???? Trappenhuis????quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dan neem je ipv de lift het trappenhuis
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:31 schreef peaceman het volgende:
Ik zei 300 meter hè? Ik denk dat het minder is. Hooguit 250
Dat gaat met een verhuisbedrijf. Kost wat maar in één keer over en mijn familie heeft mij genoeg genoeg geholpen met gedoe.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je hulp en zo voor de verhuizing?
Wel zelf je dozen ingepakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat met een verhuisbedrijf. Kost wat maar in één keer over en mijn familie heeft mij genoeg genoeg geholpen met gedoe.
Lekker zelf frieten makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kom zelden of nooit in een friture.
Smerige vette troep.
Alles zo goed mogelijk voor bereiden en fingers crossedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat met een verhuisbedrijf. Kost wat maar in één keer over en mijn familie heeft mij genoeg genoeg geholpen met gedoe.
Wat dacht je?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel zelf je dozen ingepakt natuurlijk.
Eetse.quote:
Ik ben happy op de bovenste, lekker rustig en je hebt nog een beetje uitzicht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee.. ik zit warmpjes tussen een 3e en een 5e in
De meeste tering zooi staat al maanden in de berging. Bank moet uit het raam dus lift gehuurdquote:
Die bij mij zit is wel heel goed. Idd niet van die vetzooi in een bakje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kom zelden of nooit in een friture.
Smerige vette troep.
we hebben een airfryer, die hebben we zeker al 2 keer gebruikt in 2 jaarquote:
Met een lift hebben ze alles vrij rap in de verhuiswagen, scheelt ook tijd, en tijd is ook geld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste tering zooi staat al maanden in de berging. Bank moet uit het raam dus lift gehuurd
Hoi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben een airfryer, die hebben we zeker al 2 keer gebruikt in 2 jaar
Frituurpan komt er niet in hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |