ja ik vergelijk het een beetje met zijn teamgenoten bij voetbal en dan is ie qua lengte gewoon gemiddeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, altijd lastig inschatten vanaf een foto, denk ik.
Nou ja, de gemiddelde lengte wordt steeds langer. Dus dat zal dan wel 1.90 worden of zo, dat vind ik best lang.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik vergelijk het een beetje met zijn teamgenoten bij voetbal en dan is ie qua lengte gewoon gemiddeld.
ja hij zal uiteindelijk wel rond de 185/190 worden. Maar ik ben zelf ook 187 ofzo, dus heel gek is dat niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, de gemiddelde lengte wordt steeds langer. Dus dat zal dan wel 1.90 worden of zo, dat vind ik best lang.
het is sowieso een kloon van jouquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij zal uiteindelijk wel rond de 185/190 worden. Maar ik ben zelf ook 187 ofzo, dus heel gek is dat niet.
Een echte FOK!baby, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij zal uiteindelijk wel rond de 185/190 worden. Maar ik ben zelf ook 187 ofzo, dus heel gek is dat niet.
ja wat een mazzel heeft dat jochquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is sowieso een kloon van jou
dat denk ik dus ook. Dat is net groter of iets kleiner wordt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben een fractie groter dan Baardaap, denk dat er een cm of drie verschil in zit.
Had altijd verwacht dat ie mij voorbij zou gaan.
Terwijl mijn broertje ruim 10 cm langer is dan ik, en mijn oudste broer de kleinste van ons drie is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook. Dat is net groter of iets kleiner wordt.
Oh ja zon stream met adsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef sig000 het volgende:
Ik heb ook nog ergens een radiostation.
Komt nog wel. Jij gaat krimpen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben een fractie groter dan Baardaap, denk dat er een cm of drie verschil in zit.
Dat doet de Aap van wel binnenkort, als ie het niet al gehaald heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Of krommer lopen en staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt nog wel. Jij gaat krimpen.
Ook dat. Maar mijn vader was de grootse van het gezin maar die is al een flink eind gekrompen. Nu ben ik de langste.quote:
Ik ben allergisch voor Van Duin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:03 schreef chufi het volgende:
Oh gezellig Het is weer Bal met Andre .... DWDD en Rudi Lubbers met praatjes
Ik zapp eerder weg bij Matthijs je weet wel wiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Van Duin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |