Nou, ik wel hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Die schop je het bed niet uit als je dat erin vind.
Vindt ze niet erg.quote:
Ik mis nog; ik moet poepen!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
Makaak: Ja... ja... hmm hmmja ja ja ja ... is ook zo.... ja .... ja.... snap ik... ja klopt.... ja ....
Omdat ze Tim niet wilt afvallen. Ze weet het waarschijnlijk zelf ook dondersgoed. Hoop ik voor d'r.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom zijn die broer en moeder zo verstandig en die Makaak zo ontzettend DOM ?![]()
misschien alles geërfd van pakaakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom zijn die broer en moeder zo verstandig en die Makaak zo ontzettend DOM ?![]()
Nou hè? Petje af nu voor ma.quote:
Denk dat er al.een heel trajekt aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Familie wil dus alles bepalen voor Frennie.
Weten ook precies hoe depressies behandeld moeten worden.
'Niet weten wat ze aan moet trekken.'quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:43 schreef StephanL het volgende:
DepressieGewoon lui zo te horen of kan niet tegen druk in de buitenwereld.
die willen het beste voor hun nog wat kinderlijke dochter, dat kun je hun niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Familie wil dus alles bepalen voor Frennie.
Weten ook precies hoe depressies behandeld moeten worden.
En ze sterft nog van de zenuwen ook. Ze doet het goedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou hè? Petje af nu voor ma.
Dat is echt 'n verschrikkelijk slappe kutsmoesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:45 schreef Ranah het volgende:
ze zien ook dat tim heel lief voor haar is maar je klampt je aan hem vast
dat komt omdat ze shag delen dat ze altijd samen zijn zegt franny
Precies. Want als ze fel van leer trekken tegen Tim dan strijken ze haar tegen de haren in en duwen ze haar juist Tim's kant opquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:45 schreef yaello het volgende:
[..]
Omdat ze Tim niet wilt afvallen. Ze weet het waarschijnlijk zelf ook dondersgoed. Hoop ik voor d'r.
Daar dreigt ze elke keer mee...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef yaello het volgende:
Franny heeft naar Tim geschreven dat ze weer zelfmoordneigingen had.
Smerig wijf.quote:
Ik ben dus bang dat deze echt vanuit Tim kwam.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:47 schreef Bumfuzzle het volgende:
Waarom ten huwelijk vragen?
Omdat talpa een obsessie met huwelijken in hun RLS'en heeft?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef yaello het volgende:
Franny heeft naar Tim geschreven dat ze weer zelfmoordneigingen had.
quote:
Ik denk niet dat er daar veel gebeurt zonder dat talpa het voorkauwt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:47 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat deze echt vanuit Tim kwam.
Nee lekker wegblijven. Denk niet dat ze veel behoefte aan hem hebben hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Moet hij als schoonzoon er niet bij komen zitten?
En dat zal het enige zijn wat Franny er van gaat onthouden....ze zien ons altijd samen..maar dat komt door het roken omdat ze geen hele op kan...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:45 schreef Ranah het volgende:
ze zien ook dat tim heel lief voor haar is maar je klampt je aan hem vast
dat komt omdat ze shag delen dat ze altijd samen zijn zegt franny
Die zijn echt niet zonder instructies van wat ze wel en niet mogen zeggen van de febo naar binnen gebracht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:46 schreef Bella35j het volgende:
Lieve moeder en broer het is alleen jammer dat ze niets over Tim zeggen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef Charmian het volgende:
mama gaat een boekje open doen over timmieeee
Mooi dat dit op de stream isquote:
Ja zeker weten. Heel liefquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef juul. het volgende:
Ik neem 10 petjes voor ze af, ik weet niet of ik zo rustig was gebleven, lieve familie
Wat een lieve vrouw. Ik voel me echt verdrietig als ik naar de moeder kijk. Dit is echt verdrietquote:
Dat is in het algemeen wel van toepassing bij haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
denk niet dat t binnenkomt bij tranny
En daar mogen ze het niet over hebben? Na de SL gaat het over die ring etc.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben gehoord hoe Tim over hun (ouders) praat.![]()
SL
Franny gaat straks alles aan tim vertellen die weer komt met dat hebben ze verkeerd begrepen.....en alles is weer bij het oude......quote:
Vreselijk hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een lieve vrouw. Ik voel me echt verdrietig als ik naar de moeder kijk. Dit is echt verdriet
quote:
Ze is wel héél erg bang de waarheid over TimTim tegen haar dochter te vertellen, jammer maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een lieve vrouw. Ik voel me echt verdrietig als ik naar de moeder kijk. Dit is echt verdriet
Ik heb gewoon kippenvel, helaas gaat het waarschijnlijk allemaal niet helpenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan hadden ze Franny maar onder curatele moeten laten stellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Zeg gewoon tegen dat domme wijf dat je haar onterft als ze doorgaat met Tim
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bereik je niks mee......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Zeg gewoon tegen dat domme wijf dat je haar onterft als ze doorgaat met Tim
het word steeds erger ahahahahahquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef yaello het volgende:
Franny weet veel van Tim hier, niks over z'n verleden.
Franny zat vandaag al na te denken over of ze hem wel echt kent.
Moeder: Dan ga je maar mooi wat anders passen...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Trouwjurken passen voor de gezelligheid.
oprechte vrouw en broer - bedoelen het goed met frutzl maar iets zegt mij dat ze het niet wil/kan snappen omdat ze gewoon onder de plak van lofferbooi zit - gewoon engquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat haar moeder meer van Tim weet dan Frannyquote:
Ja! Die zijn niet gek, al doet Frennie ons vaak denken van welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef renevanlaaren het volgende:
moeder heeft dus ook roddels gehoord over tim![]()
Welnee, 1 gesprek met Tim en ze zit weer ja te knikkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Yessssssss ga zo door. Franny gaat hem dumpen
Ik twijfel een beetje, misschien is het net zo'n manipuleerder als Tim. Broer vind ik wel oprecht.quote:
Jesus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef yaello het volgende:
Franny weet veel van Tim hier, niks over z'n verleden.
Franny zat vandaag al na te denken over of ze hem wel echt kent.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef juul. het volgende:
[..]
Welnee, 1 gesprek met Tim en ze zit weer ja te knikken
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat haar moeder meer van Tim weet dan Franny
zijn ex heeft haar zeker weten iets doorgespeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja! Die zijn niet gek, al doet Frennie ons vaak denken van wel
Contact met zijn familie misschienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat haar moeder meer van Tim weet dan Franny
Tim z'n zus kotst hem ook uitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Contact met zijn familie misschien
Nee hoor, als die moeder weg is is ze het alweer vergeten en praat ze met Tim meequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Sofia2019 het volgende:
je zou als ouder toch geen oog meer dichtdoenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef renevanlaaren het volgende:
kan niet franny is volwassenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan hadden ze Franny maar onder curatele moeten laten stellen.
Dan hadden ze haar tegen kunnen houden om voor talpa slaafje te gaan spelen op tv.
Niet alleen roddels maar in beeld wat hij zegt over hen en dat weet en ziet Franny natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef renevanlaaren het volgende:
Vandaar ook mijn eerste zin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan niet franny is volwassen
Als ze opgenomen moet/wilt worden, moet ze daar zelf mee instemmen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ze geven jens gelijk met wat die zei. Dat hij wel vals was maar wel gelijk had.
quote:
nee dit is een moederhart wat spreektquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, misschien is het net zo'n manipuleerder als Tim. Broer vind ik wel oprecht.
Wat Franny voor liefde aanziet is puur 'grooming' van TimTim. Ze kwam binnen en TimTim dacht: bij haar maak ik kans want ze is tóch al naar de klote.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
oprechte vrouw en broer - bedoelen het goed met frutzl maar iets zegt mij dat ze het niet wil/kan snappen omdat ze gewoon onder de plak van lofferbooi zit - gewoon eng
Denk het niet.......vindt zelfs dat ze dochterlief in haar waarde laten en niet dwars tegen haar ingaan. Eerder behoedzaam......maar wel goed willen waarschuwen......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, misschien is het net zo'n manipuleerder als Tim. Broer vind ik wel oprecht.
MEEST GEHAATTE PERSOON VAN NEDERLANDquote:
Ze mogen wel opschieten het is bijna 4 uurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, als die moeder weg is is ze het alweer vergeten en praat ze met Tim mee
gaat en betje zeer schnell hier denk je niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
![]()
Tranny: Vanaf toen ben ik wel wat losser, meer mijn eigen gang gegaan.
denk t ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef rowan634 het volgende:
Tim is haar veilige haven daar
Zodra mam en broer straks weg zijn
Is ze miss even in de war maar zal ze toch weer naar hem toetrekken ben ik bang
wauwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef Ranah het volgende:
tim liegt en manipuleert, wil je dat als man? als vader van je kinderen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is wel héél erg bang de waarheid over TimTim tegen haar dochter te vertellen, jammer maar begrijpelijk.
Franny heeft het ècht niet door.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kippenvel, helaas gaat het waarschijnlijk allemaal niet helpen
en dat febo daar niet ingrijpt - moeten moeder en broer een eerste poging doen en als dat niet werkt timoteef via de bank over 2 weken eruit bonjouren?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat Franny voor liefde aanziet is puur 'grooming' van TimTim. Ze kwam binnen en TimTim dacht: bij haak ik kans want ze is tóch al naar de klote.
Ja, iedereen had zich verheugd op dit bezoek.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat en betje zeer schnell hier denk je niet?
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef rowan634 het volgende:
Ze zijn nu misschien iets bedachtzamer maar ik hoor toch best wel wat ze wilden zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:54 schreef kaatje50 het volgende:
goedemiddag.
Ik zit net te denken. Je zult maar zo'n programma mee ingezogen worden als familie zijnde.
Thuis zou je veel duidelijker kunnen zeggen wat je er van vindt.
Hier moeten ze toch op hun woorden passen.
Ik hoop echt dat ze tot Franny door kunnen dringen en haar na laten denken
hopen dat het toch bezinkt, veel meer dan dit kun je als familie niet doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef rowan634 het volgende:
idd, ben bang dat franny zich weinig aantrekt van wat de familie te zeggen heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef rowan634 het volgende:
boahhhquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef snetje het volgende:
Moeder: Hij probeert je van de familie af te stoten ..dan wordt je zijn bezit..
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef rowan634 het volgende:
Ze begon ook dat hij liegt over zijn moeder wat die vind van alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef juul. het volgende:
Zoooo de familie heeft Tim helemaal door, nooit gedacht
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef yaello het volgende:
Echt nog nooit zo eens geweest met familiebezoek als met dit bezoek. Wat een topmensen.
Ze is volwassen en je hebt dan maar aan te zien hoe je kind zich in de ellende stort.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
je zou als ouder toch geen oog meer dichtdoen
Denk dat toch tim zijn eindje er aan komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ze hadden dat meisje nooit in zo programma moeten zetten.
Snap Talpa hierin ook niet
duidelijk maar liefdevolquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[..]
Franny heeft het ècht niet door.
En die broer en moeder maar heel voorzichtig praten. Ze doen het echt voortreffelijk. Petje af x1000
Ik heb geen idee of er voor Tim snel een einde aan komtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat toch tim zijn eindje er aan komt.
Je erg veel zelf vertrouwen geven ze haar nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Als het aan de familie ligt zit Frennie over 20 jaar nog thuis op de bank depressief te wezen.
Oh, dus dat is ook gelogen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Ranah het volgende:
ze moet er meer tegenin gaan, doet ze thuis wel en daar nauwelijks
Dat schreef ik gister al letterlijk en gelukkig ziet die familie dit ook zo!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef snetje het volgende:
Moeder: Hij probeert je van de familie af te stoten ..dan wordt je zijn bezit..
nee nee dit is echt ter bescherming van tim gerichtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Als het aan de familie ligt zit Frennie over 20 jaar nog thuis op de bank depressief te wezen.
Had Tim dat gezegd?quote:
Oh op die manierquote:
Het is nog geen vier uurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Holy shit Makaak begint wakker te worden
Dat zie ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Holy shit Makaak begint wakker te worden
Aan het hoofd van Franny te zien is ze het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef yaello het volgende:
Moeder wilt dat Tim een paar nachtjes niet bij haar slaapt
Nee, die discussie heeft ze toen ook met Lotus gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Franny te zien is ze het daar niet mee eens
Nee, ze heeft zich een Utopia identiteit aangemeten en die wordt nu onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef yaello het volgende:
Franny kan zich niet herinneren dat ze thuis zo fel was. Die wilt het ook niet horen he.
Zoals ik al zei, ik geloof het wel maar twijfel toch. Vind het fijn dat ze de mogelijkheid hebben om even goed met elkaar te praten, ik zie Franny echt opbloeien tijdens dit gesprekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee dit is een moederhart wat spreekt
Welnee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie is het bezit van de familie en dat willen ze zo houden.
Maar ja, kleine meisjes worden groot.
Ontmaskerd. Helemaal geen meisje dat niet voor zichzelf kan opkomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef yaello het volgende:
Franny kan zich niet herinneren dat ze thuis zo fel was. Die wilt het ook niet horen he.
Dat was ook het eerst wat mij te binnen schoot hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zich een Utopia identiteit aangemeten en die wordt nu onderuit gehaald.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zich een Utopia identiteit aangemeten en die wordt nu onderuit gehaald.
Liefde maakt blind, haar ogen gaan voorlopig niet open.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die discussie heeft ze toen ook met Lotus gehad
jens, maar tim had er kutwijf vangemaakt...of zij zelfquote:
En ook helemaal niet onzeker...valse draak is het..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ontmaskerd. Helemaal geen meisje dat niet voor zichzelf kan opkomen.
Die gaat het vast verdraaien naar haar eigen waarheid. En ze durft echt niet tegen Tim in te gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef yaello het volgende:
Ik heb er nu al zin in dat ze zonder Tim gedag te zeggen de poort uit lopen en dat Franny het dan aan Tim verteld. Hoop dat Franny niet weer alles gaan nuanceren.
dan krijgt tim een errorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef yaello het volgende:
Ik heb er nu al zin in dat ze zonder Tim gedag te zeggen de poort uit lopen en dat Franny het dan aan Tim verteld. Hoop dat Franny niet weer alles gaan nuanceren.
Nou ik heb daar geen enkel vraagteken bij hoor, hoe onnozel ze nu ook reageert op hoe haar moeder zegt dat ze thuis eigenlijk is etcquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welnee.
Ze is wb leeftijd volwassen, maar geestelijk heb ik mijn vaagtekens
nee mama wil ter kleine meid beschermen tegen die tiran van een timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie is het bezit van de familie en dat willen ze zo houden.
Maar ja, kleine meisjes worden groot.
Als ze maar niet in Utopia trouwen dan heeft de familie al heel veel gewonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, haar ogen gaan voorlopig niet open.
uurtje perdag.. de rest 23 uur zit ze vast aan timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie doet toch al best veel met de meiden, zoals het killerbody gedoe.
Geestelijk toch echt niet in orde........quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welnee.
Ze is wb leeftijd volwassen, maar geestelijk heb ik mijn vaagtekens
Ik ben bang te netjes. Ze laten teveel ruimte over voor Tim om dit straks helemaal om te draaien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee mama wil ter kleine meid beschermen tegen die tiran van een tim
Met welke vrouw tim een relatie had gehad, op deze manier , haar familie had in opstand gekomen
Ma franny en broer franny doen het nog erg netjes
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef danaqui het volgende:
Dit komt wel binnen bij haar wat haar broer nu zegt
Ik gok dat Tim heel lang koffie gaat drinken bij de Febo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef yaello het volgende:
Ik gok dat Tim een excuusbrief gaat schrijven
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef danaqui het volgende:
Dit komt wel binnen bij haar wat haar broer nu zegt
echt niet - die ligt 5 over 4 weer goedmaaktewippenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef yaello het volgende:
Het komt niet goed genoeg binnen volgens mij..
Denk eerder dat Tim 'n excuus eist van de familiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef yaello het volgende:
Ik gok dat Tim een excuusbrief gaat schrijven
Ik denk dat hij aanstoot nam aan "kut". Of er nu wijf of vriendin achter staat maakt denk ik niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
jens, maar tim had er kutwijf vangemaakt...of zij zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |