Nee, die discussie heeft ze toen ook met Lotus gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Franny te zien is ze het daar niet mee eens
Nee, ze heeft zich een Utopia identiteit aangemeten en die wordt nu onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef yaello het volgende:
Franny kan zich niet herinneren dat ze thuis zo fel was. Die wilt het ook niet horen he.
Zoals ik al zei, ik geloof het wel maar twijfel toch. Vind het fijn dat ze de mogelijkheid hebben om even goed met elkaar te praten, ik zie Franny echt opbloeien tijdens dit gesprekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee dit is een moederhart wat spreekt
Welnee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie is het bezit van de familie en dat willen ze zo houden.
Maar ja, kleine meisjes worden groot.
Ontmaskerd. Helemaal geen meisje dat niet voor zichzelf kan opkomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef yaello het volgende:
Franny kan zich niet herinneren dat ze thuis zo fel was. Die wilt het ook niet horen he.
Dat was ook het eerst wat mij te binnen schoot hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zich een Utopia identiteit aangemeten en die wordt nu onderuit gehaald.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zich een Utopia identiteit aangemeten en die wordt nu onderuit gehaald.
Liefde maakt blind, haar ogen gaan voorlopig niet open.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die discussie heeft ze toen ook met Lotus gehad
jens, maar tim had er kutwijf vangemaakt...of zij zelfquote:
En ook helemaal niet onzeker...valse draak is het..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ontmaskerd. Helemaal geen meisje dat niet voor zichzelf kan opkomen.
Die gaat het vast verdraaien naar haar eigen waarheid. En ze durft echt niet tegen Tim in te gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef yaello het volgende:
Ik heb er nu al zin in dat ze zonder Tim gedag te zeggen de poort uit lopen en dat Franny het dan aan Tim verteld. Hoop dat Franny niet weer alles gaan nuanceren.
dan krijgt tim een errorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef yaello het volgende:
Ik heb er nu al zin in dat ze zonder Tim gedag te zeggen de poort uit lopen en dat Franny het dan aan Tim verteld. Hoop dat Franny niet weer alles gaan nuanceren.
Nou ik heb daar geen enkel vraagteken bij hoor, hoe onnozel ze nu ook reageert op hoe haar moeder zegt dat ze thuis eigenlijk is etcquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welnee.
Ze is wb leeftijd volwassen, maar geestelijk heb ik mijn vaagtekens
nee mama wil ter kleine meid beschermen tegen die tiran van een timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie is het bezit van de familie en dat willen ze zo houden.
Maar ja, kleine meisjes worden groot.
Als ze maar niet in Utopia trouwen dan heeft de familie al heel veel gewonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, haar ogen gaan voorlopig niet open.
uurtje perdag.. de rest 23 uur zit ze vast aan timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie doet toch al best veel met de meiden, zoals het killerbody gedoe.
Geestelijk toch echt niet in orde........quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welnee.
Ze is wb leeftijd volwassen, maar geestelijk heb ik mijn vaagtekens
Ik ben bang te netjes. Ze laten teveel ruimte over voor Tim om dit straks helemaal om te draaien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee mama wil ter kleine meid beschermen tegen die tiran van een tim
Met welke vrouw tim een relatie had gehad, op deze manier , haar familie had in opstand gekomen
Ma franny en broer franny doen het nog erg netjes
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef danaqui het volgende:
Dit komt wel binnen bij haar wat haar broer nu zegt
Ik gok dat Tim heel lang koffie gaat drinken bij de Febo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef yaello het volgende:
Ik gok dat Tim een excuusbrief gaat schrijven
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef danaqui het volgende:
Dit komt wel binnen bij haar wat haar broer nu zegt
echt niet - die ligt 5 over 4 weer goedmaaktewippenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef yaello het volgende:
Het komt niet goed genoeg binnen volgens mij..
Denk eerder dat Tim 'n excuus eist van de familiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef yaello het volgende:
Ik gok dat Tim een excuusbrief gaat schrijven
Ik denk dat hij aanstoot nam aan "kut". Of er nu wijf of vriendin achter staat maakt denk ik niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
jens, maar tim had er kutwijf vangemaakt...of zij zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |