Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef rowan634 het volgende:
Tim is haar veilige haven daar
Zodra mam en broer straks weg zijn
Is ze miss even in de war maar zal ze toch weer naar hem toetrekken ben ik bang
Ze begon ook dat hij liegt over zijn moeder wat die vind van alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef juul. het volgende:
Zoooo de familie heeft Tim helemaal door, nooit gedacht
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef yaello het volgende:
Echt nog nooit zo eens geweest met familiebezoek als met dit bezoek. Wat een topmensen.
Ze is volwassen en je hebt dan maar aan te zien hoe je kind zich in de ellende stort.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
je zou als ouder toch geen oog meer dichtdoen
Denk dat toch tim zijn eindje er aan komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ze hadden dat meisje nooit in zo programma moeten zetten.
Snap Talpa hierin ook niet
duidelijk maar liefdevolquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[..]
Franny heeft het ècht niet door.
En die broer en moeder maar heel voorzichtig praten. Ze doen het echt voortreffelijk. Petje af x1000
Ik heb geen idee of er voor Tim snel een einde aan komtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat toch tim zijn eindje er aan komt.
Je erg veel zelf vertrouwen geven ze haar nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Als het aan de familie ligt zit Frennie over 20 jaar nog thuis op de bank depressief te wezen.
Oh, dus dat is ook gelogen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Ranah het volgende:
ze moet er meer tegenin gaan, doet ze thuis wel en daar nauwelijks
Dat schreef ik gister al letterlijk en gelukkig ziet die familie dit ook zo!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef snetje het volgende:
Moeder: Hij probeert je van de familie af te stoten ..dan wordt je zijn bezit..
nee nee dit is echt ter bescherming van tim gerichtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Als het aan de familie ligt zit Frennie over 20 jaar nog thuis op de bank depressief te wezen.
Had Tim dat gezegd?quote:
Oh op die manierquote:
Het is nog geen vier uurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Holy shit Makaak begint wakker te worden
Dat zie ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Holy shit Makaak begint wakker te worden
Aan het hoofd van Franny te zien is ze het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef yaello het volgende:
Moeder wilt dat Tim een paar nachtjes niet bij haar slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |