Vandaar ook mijn eerste zin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan niet franny is volwassen
Als ze opgenomen moet/wilt worden, moet ze daar zelf mee instemmen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ze geven jens gelijk met wat die zei. Dat hij wel vals was maar wel gelijk had.
quote:
nee dit is een moederhart wat spreektquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, misschien is het net zo'n manipuleerder als Tim. Broer vind ik wel oprecht.
Wat Franny voor liefde aanziet is puur 'grooming' van TimTim. Ze kwam binnen en TimTim dacht: bij haar maak ik kans want ze is tóch al naar de klote.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
oprechte vrouw en broer - bedoelen het goed met frutzl maar iets zegt mij dat ze het niet wil/kan snappen omdat ze gewoon onder de plak van lofferbooi zit - gewoon eng
Denk het niet.......vindt zelfs dat ze dochterlief in haar waarde laten en niet dwars tegen haar ingaan. Eerder behoedzaam......maar wel goed willen waarschuwen......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, misschien is het net zo'n manipuleerder als Tim. Broer vind ik wel oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |