quote:
Ik denk niet dat er daar veel gebeurt zonder dat talpa het voorkauwt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:47 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat deze echt vanuit Tim kwam.
Nee lekker wegblijven. Denk niet dat ze veel behoefte aan hem hebben hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Moet hij als schoonzoon er niet bij komen zitten?
En dat zal het enige zijn wat Franny er van gaat onthouden....ze zien ons altijd samen..maar dat komt door het roken omdat ze geen hele op kan...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:45 schreef Ranah het volgende:
ze zien ook dat tim heel lief voor haar is maar je klampt je aan hem vast
dat komt omdat ze shag delen dat ze altijd samen zijn zegt franny
Die zijn echt niet zonder instructies van wat ze wel en niet mogen zeggen van de febo naar binnen gebracht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:46 schreef Bella35j het volgende:
Lieve moeder en broer het is alleen jammer dat ze niets over Tim zeggen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef Charmian het volgende:
mama gaat een boekje open doen over timmieeee
Mooi dat dit op de stream isquote:
Ja zeker weten. Heel liefquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef juul. het volgende:
Ik neem 10 petjes voor ze af, ik weet niet of ik zo rustig was gebleven, lieve familie
Wat een lieve vrouw. Ik voel me echt verdrietig als ik naar de moeder kijk. Dit is echt verdrietquote:
Dat is in het algemeen wel van toepassing bij haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
denk niet dat t binnenkomt bij tranny
En daar mogen ze het niet over hebben? Na de SL gaat het over die ring etc.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben gehoord hoe Tim over hun (ouders) praat.![]()
SL
Franny gaat straks alles aan tim vertellen die weer komt met dat hebben ze verkeerd begrepen.....en alles is weer bij het oude......quote:
Vreselijk hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een lieve vrouw. Ik voel me echt verdrietig als ik naar de moeder kijk. Dit is echt verdriet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |