Boem is ho.quote:
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:quote:
en nu ben je een Rorschach test?quote:
Oeh ja, binnenkort die currysoep maar weer eens maknen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:
- pittige curry soep
- knoflook brood met kaas
- pizza Hawaii nog steeds![]()
- paling
Zou je boos worden als we samen pizza gingen eten en ik de stukjes ananas er af zou peuteren?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:
- pittige curry soep
- knoflook brood met kaas
- pizza Hawaii nog steeds![]()
- paling
Zou eens tijd worden.quote:
Harvest is een parkstad tokkiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Hij scheldt me uit
Laatste pagina van dit topic.
Wtf did i read
Ik heb een broodje doner gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Eet taart dan!
Ik kom net bij de snackbar vandaan
Als ik die posts lees krijg ik echt een beeld van zon'n opgefokt mannetje in trainingspak met een mat in de nek en een foute hond ernaastquote:
zo eentje die een bankje in de voortuin heeft en bij elke zonnestraal daar zit met een halve liter blikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik die posts lees krijg ik echt een beeld van zon'n opgefokt mannetje in trainingspak met een mat in de nek en een foute hond ernaast
Niet als ik de ananas krijgquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou je boos worden als we samen pizza gingen eten en ik de stukjes ananas er af zou peuteren?
daar kan ik mee levenquote:
Snel in het datingtopic plaatsen!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, zien we hier het begin van een mooie date?
Nee, pas als er een datum geprikt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel in het datingtopic plaatsen!
Klopt wel een beetje jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je geen mod meer bent kun je alle irritatie eruit gooien
Wel een pareltje nu, dat topic.quote:
Je mannelijkheid putten uit geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie, ben nog een beetje moe van de seksistische types met een tunnel visie en incels
Dat doen primaten... oh wacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Je mannelijkheid putten uit geweld._!
gelukkig geeft hij zelf al toe dat hij zich in de kroeg of bij een voetbalwedstrijd ook niet kan gedragenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Je mannelijkheid putten uit geweld._!
Wat een eng mannetje datquote:
Daaaag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Als die Samuel in topics verschijnt, haak ik ook altijd af.
Ja maar die vrouwen lokken alles uit en zijn kuthoeren en gunnen mannen geen seks waardoor ze agressief worden en gaan slaan. Snap dat nou gewoon eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie, ben nog een beetje moe van de seksistische types met een tunnel visie en incels
Zijn homies waarschijnlijk. Geven elkaar altijd een vriendschappelijke tik op de schouder.quote:
Die kende ik nog niet, maar is ook wel een aanwinst jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, nu kan ik dat gelukkigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Right.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder kon je ze gewoon ongezien verwijderen
"Ik ken die user niet, hoor. Nooit gehad."quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder kon je ze gewoon ongezien verwijderen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Right.
WELKE GORE NAZI HEEFT MIJN POST VERWIJDERD, CENSUUR, FOK IS AL DOOD!!!!1111
Moest gisteren ook al veel te hard lachen om je period. grapje, ook al kende ik hem al. Geen hoop meer voor mijquote:
Je meent het stiekem ook nog gewoon hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:20 schreef Lotusss het volgende:
Kon het niet laten om ook in dat topic te reageren
Euh, nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Je meent het stiekem ook nog gewoon he
"Ik, was tegen de policy"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Right.
WELKE GORE NAZI HEEFT MIJN POST VERWIJDERD, CENSUUR, FOK IS AL DOOD!!!!1111
quote:
Ooh, is dat het, zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik, was tegen de policy"
Jamaar welke policy dan?
"Dat randdebielen gewoon niet moeten posten"
Ik zie het probleem niet Sting
En een poes die Leena heet (want vrouwelijke versie van Lenin).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Kon ook niet anders met een kat die Stalin heet
Word je wee4 blauw ja? Nu al heimwee?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, is dat het, zal het onthouden voor de volgende keer
En we onderwerpen onszelf mensen maar al te graag aan de kattenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een poes die Leena heet (want vrouwelijke versie van Lenin).
Al is zij wel de grootste dictator in huis
Zeg nooit nooit, hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Word je wee4 blauw ja? Nu al heimwee?
True. Honden hebben baasjes, katten hebben bedienden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
En we onderwerpen onszelf mensen maar al te graag aan de katten
Lekker rustig NWS of POL moddenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, hemaar dan denk ik wel een ander forum. R&P geloof ik nu wel, dat is me de negatieve energie niet meer waard.
True, al hebben de 'baasjes' in dit geval wel een stuk minder vrijheidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True. Honden hebben baasjes, katten hebben bedienden.
ik zou dit niet accepterenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:28 schreef Halimede het volgende:
Godver, had een kersenflap gekocht blijkt het een appelflap te zijn. Kut Bakker Bart
Ik ga nog liever 24 uur per dag in OUD meelezen dan een kwartier in POLquote:
kwam je er wel achter voordat je er in beet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kwam er pas achter toen ik weer thuis wasik mag geen appels eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwam je er wel achter voordat je er in beet?Nee, want de appelflappen hebben geen poedersuiker en de kersenflappen wel. Dit was een appelflap met poedersuikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en krijg buikpijn van appel
oh, maar het is niet zo daar je er half dood aan gaat als je per ongeluk wel appel binnen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, want de appelflappen hebben geen poedersuiker en de kersenflappen wel. Dit was een appelflap met poedersuikeren krijg buikpijn van appel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je een vergaderruimte gereserveerd, zit er zo'n henkie in z'n eentje in te bellen.
"Wij hebben deze ruimte gereserveerd"
- "Ja, maar net was hij nog beschikbaar"
"Nu niet meer dus"
- "Maar ik zit in een conference call"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
Zoiets, heb sowieso het geduld niet om flinke lappe tekst te lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga nog liever 24 uur per dag in OUD meelezen dan een kwartier in POL
Heb je een heel systeem waarbij je via outlook meetings makkelijk ruimtes kan boeken en het op schermpjes naast de deur weergegeven wordt, ben je nog steeds te achterlijk om het te gebruiken.quote:
Gewoon elke dag zo'n zaaltje reserveren toch. Kun je de hele dag lekker rustig werken in een grote kamer en niemand weet waar je bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je een vergaderruimte gereserveerd, zit er zo'n henkie in z'n eentje in te bellen.
"Nu niet meer dus"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"Nu niet meer dus"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
Hier ook, ik snap ook wel als mensen er gaan zitten bellen als de kamer leeg is, maar ga dan wel gelijk weg als iemand binnenloopt en aangeeft dat de ruimte is gereserveerd. Maar voor een vooraf geplande conf. call zou je idd zeggen, reserveer dan gewoon een kamer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je een heel systeem waarbij je via outlook meetings makkelijk ruimtes kan boeken en het op schermpjes naast de deur weergegeven wordt, ben je nog steeds te achterlijk om het te gebruiken.
Mensen
Dan kan je lekker rustig poepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon elke dag zo'n zaaltje reserveren toch. Kun je de hele dag lekker rustig werken in een grote kamer en niemand weet waar je bent.
Vaak proberen ze het jouw probleem te maken zodat je op zoek gaat naar een andere ruimte. Opbokken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Hier ook, ik snap ook wel als mensen er gaan zitten bellen als de kamer leeg is, maar ga dan wel gelijk weg als iemand binnenloopt en aangeeft dat de ruimte is gereserveerd.
No fucking waai idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vaak proberen ze het jouw probleem te maken zodat je op zoek gaat naar een andere ruimte. Opbokken.
#officelifequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je een heel systeem waarbij je via outlook meetings makkelijk ruimtes kan boeken en het op schermpjes naast de deur weergegeven wordt, ben je nog steeds te achterlijk om het te gebruiken.
Mensen
Gebeurt hier echt met regelmaat. Receptie lijkt wel een postorderbedrijf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ook op je werk kun je pakketjes krijgen
"Maar hier zijn de stoelen zo fijn."quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Al had ik nog 300 andere mogelijkheden!
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Al had ik nog 300 andere mogelijkheden!
ff inbreken in die conference call dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"Nu niet meer dus"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff inbreken in die conference call dan.
"GOEDENMIDDAG ALLEMAAL AAN DE ANDERE KANT VAN DE LIJN. HENK IS ZO WEER TERUG HOOR! HIJ MOET FF EEN ANDER PLEKJE ZOEKEN OMDAT IE NIET ZO GOED KAN LEZEN"
oew, Chia heeft roddels over het nieuwe poppetje van fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
@:MCH wil je meer informatie over Kopjechino?
ja klopt, daarom is deze ook gereserveerd. UND JETZT RAUS!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Maar hier zijn de stoelen zo fijn."
"Deze ruimte heeft de grootste tv."
"Hier kan je elkaar goed verstaan."
"Deze was het dichtst bij."
"Hier zetten ze altijd drinken neer."
Niks ervan, geboekt is geboekt. Weg.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff inbreken in die conference call dan.
"GOEDENMIDDAG ALLEMAAL AAN DE ANDERE KANT VAN DE LIJN. HENK IS ZO WEER TERUG HOOR! HIJ MOET FF EEN ANDER PLEKJE ZOEKEN OMDAT IE NIET ZO GOED KAN LEZEN"
Precies. Over een uurtje mag je er weer in. Wel even het drinken aanvullen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja klopt, daarom is deze ook gereserveerd. UND JETZT RAUS!!!
Waarom wil hij meer informatie over zichzelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
Beetje dit idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan in een vergaderruimte met glazen wanden
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan in een vergaderruimte met glazen wanden
Weer een doodgevallen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Smerig filmpje gezien uit zo'n klimhalGodver.
Klimhal? wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Er had iemand iets verkeerds gegeten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Foutje is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, je bent toch verplicht om alleen gezekerd te klimmen? Of mis ik wat?
Jezus jij kent hem natuurlijk alquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh met die arm waar ineens een golfje in zit? Ja smerig
Wil ik niet zien. Komt te dichtbijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik toestemming om het filmpje hier neer te zetten? Want ik werd even niet goed.
Ik ga niet nog een keer kijken.quote:
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer kijken.
Toch wel
Maar ze zit nergens aan vast, gewoon aan het wildklimmen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef rival het volgende:
Onder een spoiler dan.... "heb ik toestemming?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
In de valhal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel m'n nachtmerrie om een keer iemand naar beneden te zien kletteren in de klimhal.
Dat is best wel euhm, niet al te snugger.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze zit nergens aan vast, gewoon aan het wildklimmen.
Ja duh, we volgen dezelfde insta's. Maar ik kan er dus niet tegen als mensen hun botten brekenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus jij kent hem natuurlijk al
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]Well... tsja... ik ben net zo'n vuns als Elvi wat dat betreft... kan het niet laten om toch te kijken. En "het valt wel mee" op zich qua blood and gore....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
[..]Oh die kende ik al....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
matige val, 6 punten.
verdraaiende enkels en knieën kan ik ook niet zo goed hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja duh, we volgen dezelfde insta's. Maar ik kan er dus niet tegen als mensen hun botten breken
[..]Dat gebeurt er dus bij een >60kg Dino dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Date is momenteel een klimcursus aan het doen, nu al zenuwachtig voor de eerste keer dat ze me moet gaan zekerenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat gebeurt er dus bij een >60kg Dino date
Oh die had ik al gezien ja. Meisje valt bij boulderen en komt ongelukkig terechtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus jij kent hem natuurlijk al
Ohh, het wordt steeds minder spectaculair. Bij klimhal dacht ik dat ze ergens van 20meter naar beneden zou kletteren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oh die had ik al gezien ja. Meisje valt bij boulderen en komt ongelukkig terecht
Boulderhal. Liggen matten onder, dus doodvallen zul je niet snel, maar je arm kan wel in een lelijke hiek terechtkomen. Op die hoogte heb je ook niks aan een touwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best wel euhm, niet al te snugger.
Ik ben van grotere hoogtes naar beneden gedonderd maar ik bounce terug door m'n vet. Deze muts breekt gewoon dr arm.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ohh, het wordt steeds minder spectaculair. Bij klimhal dacht ik dat ze ergens van 20meter naar beneden zou kletteren.
/watchpeoplediequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:15 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android
Ook een fijne subreddit dit.
Zag laatst een filmpje van een meisje dat van de 20e verdieping sprong en die stuiterde dus ook nog gewoon, had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben van grotere hoogtes naar beneden gedonderd maar ik bounce terug door m'n vet. Deze muts breekt gewoon dr arm.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van een meisje dat van de 20e verdieping sprong en die stuiterde dus ook nog gewoon, had ik niet verwacht.
Goed voor de bloeddruk enzo...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:15 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android
Ook een fijne subreddit dit.
Op mijn werk hebben we gewoon twee pauwen. Epicquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik kijk liever rare vogel dansjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik als ik dronken benquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik kijk liever rare vogel dansjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Brrrquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het was net een pop. Raakte nog bijna iemand ook.
Inclusief het kotsen dat zo volgt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dronken ben ik dit met een vriendin![]()
[ afbeelding ]
En als een echte vogel doet ze dat dan wel in de mond van een anderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inclusief het kotsen dat zo volgt?
Van d'r dochterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En als een echte vogel doet ze dat dan wel in de mond van een ander
quote:
Nee daar doen we niet aanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inclusief het kotsen dat zo volgt?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
Op tijd naar huis: check
Ik zal het volgende week wel extra druk er mee hebben maar yolo
Ik wil niet zeggen:"Dat soort mensen moeten dood." maareh, dat soort mensen moeten dus wel dood.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Er zat in de bus net iemand via FaceTime te ‘bellen’, op speaker. En blijkbaar was het allemaal moeilijk te verstaan vanwege de herrie.
Stel je voor dat er voor die situatie toch een aparte microfoon en speaker in je telefoon zaten.
In dit soort gevallen is het gewoon leedvermaak en bevestiging dat er echt heel veel domme mensen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen:"Dat soort mensen moeten dood." maareh, dat soort mensen moeten dus wel dood.
Ik had ooit een collega die in de pauze altijd haar telefoontjes op speaker deed. En dan geïrriteerd kijken als mensen gewoon door gingen met hun eigen gesprekken.
Of lekker op max volume videotjes op je foon gaan zitten kijken. Val dood.
Waarschijnlijk vond de persoon in kwestie ook net als die collega dat hij/zij recht had op een stille bus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dit soort gevallen is het gewoon leedvermaak en bevestiging dat er echt heel veel domme mensen zijn
Dat soort lui schaamt zich helemaal nergens meer voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen:"Dat soort mensen moeten dood." maareh, dat soort mensen moeten dus wel dood.
Ik had ooit een collega die in de pauze altijd haar telefoontjes op speaker deed. En dan geïrriteerd kijken als mensen gewoon door gingen met hun eigen gesprekken.
Huh wie?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vond faxie z'n bitchfit wel mooi nadat hij gecockblocked werd door een mod.
Wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens ergens buiten de deur eten
You rascalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet net als.Airwin praten over buiten de deur eten, fantaseren over buiten de deur eten en iedereen uitnodigen om buiten de deur te eten. En vervolgs altijd netjes thuis aanschuiven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger kamergenootjes die 3 uur lang met hun vriendjes skypen. Of een of ander russisch meisje die om 2 uur s nachts met haar moeten ging skypen en het hele huis bij elkaar schreeuwde.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou je dan niet juist geen frieten moeten gaan eten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:33 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens frietjes halen![]()
Het mag, want ik zit bijna onder de 84Heb ik al meer dan een jaar niet gewogen volgens mij
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je dan niet juist geen frieten moeten gaan eten?
Je moet jezelf niet teveel ontzeggen... dan val je alleen maar terug.quote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
Wijven die achter je rug om praten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet net als.Airwin praten over buiten de deur eten, fantaseren over buiten de deur eten en iedereen uitnodigen om buiten de deur te eten. En vervolgs altijd netjes thuis aanschuiven.
Die heb ik al. Alleen die laag vet ervoor moet nog wegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit die sixpack om chickies te scoren.
Niet elke vrouw is een wijf gelukkig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:14 schreef Lotusss het volgende:
"Wijven" ;-)
Echte vrouwen die geen neuk geven
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb ik al. Alleen die laag vet ervoor moet nog weg
Het is een spectrum tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is een wijf gelukkig.
Ja daarmee kan je niet pronken op Tinder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb ik al. Alleen die laag vet ervoor moet nog weg
Nopequote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarmee kan je niet pronken op Tinder.
Knuffelzacht zijn scoor je niet mee?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarmee kan je niet pronken op Tinder.
Is die dadbodtrend weer over dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Knuffelzacht zijn scoor je niet mee?
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Knuffelzacht zijn scoor je niet mee?
Die is er nooit geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is die dadbodtrend weer over dan?
Schijnbaarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat zo'n trendwatcher?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Misschien is dit meer een vraag voor aan Allures
Waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zij meer inzicht heeft op dit gebied dan jij
Je onderschat mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zij meer inzicht heeft op dit gebied dan jij
Algemene ontwikkeling, observaties, gesprekken, verdiepen in relevant onderzoek, etc.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doelgroep?
[..]
Hoe dan? Of heb je daarom contact met al die vrouwtjes, om ze te peilen ofzo?
Die jaloezie staat je niet.quote:
Verdiepen met je peilstok huehuequote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling, observaties, gesprekken, verdiepen in relevant onderzoek, etc.
Snap ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doelgroep?
[..]
Hoe dan? Of heb je daarom contact met al die vrouwtjes, om ze te peilen ofzo?
Oh ok en wat constateer je nu zoal voor trends dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling, observaties, gesprekken, verdiepen in relevant onderzoek, etc.
Air valt toch niet zo in die dadbodgroep, dus dan gaat het wellicht ook wat makkelijker aan je voorbij toch..quote:
Hij lijkt je geen man van de wereld?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Air valt toch niet zo in die dadbodgroep, dus dan gaat het wellicht ook wat makkelijker aan je voorbij toch..
De enige trend die ik constateer is dat ik op dit moment van de week geen behoefte heb aan dat soort lastige vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ok en wat constateer je nu zoal voor trends dan?
Ik zeg dat hij wat slanker is zonder daar verder zulke oordelen aan te koppelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij lijkt je geen man van de wereld?
Omg ik doe een MCHtjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige trend die ik constateer is dat ik op dit moment van de week geen behoefte heb aan dat soort lastige vragen.
Ziet ie zelf niet dat ie z'n borst meer moet trainen 😕quote:
Ik vind dat hoofd van het 2e plaatje niet bij z´n lichaam passen om eerlijk te zijn....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziet ie zelf niet dat ie z'n borst meer moet trainen 😕
Ik bedoel dat hij toch prima een goed onderbouwd oordeel kan hebben zonder dat het over zijn doelgroep gaat? Algemene kennis enzoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij wat slanker is zonder daar verder zulke oordelen aan te koppelen
Jij kan dat compenseren met een leuke persoonlijkheid...quote:
Dat kan ja, maar kan me ook voorstellen dat het minder opvalt als je zelf niet in zo een trend valt zeg maar..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij toch prima een goed onderbouwd oordeel kan hebben zonder dat het over zijn doelgroep gaat? Algemene kennis enzo
Mijn borsten zijn denk ik wel groter dan die van hem jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan dat compenseren met een leuke persoonlijkheid...
Gewoon omringen met de juiste mensen en je hoort nog eens watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar kan me ook voorstellen dat het minder opvalt als je zelf niet in zo een trend valt zeg maar..
[..]
Mijn borsten zijn denk ik wel groter dan die van hem ja
Beide nooit aanschouwd, dus kan er niks over zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn denk ik wel groter dan die van hem ja
Ik heb in VBL vernoemen dat alleen onzekere kneusjes zichzelf sherlocken.quote:
Dat is een goede tweede als je niet zelf in the eye of the storm zitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon omringen met de juiste mensen en je hoort nog eens wat
Ok dan, volgend onderwerp!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide nooit aanschouwd, dus kan er niks over zeggen.
Jammer, (jouw) borsten is een prima onderwerp voor dit tijdstip van de week.quote:
Jammer dat je er dan niks over kan zeggenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, (jouw) borsten is een prima onderwerp voor dit tijdstip van de week.
Jij wel gelukkig. Daar kan ik op reageren en hebben er toch een gesprek.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer dat je er dan niks over kan zeggen
Dat is dus een "ja"?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in VBL vernoemen dat alleen onzekere kneusjes zichzelf sherlocken.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in VBL vernoemen dat alleen onzekere kneusjes zichzelf sherlocken.
Hoe werkt dat mentionen.quote:
Je lintworm is er ook nog hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Friet en hamburger op en nog niet vol.
Oh ok, nou ik ben best tevreden met ze vooralsnogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wel gelukkig. Daar kan ik op reageren en hebben er toch een gesprek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ok, nou ik ben best tevreden met ze vooralsnog
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat mentionen.ggmm
johannes_vermeer
paxcon
Hmmm. Niet echt overtuigend om ze ook te proberenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Paaseitjes met pindakaas zijn wel oké.
Reese en KitKat met pindakaas zijn lekkerder, maar ze zijn echt niet vies en zeker het proberen waard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Niet echt overtuigend om ze ook te proberen.
Duur?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reese en KitKat met pindakaas zijn lekkerder, maar ze zijn echt niet vies en zeker het proberen waard.
Oh, ik las t negatieverquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reese en KitKat met pindakaas zijn lekkerder, maar ze zijn echt niet vies en zeker het proberen waard.
Met een steekwagentje de lift in rollenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zestig kilo zaagsel naar boven zien te krijgen en ik zie er een beetje tegenop.
Voor zulke opmerkingen krijg ik dus notesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een steekwagentje de lift in rollen
Dan zal je het wel over de persoon zelf hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor zulke opmerkingen krijg ik dus notes
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor zulke opmerkingen krijg ik dus notes
Ik heb geen steekwagentje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een steekwagentje de lift in rollen
Meestal brengen ze het naar bovenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kun je die kopen. Vast niet de laatste keer dat je zaagsel moet sjouwen.
Moet je aan MCH om tips vragen. Die heeft ook kilo's zaagsel bovenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zestig kilo zaagsel naar boven zien te krijgen en ik zie er een beetje tegenop.
Het is toch niet een enkele baal van 60kg?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal brengen ze het naar boven
Nee drie keer twintig gelukkig. Maar ik heb net een beetje veel van die paaseitjes zitten knagen dus ik laat dat nog even een uurtje zakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is toch niet een enkele baal van 60kg?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee drie keer twintig gelukkig. Maar ik heb net een beetje veel van die paaseitjes zitten knagen dus ik laat dat nog even een uurtje zakken.
Is het één baal van 60kg?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal brengen ze het naar boven
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee drie keer twintig gelukkig. Maar ik heb net een beetje veel van die paaseitjes zitten knagen dus ik laat dat nog even een uurtje zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |