Boem is ho.quote:
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:quote:
en nu ben je een Rorschach test?quote:
Oeh ja, binnenkort die currysoep maar weer eens maknen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:
- pittige curry soep
- knoflook brood met kaas
- pizza Hawaii nog steeds![]()
- paling
Zou je boos worden als we samen pizza gingen eten en ik de stukjes ananas er af zou peuteren?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:
- pittige curry soep
- knoflook brood met kaas
- pizza Hawaii nog steeds![]()
- paling
Zou eens tijd worden.quote:
Harvest is een parkstad tokkiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Hij scheldt me uit
Laatste pagina van dit topic.
Wtf did i read
Ik heb een broodje doner gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Eet taart dan!
Ik kom net bij de snackbar vandaan
Als ik die posts lees krijg ik echt een beeld van zon'n opgefokt mannetje in trainingspak met een mat in de nek en een foute hond ernaastquote:
zo eentje die een bankje in de voortuin heeft en bij elke zonnestraal daar zit met een halve liter blikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik die posts lees krijg ik echt een beeld van zon'n opgefokt mannetje in trainingspak met een mat in de nek en een foute hond ernaast
Niet als ik de ananas krijgquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou je boos worden als we samen pizza gingen eten en ik de stukjes ananas er af zou peuteren?
daar kan ik mee levenquote:
Snel in het datingtopic plaatsen!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, zien we hier het begin van een mooie date?
Nee, pas als er een datum geprikt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel in het datingtopic plaatsen!
Klopt wel een beetje jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je geen mod meer bent kun je alle irritatie eruit gooien
Wel een pareltje nu, dat topic.quote:
Je mannelijkheid putten uit geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie, ben nog een beetje moe van de seksistische types met een tunnel visie en incels
Dat doen primaten... oh wacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Je mannelijkheid putten uit geweld._!
gelukkig geeft hij zelf al toe dat hij zich in de kroeg of bij een voetbalwedstrijd ook niet kan gedragenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Je mannelijkheid putten uit geweld._!
Wat een eng mannetje datquote:
Daaaag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Als die Samuel in topics verschijnt, haak ik ook altijd af.
Ja maar die vrouwen lokken alles uit en zijn kuthoeren en gunnen mannen geen seks waardoor ze agressief worden en gaan slaan. Snap dat nou gewoon eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie, ben nog een beetje moe van de seksistische types met een tunnel visie en incels
Zijn homies waarschijnlijk. Geven elkaar altijd een vriendschappelijke tik op de schouder.quote:
Die kende ik nog niet, maar is ook wel een aanwinst jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, nu kan ik dat gelukkigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Right.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder kon je ze gewoon ongezien verwijderen
"Ik ken die user niet, hoor. Nooit gehad."quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder kon je ze gewoon ongezien verwijderen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Right.
WELKE GORE NAZI HEEFT MIJN POST VERWIJDERD, CENSUUR, FOK IS AL DOOD!!!!1111
Moest gisteren ook al veel te hard lachen om je period. grapje, ook al kende ik hem al. Geen hoop meer voor mijquote:
Je meent het stiekem ook nog gewoon hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:20 schreef Lotusss het volgende:
Kon het niet laten om ook in dat topic te reageren
Euh, nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Je meent het stiekem ook nog gewoon he
"Ik, was tegen de policy"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Right.
WELKE GORE NAZI HEEFT MIJN POST VERWIJDERD, CENSUUR, FOK IS AL DOOD!!!!1111
quote:
Ooh, is dat het, zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik, was tegen de policy"
Jamaar welke policy dan?
"Dat randdebielen gewoon niet moeten posten"
Ik zie het probleem niet Sting
En een poes die Leena heet (want vrouwelijke versie van Lenin).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Kon ook niet anders met een kat die Stalin heet
Word je wee4 blauw ja? Nu al heimwee?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, is dat het, zal het onthouden voor de volgende keer
En we onderwerpen onszelf mensen maar al te graag aan de kattenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een poes die Leena heet (want vrouwelijke versie van Lenin).
Al is zij wel de grootste dictator in huis
Zeg nooit nooit, hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Word je wee4 blauw ja? Nu al heimwee?
True. Honden hebben baasjes, katten hebben bedienden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
En we onderwerpen onszelf mensen maar al te graag aan de katten
Lekker rustig NWS of POL moddenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, hemaar dan denk ik wel een ander forum. R&P geloof ik nu wel, dat is me de negatieve energie niet meer waard.
True, al hebben de 'baasjes' in dit geval wel een stuk minder vrijheidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True. Honden hebben baasjes, katten hebben bedienden.
ik zou dit niet accepterenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:28 schreef Halimede het volgende:
Godver, had een kersenflap gekocht blijkt het een appelflap te zijn. Kut Bakker Bart
Ik ga nog liever 24 uur per dag in OUD meelezen dan een kwartier in POLquote:
kwam je er wel achter voordat je er in beet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kwam er pas achter toen ik weer thuis wasik mag geen appels eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwam je er wel achter voordat je er in beet?Nee, want de appelflappen hebben geen poedersuiker en de kersenflappen wel. Dit was een appelflap met poedersuikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en krijg buikpijn van appel
oh, maar het is niet zo daar je er half dood aan gaat als je per ongeluk wel appel binnen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, want de appelflappen hebben geen poedersuiker en de kersenflappen wel. Dit was een appelflap met poedersuikeren krijg buikpijn van appel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je een vergaderruimte gereserveerd, zit er zo'n henkie in z'n eentje in te bellen.
"Wij hebben deze ruimte gereserveerd"
- "Ja, maar net was hij nog beschikbaar"
"Nu niet meer dus"
- "Maar ik zit in een conference call"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
Zoiets, heb sowieso het geduld niet om flinke lappe tekst te lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga nog liever 24 uur per dag in OUD meelezen dan een kwartier in POL
Heb je een heel systeem waarbij je via outlook meetings makkelijk ruimtes kan boeken en het op schermpjes naast de deur weergegeven wordt, ben je nog steeds te achterlijk om het te gebruiken.quote:
Gewoon elke dag zo'n zaaltje reserveren toch. Kun je de hele dag lekker rustig werken in een grote kamer en niemand weet waar je bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je een vergaderruimte gereserveerd, zit er zo'n henkie in z'n eentje in te bellen.
"Nu niet meer dus"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"Nu niet meer dus"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
Hier ook, ik snap ook wel als mensen er gaan zitten bellen als de kamer leeg is, maar ga dan wel gelijk weg als iemand binnenloopt en aangeeft dat de ruimte is gereserveerd. Maar voor een vooraf geplande conf. call zou je idd zeggen, reserveer dan gewoon een kamer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je een heel systeem waarbij je via outlook meetings makkelijk ruimtes kan boeken en het op schermpjes naast de deur weergegeven wordt, ben je nog steeds te achterlijk om het te gebruiken.
Mensen
Dan kan je lekker rustig poepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon elke dag zo'n zaaltje reserveren toch. Kun je de hele dag lekker rustig werken in een grote kamer en niemand weet waar je bent.
Vaak proberen ze het jouw probleem te maken zodat je op zoek gaat naar een andere ruimte. Opbokken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Hier ook, ik snap ook wel als mensen er gaan zitten bellen als de kamer leeg is, maar ga dan wel gelijk weg als iemand binnenloopt en aangeeft dat de ruimte is gereserveerd.
No fucking waai idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vaak proberen ze het jouw probleem te maken zodat je op zoek gaat naar een andere ruimte. Opbokken.
#officelifequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je een heel systeem waarbij je via outlook meetings makkelijk ruimtes kan boeken en het op schermpjes naast de deur weergegeven wordt, ben je nog steeds te achterlijk om het te gebruiken.
Mensen
Gebeurt hier echt met regelmaat. Receptie lijkt wel een postorderbedrijf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ook op je werk kun je pakketjes krijgen
"Maar hier zijn de stoelen zo fijn."quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Al had ik nog 300 andere mogelijkheden!
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Al had ik nog 300 andere mogelijkheden!
ff inbreken in die conference call dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"Nu niet meer dus"
"Dat is dan vervelend"
Ga toch weg
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff inbreken in die conference call dan.
"GOEDENMIDDAG ALLEMAAL AAN DE ANDERE KANT VAN DE LIJN. HENK IS ZO WEER TERUG HOOR! HIJ MOET FF EEN ANDER PLEKJE ZOEKEN OMDAT IE NIET ZO GOED KAN LEZEN"
oew, Chia heeft roddels over het nieuwe poppetje van fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
@:MCH wil je meer informatie over Kopjechino?
ja klopt, daarom is deze ook gereserveerd. UND JETZT RAUS!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Maar hier zijn de stoelen zo fijn."
"Deze ruimte heeft de grootste tv."
"Hier kan je elkaar goed verstaan."
"Deze was het dichtst bij."
"Hier zetten ze altijd drinken neer."
Niks ervan, geboekt is geboekt. Weg.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff inbreken in die conference call dan.
"GOEDENMIDDAG ALLEMAAL AAN DE ANDERE KANT VAN DE LIJN. HENK IS ZO WEER TERUG HOOR! HIJ MOET FF EEN ANDER PLEKJE ZOEKEN OMDAT IE NIET ZO GOED KAN LEZEN"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |