Boem is ho.quote:
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:quote:
en nu ben je een Rorschach test?quote:
Oeh ja, binnenkort die currysoep maar weer eens maknen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:
- pittige curry soep
- knoflook brood met kaas
- pizza Hawaii nog steeds![]()
- paling
Zou je boos worden als we samen pizza gingen eten en ik de stukjes ananas er af zou peuteren?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik wil maken/eten:
- pittige curry soep
- knoflook brood met kaas
- pizza Hawaii nog steeds![]()
- paling
Zou eens tijd worden.quote:
Harvest is een parkstad tokkiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Hij scheldt me uit
Laatste pagina van dit topic.
Wtf did i read
Ik heb een broodje doner gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Eet taart dan!
Ik kom net bij de snackbar vandaan
Als ik die posts lees krijg ik echt een beeld van zon'n opgefokt mannetje in trainingspak met een mat in de nek en een foute hond ernaastquote:
zo eentje die een bankje in de voortuin heeft en bij elke zonnestraal daar zit met een halve liter blikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik die posts lees krijg ik echt een beeld van zon'n opgefokt mannetje in trainingspak met een mat in de nek en een foute hond ernaast
Niet als ik de ananas krijgquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou je boos worden als we samen pizza gingen eten en ik de stukjes ananas er af zou peuteren?
daar kan ik mee levenquote:
Snel in het datingtopic plaatsen!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, zien we hier het begin van een mooie date?
Nee, pas als er een datum geprikt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel in het datingtopic plaatsen!
Klopt wel een beetje jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je geen mod meer bent kun je alle irritatie eruit gooien
Wel een pareltje nu, dat topic.quote:
Je mannelijkheid putten uit geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie, ben nog een beetje moe van de seksistische types met een tunnel visie en incels
Dat doen primaten... oh wacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Je mannelijkheid putten uit geweld._!
gelukkig geeft hij zelf al toe dat hij zich in de kroeg of bij een voetbalwedstrijd ook niet kan gedragenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Je mannelijkheid putten uit geweld._!
Wat een eng mannetje datquote:
Daaaag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Als die Samuel in topics verschijnt, haak ik ook altijd af.
Ja maar die vrouwen lokken alles uit en zijn kuthoeren en gunnen mannen geen seks waardoor ze agressief worden en gaan slaan. Snap dat nou gewoon eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie, ben nog een beetje moe van de seksistische types met een tunnel visie en incels
Zijn homies waarschijnlijk. Geven elkaar altijd een vriendschappelijke tik op de schouder.quote:
Die kende ik nog niet, maar is ook wel een aanwinst jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, nu kan ik dat gelukkigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Right.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder kon je ze gewoon ongezien verwijderen
"Ik ken die user niet, hoor. Nooit gehad."quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder kon je ze gewoon ongezien verwijderen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Right.
WELKE GORE NAZI HEEFT MIJN POST VERWIJDERD, CENSUUR, FOK IS AL DOOD!!!!1111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |